pgd en ivf/icsi traject

Discussie in 'MMM clubs' gestart door meisje1977, 16 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cindy77

    Cindy77 Fanatiek lid

    19 mei 2015
    1.042
    166
    63
    NULL
    NULL
    Dank je meisje Sera!
    Wat super fijn dat de vlokkentest helemaal goed was. Nu eindelijke echt lekker genieten van je zwangerschap
     
    MeisjeSera vindt dit leuk.
  2. Cindy77

    Cindy77 Fanatiek lid

    19 mei 2015
    1.042
    166
    63
    NULL
    NULL
    Opgeruimd check✔️
    Gestofzuigd check ✔️
    Gedweild check ✔️
    Huilen check ✔️
    Piekeren check ✔️

    Wat kan ik nu nog doen om de tijd te doden tot donderdag?? Ik word gek van mezelf!!
    Blij dat ik vrij genomen heb.. kan alleen maar huilen en mezelf opvreten!!
    Morgen rond de middag weten we hoeveel emmies we hebben, maar dat zegt nog steeds zo weinig.. zucht...
     
  3. Cindy77

    Cindy77 Fanatiek lid

    19 mei 2015
    1.042
    166
    63
    NULL
    NULL
    Dames sorry voor mijn klaagzang.. merk dat ik wel erg negatief ben.. mijn excuses!
     
  4. Corinne83

    Corinne83 Actief lid

    19 apr 2016
    274
    12
    18
    Lekker alles van je af schrijven, huilen en schreeuwen. Opkroppen is niet goed :confused:
     
    Cindy77 vindt dit leuk.
  5. Diddeltje

    Diddeltje Bekend lid

    16 dec 2014
    572
    126
    43
    Vrouw
    Begeleider gehandicaptenzorg
    Vorden
    Cindy wat spannend allemaal! hoeveel eicellen zegt inderdaad niet wat.
    ik had bij vorige pogingen 7 eicellen en bleven uiteindelijk 2 emmy's over.
    Natuurlijk hoop je op meer.
    en inderdaad lekker van je afschrijven! maakt niet uit, klaag als je wilt klagen.
    Hoop voor je dat er gezonde tussenzit!

    Ik begin volgende week dinsdag weer met de deca. dan begint voor mij ook het hele verhaal weer. Sera fijn dat vlokkentest goed ging!! lekker gaan genieten:thumup:
     
  6. Cindy77

    Cindy77 Fanatiek lid

    19 mei 2015
    1.042
    166
    63
    NULL
    NULL
    Spannend ook weer voor jullie Diddeltje! Ik ga hard voor jullie duimen! Sterkte met het spuiten.
    Ik probeer nog hoop te houden maar dat valt niet mee. Morgen eerst maar eens horen hoeveel embryo's we hebben en dan nog 1 dagje afzien.
     
  7. Cindy77

    Cindy77 Fanatiek lid

    19 mei 2015
    1.042
    166
    63
    NULL
    NULL
    Er zijn 5 embryo's gebiopteerd hebben we net gehoord.. ik durf nergens meer op te hopen. 5 klinkt zo weinig na de vorige keren 9 en 10.. maar aantallen zegt zo weinig in dit proces.. nog 1 dag in spanning.. en dan gaan we heel hard juichen of heel erg huilen...
     
  8. Lieke24

    Lieke24 Actief lid

    22 mei 2015
    383
    23
    18
    Vrouw
    Meisjesera wat fijn!!! Nu lekker genieten

    Cindy spannend! Duimen op een goede! Het aantal goede zegt echt niks. Wij hadden alle keren 1 of geen goede. Of er nu 16 waren of 8. Hoop houden dus!

    Diddeltje ook voor jou heel veel succes! Hoop zo dat het deze keer mag lukken!
     
  9. Cindy77

    Cindy77 Fanatiek lid

    19 mei 2015
    1.042
    166
    63
    NULL
    NULL
    Ik probeer hoop te houden maar dat valt niet mee. Nog 1 dag geduld opbrengen..
     
  10. MeisjeSera

    25 jun 2017
    71
    9
    8
    Vrouw
    Cindy, wat een onzekerheid, verschrikkelijk, iets anders kan ik niet zeggen. Tuurijk hoop houden maar gatsie wat zullen het lange 24 uren zijn voor jullie. (Vergeet onze lieve partners niet die overal mee hobbelen) hou ons op de hoogte, ik denk aan jullie!
     
  11. Cindy77

    Cindy77 Fanatiek lid

    19 mei 2015
    1.042
    166
    63
    NULL
    NULL
    Je hebt zo gelijk meisje Sera.. die partners hebben het maar zwaar.. mijn vriend probeert me ook te steunen. Voelt zich ook vaak schuldig omdat als we morgen geen terugplaatsing hebben het "door hem" komt. Ook zo sneu voor hem. Nou ja nog even afzien.. we duimen nog even door
     
  12. Lieke24

    Lieke24 Actief lid

    22 mei 2015
    383
    23
    18
    Vrouw
    Duimen Cindy!!! Hoelaat krijg je te horen of het doorgaat?
     
