pgd en ivf/icsi traject

Discussie in 'MMM clubs' gestart door meisje1977, 16 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lieke24

    Lieke24 Actief lid

    22 mei 2015
    383
    23
    18
    Vrouw
    Ik moest ook progynova en utrogestan tot 12 weken gebruiken. Dus maar vragen of je dat tot 12 weken mag gebruiken. Ik kreeg toen ik na de test moest stoppen ook een miskraam en deze keer tot 12 weken en ging alles goed. Heb ook vaak gedacht dat het daar kon liggen.
     
  2. Diddeltje

    Diddeltje Bekend lid

    16 dec 2014
    572
    126
    43
    Vrouw
    Begeleider gehandicaptenzorg
    Vorden

    wat fijn!!! en nu wachten maar..... hoop het voor jullie zo! zal duimen en in gedachten bij jullie.
     
  3. Cindy77

    Cindy77 Fanatiek lid

    19 mei 2015
    1.042
    166
    63
    NULL
    NULL
    Hey dames, heeft iemand hier ooit last gehad van puntbloedinkjes? Kreeg gister ineens rode vlekken op mijn borsten en vanmorgen rode speldenstipjes op mijn buik.. net even met Utrecht gebeld ze herkennen het daar niet.. moeat huisartsenpost bellen dus daar zo naar toe.. hopelijk kan het geen kwaad voor de kleine emmie die zich hopelijk aan het innestelen is :(
     
  4. meisje1977

    meisje1977 VIP lid

    1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Fijn Cindy. Ik heb er ook 1 gehad waar ze geen uitsluitsel over konden geven. Wat gek van die puntbloedinkjes. Wat zei de hap?
    Ik moest utro gebruiken tot de test datum

    Bij a Diddeltje dan ben jij ook weer back in the race

    Sera meisje wat fijn zeg.
     
  5. Cindy77

    Cindy77 Fanatiek lid

    19 mei 2015
    1.042
    166
    63
    NULL
    NULL
    Bij de HAP geweest. Het zijn kleine vlekjes die kunnen ontstaan door hormoonveranderingen. Ze zien het vaker bij zwangeren.. dus het kan van de hormonen zijn die er natuurlijk genoeg inzitten :) of een startende zwangerschap.. we hopen natuurlijk op het laatste! Maar kan in ieder geval absoluut geen kwaad :)
     
  6. meisje1977

    meisje1977 VIP lid

    1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Oh ik hoop dan een beginnende zwangerschap
     
  7. Cindy77

    Cindy77 Fanatiek lid

    19 mei 2015
    1.042
    166
    63
    NULL
    NULL
    Ik hoop het ook :) maar op zondag wat pijn in mijn liezen na, wat ik herken van de vorige zwangerschap heb ik verder helemaal geen klachten :( ik weet het, het is nog vroeg maar toch hoopte ik wel al iets te voelen. Nog even geduld opbrengen.

    Diddeltje Succes met de start! Op naar mooie follikels en elcellen :)
     
  8. Lieke24

    Lieke24 Actief lid

    22 mei 2015
    383
    23
    18
    Vrouw
    Cindy wanneer mag je testen??
     
  9. Cindy77

    Cindy77 Fanatiek lid

    19 mei 2015
    1.042
    166
    63
    NULL
    NULL
    Officieel de 28e. Maar misschien dat ik er van het weekend we al een testje tegen aan gooi. Had vrijdag nog een lichte pregnylstreep.. vandaag zo goed als wit dus de pregnyl is er sowieso uit nu :)
     
  10. Diddeltje

    Diddeltje Bekend lid

    16 dec 2014
    572
    126
    43
    Vrouw
    Begeleider gehandicaptenzorg
    Vorden
    Cindy spannend allemaal!!

    Ik heb vanavond weer 1e spuit deca gezet. We back on track :)
    heb al voorbereidingen getroffen, naar osteopaat geweest, paar keer acupunctuur gehad.
    drink max 3 kopjes koffie per dag en al tijdje geen alcohol meer.
    Verder ach we zullen het zien, gooi mijn eetpatroon niet volledig om, als ik zin in patat heb eet ik patat maar probeer er beetje op te letten dat ik varieer.
    Hoop zo dat het allemaal helpt!!
     
