Playmobil herenhuis combineren met city life?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Baileyy, 18 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Baileyy

    Baileyy VIP lid

    12 feb 2012
    5.378
    1.381
    113
    Wie heeft het Playmobil herenhuis? Kan je ook de inrichtingen van het modern woonhuis erin zetten? Ja tuurlijk alles kan, maar is dat ook dan nog wel leuk?
    We twijfelen tussen het herenhuis en het moderne woonhuis voor mijn dochter. Het herenhuis is misschien wat handiger qua formaat neer te zetten in de kamer. Iemand nog tips?
     
  2. owly

    owly VIP lid

    19 aug 2013
    19.979
    8.783
    113
    Wij hebben geen playmobil (1 losse auto en een klein setje na) , heb gekeken naar beide huizen. Betreft formaat is het geen mega verschil. Wel erg jammer dat beide huizen bijna geen inrichting hebben en je die ook nog los moet kopen.

    Betreft hoe het er uit ziet is denk ik een persoonlijke keuze, de herenhuis vind ik persoonlijk veel mooier. Weet niet hoe je dochter is, is ze niet zo'n meisje meisje is het misschien te roze. Misschien toch eens zelf vragen.
     
  3. NiekeKris

    NiekeKris VIP lid

    13 apr 2008
    22.510
    8.362
    113
    Wij hebben het grote woonhuis (5302), geloof ik. Wat mij betreft kan alles erin.
     
  4. ellessinia

    ellessinia Actief lid

    13 nov 2014
    498
    477
    63
    Wij hebben het kasteel en veel van city life en family fun (meubels en ook het vakantiehuis). Dochter combineert alles met elkaar, voor haar is een bed een bed en een stoel een stoel :). Dochter is net 4.
     
  5. Baileyy

    Baileyy VIP lid

    12 feb 2012
    5.378
    1.381
    113
    Dochter vindt het herenhuis mooi met dat roze. Maar ze wijst steeds de meubels van city life aan. Ik weet niet of die ook in herenhuis passen met de ramen en enzo, zoals bijv de keuken of badkamer ofzo.
     

Deel Deze Pagina