Per 1 januari begonnen aan nr. 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Amelie, 3 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saartje29

    Saartje29 Actief lid

    3 dec 2014
    319
    155
    43
    NULL
    NULL
    Oh Soof dat is een duidelijke piek gistermiddag.

    Maar als je donderdag en zondagmiddag bezig bent geweest denk ik dat de kams groot is. Zeker op vakantie.
    Het zaad blijft best lang goed schijnt. Dus donderdag zou ook nog heel goed raak kunnen zijn.
    Afgaande op de test denk ik inderdaad dat vandaag dan minder kans heeft (na eisprong)
     
  2. Soof22

    Soof22 Bekend lid

    14 aug 2016
    507
    211
    43
    Ja en vanmorgen toen het gezellig was ging onze dochter het kei hard op het huilen zetten dus dat werd hem niet meer...
    heb nog wel wat buikpijn en nu maar hopen dat gister voldoende is geweest
     
  3. Amelie

    Amelie Fanatiek lid

    8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ik denk dat je wel goed zit hoor. Ik begrijp van de ervaren dames hier op het forum dat je daadwerkelijke eisprong 24 tot 48 na je positieve test is. Dan denk ik dat je precies goed zit.
     
  4. Saartje29

    Saartje29 Actief lid

    3 dec 2014
    319
    155
    43
    NULL
    NULL
    Beter voor dan na de eisprong
     
  5. Soof22

    Soof22 Bekend lid

    14 aug 2016
    507
    211
    43
    Ja ik denk ook wel dat we goed zitten hoor ma het wil dan nog allemaal niks zeggen en je leest ook overal dat vaker op een dag helemaal geen zin heeft! We wachten het maar gewoon even af!
     
    Saartje29 vindt dit leuk.
  6. Blomma

    Blomma Bekend lid

    18 jun 2013
    525
    571
    93
    Vrouw
    Noord-Holland
    Oh super spanned Soof, ik duim enorm voor je!

    Wat fijn dat alles goed gaat Boterbabbelaar, heerlijk.

    En het blijft toch bijzonder he Saartje, het eerste getrappel :)

    Hier willen wij het weten, vorige keer heeft mij dat ook erg geholpen vwb een band.

    Nou hier duurde alles uiteindelijk 5 dagen, dus zondag was ik alweer klaar. Dinsdag en gisteren maar gelijk gebruik van gemaakt ;) Volgens mijn app zou ik de 15e mijn eisprong moeten hebben. Zo spannend weer he!!
     
    Soof22 vindt dit leuk.
  7. Amelie

    Amelie Fanatiek lid

    8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    We hebben gisteren weer een controle gehad bij de verloskundige. Alles was helemaal goed en we hebben het hartje voor het eerst horen kloppen. Zo mooi! ❤
    Mijn baarmoeder zit al best hoog, net onder mijn navel, wat normaal is voor een 2e zwangerschap maar ik stond er toch ff van te kijken dat het zó hard gaat.
     
    Soof22 en Boterbabbelaar vinden dit leuk.
  8. Boterbabbelaar

    Boterbabbelaar Actief lid

    7 jul 2014
    418
    234
    43
    Vrouw
    Zeeland
    Ooh wat gaaf het hartje horen! Ik hoop dat ze dat hier met de termijnecho doen. Hartje luisteren bij de verloskundige doen ze vanaf 12 weken hier. Om de 2 weken hebben ze ook hartjesspreekuur waar je zo binnen kan lopen om het hartje te luisteren, helaas altijd op woensdag (dan werk ik) maar ga proberen daar ook eens naartoe te gaan. Toch altijd leuk even tussendoor.
     
    Soof22 vindt dit leuk.
  9. Amelie

    Amelie Fanatiek lid

    8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Hier hebben ze ook hartjesspreekuur maar inderdaad op een donderdagmiddag en dan werk ik altijd. En het is nou ook weer niet iets waar ik vrij voor ga nemen. Was vorige keer ook bij onze vorige verloskundige, toen ben ik uiteindelijk ook niet geweest. We horen het sowieso bij elke controle even en dat is heel fijn.

    Gaan jullie nog echo's tussendoor doen? Ik twijfel een beetje of ik voor de 20 weken echo nog iets wil plannen. Voel de drang nu wat minder dan bij ons dochtertje. Waarschijnlijk ook omdat we nu sowieso geen geslachtsbepaling gaan doen.
     