  11. Cindy77

    Cindy77 Fanatiek lid

    19 mei 2015
    1.042
    166
    63
    NULL
    NULL
    Ik hoop het zo voor jullie dat na al deze negatieviteit er nu eindelijk mooie tijden aankomen. Heel veel sterkte de komende weken. Ik duim keihard voor jullie!!
     
  12. Cindy77

    Cindy77 Fanatiek lid

    19 mei 2015
    1.042
    166
    63
    NULL
    NULL
    Hey dames.. voel me verdrietig.. van de week voelde ik me echt beginnend zwanger zoals ik me ook voelde bij de eerste poging. Helaas nemen de kwalen nu alleen maar af. Heb getest vanmorgen, ik weet het het is nog veel te vroeg.. precies een week na de terugplaatsing.. hoopte op iets.. maar echt super wit.. heb er geen goed gevoel over.. zucht :(
     
  13. Lieke24

    Lieke24 Actief lid

    22 mei 2015
    383
    23
    18
    Vrouw
    Cindy vreselijk he die onzekerheid!! Houd hoop, ik voelde ook mega weinig en had zelfs vaak bloed op het begin. Vreselijk die wachtweken, probeer over een paar dagen nog een test. Knuffel!
     
  14. Diddeltje

    Diddeltje Bekend lid

    16 dec 2014
    572
    126
    43
    Vrouw
    Begeleider gehandicaptenzorg
    Vorden


    snap je gevoelens!! maar het is nog vroeg. Ik had voorgaande tp's ook amper iets van zwangerschapsgevoelens. duim voor je! kan altijd nog. probeer hoop te houden. 7 dagen na tp is nog vroeg.
     
  15. Cindy77

    Cindy77 Fanatiek lid

    19 mei 2015
    1.042
    166
    63
    NULL
    NULL
    Ja ik ga nog even geduld opbrengen ;) wie weet dat er van het weekend al meer te zien is.. de laatste week wachtbank valt tegen..
     
  16. MeisjeSera

    25 jun 2017
    71
    9
    8
    Vrouw
    En cindy, alweer een testje gedaan? Ik had hem donderdag knal positief toen ik zaterdag mocht testen.. misschien ben je net te vroeg of is er al een lijntje te zien:)

    Jammer dat onze zwangerschappen nooit zorgeloos kunnen zijn.. dacht als ik eenmaal zwanger ben dan ben ik van de spanningen af.. nou niet dus.. maandagavond heel hard op mn zij gevallen in de badkamer.. (gelukkig) opgevangen met mn schouder en hoofd.. in paniek de verloskundige gebeld en forums gelezen.. er kan niets aan de hand zijn met de kleine meid.. maar toch.. de dag erna voor 10 dagen naar egypte gevlogen.. dus daar zit ik nu.. kan totaal niet genieten van de vakantie en tel de dagen af.. ga mn ouders vragen een doppler te bestellen zodat ik in de auto terug naar huis t hartje kan horen.. Zo bang dat alles wat we ervoor hebben gedaan door 1 stomme actie verpest wordt.. zo dat moest er even uit, baal er zo van.. Onze laatste kinderloze vakantie:(
     
  17. Cindy77

    Cindy77 Fanatiek lid

    19 mei 2015
    1.042
    166
    63
    NULL
    NULL
    Meisjesera, ik denk echt dat je je geen zorgen hoeft te maken. Het vrichtwater beschermd je kleintje echt heel goed. Maar kan me voorstellen dat je pas gerust bent als je de kleine hebt gehoord.

    Ik had vanmorgen weer een witte test. Alle hoop is nu wel weg. Zit er vreselijk doorheen. Weet even niet meer of mijn lichaam misschien te oud is of dat het gewoon domme pech is :(
     
  18. MeisjeSera

    25 jun 2017
    71
    9
    8
    Vrouw
    Ja ben al ietsje geruster, nu al bijna een week geleden en voel me nog zwanger en geen bloedverlies niets.. maja doppler is met mijn stomme onzekerheid denk geen verkeerde aankoop..

    Ik snap je frustratie cindy, ik heb zelf ook echt alle fora's afgestruint toen wanneer mensen positief testte maar ik weet even niet meer wat er allemaal stond. Je zit nog een aantal dagen verwijdert van je testdatum van t ziekenhuis.. ik hoop zo voor je dat ze die testtermijn geven omdat mensen soms pas na 13/14 dagen t hormoon in hun urine hebben!
     
