tv in de slaapkamer!

Discussie in 'De lounge' gestart door Chida, 27 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chida

    Chida Actief lid

    13 nov 2007
    443
    0
    0
    Verpleegkundige
    Rotterdam
    Dag dames,

    Ik hoor dat het not-done is voor het sex-leven en dat je er slecht van kan slapen (de prikkels etc)..toch hebben veel mensen een tv in de slaapkamer.

    ik heb er zelf geen omdat ik de slaapkamer een plek vind om tot rust te komen en om van elkaar te genieten ( ;) ).

    Wat vinden jullie?
     
  2. Kirby

    Kirby Fanatiek lid

    1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Wij hebben geen tv in de slaapkamer, hebben er wel een hele tijd een gehad hoor, maar er werd nooit naar gekeken, we hadden wel andere dingen te doen haha ;)
     
  3. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ik heb er wel 1...maaruh.. die staat toch echt uit wanneer we andere dingen aan het doen zijn.

    Plus.. je sexleven speelt zich toch niet alleen in de slaapkamer af hahahahah
     
  4. Channie

    Channie Fanatiek lid

    13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Wij hebben der wel één maar die staat er voor jan joker want we kijken er echt nooit naar. Hij staat altijd uit. Ik kan niet slapen als die aanstaat en verder doen we wel andere dingen in bed hahahaha. Binnekort doen we hem ook weg want ja is wel zonde als die niet gebruikt wordt he.
     
  5. Chida

    Chida Actief lid

    13 nov 2007
    443
    0
    0
    Verpleegkundige
    Rotterdam
    Ssssssssstttt! :oops:
     
  6. Libelle82

    Libelle82 Fanatiek lid

    26 jun 2008
    4.999
    355
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Wij hebben wel een tv op de slaapkamer en vinden het heerlijk om vroeg het bed in te kruipen en daar lekker verder te kijken.
     
  7. Emma29

    Emma29 VIP lid

    30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hier ook een echte tv kijker
    en wij komen niks te kort hoor haha
    alleen gaan we lekker samen naar bed maar mijn man slaapt eerder dan ik !
    ik word altijd zo lekker loom van tv kijken en ga dan slapen
     
  8. Manuela79

    Manuela79 VIP lid

    7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Hier hetzelfde als bij Emma
     
  9. Tinkerbel80

    Tinkerbel80 Niet meer actief

    Wij hebben ook geen tv in de slaapkamer. Ik zie de slaapkamer ook als een plek om tot rust te komen. Ik wou alleen dat ik er 1 had toen ik op bed lag vanwege mn keizersnede haha ik kreeg het echt niet voor elkaar de eerste dagen om naar de huiskamer te komen en al helemaal niet op de bank. Was veel te laag. Toen heb ik een paar keer geroepen, waarom hebben we geen tv op de slaapkamer?
     
  10. penelopea

    penelopea Bekend lid

    31 jul 2008
    993
    1
    0
    twente
    Wij hebben er wel 1 op de slaapkamer, maar hij word niet heel veel gebruikt. Meestal staat hij dus uit. We kijken heel af en toe iets af in bed, en soms als ik me niet lekker voel een dvdtje in bed of zo. Maar we hebben er geen last van verder hoor :D
     
  11. Linda86

    Linda86 VIP lid

    Hier ook! En idd, wat Natasja zegt, seksleven speelt zich niet alleen in de slaapkamer af ;).
     
  12. sidmick

    sidmick VIP lid

    23 jun 2008
    17.227
    3.672
    113
    Ik zou niet zonder kunnen. En eh, dit heeft geen invloed op ons sexleven hoor.
     
  13. Chida

    Chida Actief lid

    13 nov 2007
    443
    0
    0
    Verpleegkundige
    Rotterdam
    Hihihi...ik snap dat wel. Maar als je kinderen hebt lijkt mij dat je het dan niet meer overal doet, toch? :oops:
     
  14. R1lana

    R1lana Fanatiek lid

    24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    Ik heb er nu geen in de slaapkamer, maar zou er wel weer 1 willen hebben
    omdat mijn man nachtdiensten draait en dan wil ik me niet vervelen..
    Vind het nog steeds moeilijk om alleen te zijn s' nachts met oog op inbraken
    en dan moet ik alleen voor mijn kinderen vechten .. om mijn gedachten dan
    ergens anders op te zetten wil ik er wel 1 in de slaapkamer, want nu slaap ik
    op de bank bij de tv als hij nacht heeft en dat is niet ideaal..
     
  15. Cynnie1984

    Cynnie1984 VIP lid

    25 feb 2009
    6.014
    140
    63
    R'dam
    Wij hebben wel een tv op de slaapkamer heerlijk tussen de bedrijven door ff tv kijken en een beetje dommelen doen we meestal op zaterdagavond als we een keer een weekend niet weg moeten heerlijk
     
  16. bengeltje86

    bengeltje86 VIP lid

    6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    wij hadden een tv in de slaapkamer maar dat wilde niet zeggen dat de sexleven
    minder werd.

    en idd sexleven speelt niet altijd in de slaapkamer :p
     
  17. Pris

    Pris Fanatiek lid

    Wij hebben wel een tv in de slaapkamer maar gebruiken m eigenlijk nooit.
    Vroeger wel en ik vond t juist heerlijk om nog even boven tv te kijken.
     
  18. nicole26

    nicole26 Niet meer actief

    Ik heb ook een televisie in de slaapkamer , ik woon alleen met mijn dochtertje en als ik de tv niet aanheb hoor ik teveel ( ben nogal een schijthuis ) Als ik zo naar bed ga zonder tv dan kan ik niet slapen dan denk ik veel te veel na over alles .. En vele andere dingen heb ik toch niet te doen op dit moment op mijn slaapkamer ;)
     
  19. wiebertje

    wiebertje Fanatiek lid

    2 feb 2009
    1.095
    0
    0
    Vind het wel lekker om een programma nog even in bed af te kijken of op zondag lekker lang in bed liggen nog even tv kijken :D
     
  20. patje20

    patje20 Fanatiek lid

    14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Emmeloord
    Wij hebben geen tv in de slaapkamer omdat er 1 geen aansluiting voor is en 2 ik het niet mooi vind staan hahahaha
     

Deel Deze Pagina