  13. Cindy77

    Cindy77 Fanatiek lid

    19 mei 2015
    1.042
    166
    63
    NULL
    NULL
    Tussen 12 en 2.. vorige twee keer werden we rond 1 uur gebeld.. heb er geen gied gevoel over.. hoop dat ik ongeljk krijg
     
  14. Cindy77

    Cindy77 Fanatiek lid

    19 mei 2015
    1.042
    166
    63
    NULL
    NULL
    #4854 Cindy77, 14 sep 2017
    Laatst bewerkt: 14 sep 2017
    Jaaaaaaaaaaaa!!! Ben eindelijk gebeld!!! We hebben er 1 [​IMG] twee waren aangedaan 2 konden ze geen uitsluitsel overgeven. (Hebben jullie dat ook wel eens gehad???)

    Maar 1 is prima Zo gehuild van blijdschap. Over een half uurtje moeten we weg. Om 15.05 krijgen we onze emmie teruggeplaatst!!!
     
  15. Lieke24

    Lieke24 Actief lid

    22 mei 2015
    383
    23
    18
    Vrouw
    Cindy wauwwwww wat fijn! Succes met de tp straks! Ja wij hebben dat ook gehad dat ze over een aantal geen uitsluitsel konden geven.

    Straks maar lekker broeden!!
    Buitenland zegt niet meer dan 4 kilo tillen,niet fietsen en geen seks tot de test. Miss heb je er iets aan!
     
  16. Cindy77

    Cindy77 Fanatiek lid

    19 mei 2015
    1.042
    166
    63
    NULL
    NULL
    Dank je wel! Alle tips zijn welkom ik wil alles doen of juist laten om het te helpen :)
     
  17. Lieke24

    Lieke24 Actief lid

    22 mei 2015
    383
    23
    18
    Vrouw
    ik ga voor je duimen!!! Succes zo
     
    Cindy77 vindt dit leuk.
  18. MeisjeSera

    25 jun 2017
    71
    9
    8
    Vrouw
    Kippenvel Cindy! Gefeliciteerd met deze volgende hele grote stap! Ik gebruik prenatal nutrients van Solgar.. een natuurlijke multi vitamine voor als je zwanger wilt worden/bent/bv geeft. Alles zit erin van foliumzuur, ijzer, vitamines mineralen en anti oxidanten. 2x in 1 keer zwanger geraakt. (Geen idee of het daardoor komt natuurlijk maar ik voel me heel goed bij dat spul) ik heb na mijn terugplaatsing gewoon gewerkt die avond, seks gehad een aantal dagen daarna en granaatappelsap van Healthy people gedronken. (Is voor de doorbloeding van je baarmoeder) Ik denk dat vooral de clue is om niet te panisch te doen, ontspannen en de natuur zijn werk te laten doen. Doen waar je je goed bij voelt, ik geloof erin dat je toch niet heel veel goed of fout kan doen, het is net of je baarmoederslijmvlies je beebje in zich opneemt of niet.. voor nu is dit heel goed nieuws!
     
  19. Cindy77

    Cindy77 Fanatiek lid

    19 mei 2015
    1.042
    166
    63
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de tip meisjeSera :) ik gebruik nu davitamon totaal als vitamine. Granaatappelsap heb ik vaker van gehoord. Misschien eens wat pakken in huis halen.
    Maar inderdaad het is nu verder ook gewoon de natuur die zijn werk moet doen :) voor nu blij!! En over twee weken zien we verder.
    Nog een vraagje aan iedereen hier ;)
    . de eerste keer heb ik utrogestan gebruikt tot de positieve test. Toen mocht ik stoppen maar is dus miskraam geworden. Volgens de arts staat dit er los van maar ik twijfel.. hoe lang moesten jullie dit gebruiken?
     
  20. MeisjeSera

    25 jun 2017
    71
    9
    8
    Vrouw
    12 weken vanuit het amc, ik gebruikte progynova = progesteron en utrogestan, beide tot 12 weken. Progesteron zorgt ervoor dat je een dooierzakje krijgt waar je beebje (kuiken:D) dan van eet. Je lichaam maakt dat niet zelf aan als je geen terugplaatsing in natuurlijke cyclus hebt. Mijn dooierzak was op een gegeven moment opgelost zag ik bij de echo dus ik had gevraagd of ik mocht stoppen met die hormoonbende omdat ik me erg beroerd voelde. Ze zei me dat het heel belangrijk was om door te gaan omdat dit onderzocht is dat het het veiligste is om de medicatie tot 12 weken te gebruiken. Dit alles gaat over een terugplaatsing in niet natuurlijke cyclus, hoe dat gaat in eigen cyclus weet ik niet :)
     

Deel Deze Pagina