  19. Cindy77

    Cindy77 Fanatiek lid

    19 mei 2015
    1.042
    166
    63
    NULL
    NULL
    Ik hoop het ook.. maar voel me ook echt niet zwanger.. dus heb er geen vertrouwen meer in.. ga morgen zkh bellen alvast een afspraak inplannen bij onze arts.. wil al mijn hormoonwaardes laten checken gewoon omdat ik 40 word en wil weten hoe ik er voor sta.. dan ook bespreken of we wel of niet onze verzekering gaan veranderen voor een vierde en vijfde poging.. op dit moment zijn we beiden alleen maar van slag.. weten ons echt even geen raad.. het is zo oneerlijk beiden proma vrichtbaar en toch worden we niet zwanger :(
     
  20. Angelam1984

    Angelam1984 Actief lid

    30 dec 2013
    181
    1
    18
    NULL
    Almere
    Goedemorgen,

    Ik ben Angela en ik schreef een tijdje terug mee hier op dit forum. Ik heb ook 1x een pgd traject gehad, maar daar helaas niet zwanger van geraakt.

    Ik zal even kort vertellen over mijzelf, ik ben draagster van het fragiele x syndroom, dat houdt in dat ik bij een jongen een kans heb van 50% dat hij niet goed is (te vergelijken met een kindje met zware down syndroom) en bij een meisje een kans van 25% dat zij niet goed is.

    In 2013 raakte ik op de natuurlijke manier zwanger van een meisje, vlokkentest gedaan want via de NIPT test is dit syndroom niet te zien, ze bleek helemaal gezond. Helemaal in de wolken waren we.

    Vreselijk verdrietig eindigde dit in een vroeggeboorte met 23 weken en helaas heeft zij het niet gehaald. Er bleek een scheurtje in mijn vliezen te zitten waardoor ik uiteindelijk te vroeg ging bevallen.

    Daarna wilde we toch graag weer opnieuw zwanger raken. Na een jaar raakte we gelukkig weer "natuurlijk" zwanger, helaas eindigde dit met 7 weken in een miskraam.

    Toen besloten toch voor het pgd traject te gaan. Helaas lukte de eerste poging niet. Daarna weer even rust genomen voor mijn lichaam om weer fris voor een 2e poging te gaan in juli 2016, de maand voordat ik zou startte raakte ik weer spontaan zwanger. Totaal niet verwacht, geen enkele symptoom en ik was er op ingesteld de volgende maand weer het traject in te gaan. Ik dacht eerst maar de 7 weken voorbij zien te komen.

    Gelukkig ging alles goed, het werd weer een meisje, besloten het risico te nemen om geen vlokkentest te doen dit keer en alleen uit te gaan van de combinatie-test. Alles was goed en ik heb in het AMC vanaf week 16 proluton prikken gekregen om weer een vroeggeboorte te voorkomen en heel goed in de gaten gehouden. Afgelopen maart ben ik bevallen van Elise en ze is helemaal gezond. Zo blij!

    Dit was even kort mijn verhaal.

    Ik lees nog regelmatig mee hier, omdat ik het wel interessant vindt hoe het gaat.

    Lieke schreef ik al mee toen ik zelf ook in het traject zat. Erg blij voor haar dat het nu allemaal goed gaat en is gelukt.

    Cindy: Ik hoop echt voor jou dat je wens ook snel in vervulling mag gaan.

    Ik dacht dit wil ik even delen met jullie, misschien dat jullie het al eerder hebben gehoord van iemand.

    Een collega van mij is laatst naar een osteopaat geweest in Goes in Zeeland. Het blijkt dat hij er om bekend staat dat hij ervoor heeft gezorgd via behandeling(en) dat half Zeeland zwanger is geraakt door hem. Bij die collega van mij haar schoonzus en vriendin is het dus gelukt via hem om zwanger te raken. Bij mijn collega is het nog ff afwachten, maar misschien is dat ook nog iets voor jullie om naar toe te gaan.

    Zijn naam is "Van den Dries in Goes".

    Ik zal zo nog even een link sturen.

    Liefs, Angela






     

Deel Deze Pagina