Hallo! Sinds een aantal dagen weten we dat we in verwachting zijn van ons 2e kindje. Ontzettend blij natuurlijk, maar ook spannend. Ik zou nu ongeveer 5 weken zijn als ik uitga van laatste menstruatie, maar heb vaak lange cyclussen dus zelf denk ik dat ik 4 weken ben. (Ook als ik kijk naar oploop van testen, zaterdag heel licht streepje en vandaag een hele duidelijke) Nu heb ik al een aantal dagen last van een zeurend/trekken (pijn) gevoel bij mijn lies. Het is wel uit te houden, maar wel erg vervelend. Wat kan dit zijn? Ik herken dit niet van mijn vorige zwangerschap.. maak me beetje zorgen.
Ik heb het ook gehad in week 4 tot 5.. werd er ook bang van van. Maar blijkt dat het er bij hoort en dat er wel meer mensen het hadden las ik hier! Nu heb ik nergens meer last van. Maar als je het niet vertrouwd moet je bellen ze kunnen je vast gerust stellen.
Allereerst gefeliciteerd! De pijn in je lies kunnen je banden zijn die beginnen te rekken. Dat was toen bij mijn zwangerschap ook echt het enige kwaaltje (naast moe zijn) die ik had in het begin van de zwangerschap.
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik heb dat trekkende gevoel ook. Ben ongeveer 6 weken zwanger van onze 2e en de ene dag heb ik er meer last van dan de andere.
Ik denk dat dat inderdaad je banden zijn! Heb je het vooral als je ineens een beweging maakt, zoals opstaan of draaien?
Gefeliciteerd!! Ik herken de pijn ook als bandenpijn. Ik had de pijn in het begin vooral links in mijn lies.