  10. Boterbabbelaar

    Boterbabbelaar Actief lid

    7 jul 2014
    418
    234
    43
    Vrouw
    Zeeland
    Nee vrij nemen ga ik ook niet doen. Maar het is hier einde vd middag en ik werk wisselende diensten dus misschien komt het een keertje uit.

    Wij willen rond 14/15 weken, vlak voor onze vakantie, nog een extra echo plannen voor geslachtsbepaling. En rond de 28 weken een 3D echo denk ik. Ga jij een 3D echo doen? Ik vond dat bij mn zoontje zo bijzonder.
     
  11. Amelie

    Amelie Fanatiek lid

    8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Nee wij doen ook geen 3D. Ik vind dat een beetje freaky. Haha! En mijn vriend ook. Misschien dat we gewoon wachten tot we de drang voelen om extra te spieken en dan plannen we er eentje. Of dat we, net als bij mijn dochtertje, een echo doen waar de oma's mee naartoe gaan. Die vinden dat super om te zien.
     
    Boterbabbelaar vindt dit leuk.
  12. Saartje29

    Saartje29 Actief lid

    3 dec 2014
    319
    155
    43
    NULL
    NULL
    Oh wat fijn Amelie!

    Wij hebben vorige keer met 24 weken een pretecho gedaan. 2D gekozen. Maar af en toe liet ze ook 3D zien.
    nu wil ik dat wel weer doen maar dan na de 20 weken.
    Ik moet nog 4 weken wachten op de 20 weken echo. We tonen maar gewoon geduld qua geslacht.

    Gelukkig heb ik voor die tijd, komende week, nog wel een extra controle om het hartje te horen. Mijn man was vorige keer niet mee. En ik voel nog steeds niet overduidelijk of ik de baby voel bewegen. Dus bevestiging is fijn. Hoewel ik mij geen zorgen maak
     
    Amelie vindt dit leuk.
  13. Amelie

    Amelie Fanatiek lid

    8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Fijne moederdag allemaal!!
     
    Soof22 vindt dit leuk.
  14. Saartje29

    Saartje29 Actief lid

    3 dec 2014
    319
    155
    43
    NULL
    NULL
    En zijn jullie verwend op moederdag?
    Ik mocht lekker in bed blijven en later kreeg ik een fijn ontbijt en een knutselwerkje. Zo leuk!

    Ik heb vanochtend in bed de eerste echte schopjes gevoeld! Zo blij.
    Na dagen soms niks en heel veel twijfel of ik nu echt iets voel, is het nu duidelijk. Zo duidelijk dat ik het zelfs aan de buitenkant voelde en voelde verplaatsen. Wat een geweldig gevoel weer.
     
    Amelie, Boterbabbelaar en Soof22 vinden dit leuk.
  15. Soof22

    Soof22 Bekend lid

    14 aug 2016
    507
    211
    43
    Wat mooi om te horen Saartje, lekker v genieten!!

    Hier ook lekker ontbijtje op bed en knutselwerkje!
     
    Saartje29 vindt dit leuk.
  16. Saartje29

    Saartje29 Actief lid

    3 dec 2014
    319
    155
    43
    NULL
    NULL
    En wat zijn de ontwikkelingen inmiddels bij iedereen?

    Hier gaat het best goed. Buik groeit ineens snel en ik voel me vrij goed.
     
    Boterbabbelaar en Soof22 vinden dit leuk.
  17. Soof22

    Soof22 Bekend lid

    14 aug 2016
    507
    211
    43
    Hier nog 5dagen wachten!:rolleyes:
     
  18. Saartje29

    Saartje29 Actief lid

    3 dec 2014
    319
    155
    43
    NULL
    NULL
    Dan is je NOD? Wanneer wil je testen?
    Of nu gewoon na 2 maanden na je NOD om een punt te maken naar jouw lichaam ;)
     
  19. Soof22

    Soof22 Bekend lid

    14 aug 2016
    507
    211
    43
    Maandag nod verwacht ik. Op zijn laatst dinsdag. Idd ik ga niet meer van te voren testen! Nu wederom iets wat gevoelige borsten en lijken wat voller ma was vorige keren ook dus ga nergens vanuit.
     
    Saartje29 vindt dit leuk.
  20. Soof22

    Soof22 Bekend lid

    14 aug 2016
    507
    211
    43
    @Blomma eisprong inmiddels gehad??
     

Deel Deze Pagina