Positiekleding winkels in centrum Maastricht

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Inge88, 11 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inge88

    Inge88 Fanatiek lid

    22 mrt 2011
    2.264
    0
    0
    Wie weet leuke positiekleding winkels in het centrum van Maastricht? Morgen gaan we shoppen met mijn moeder en m'n zus en zusje en ik wil dus ook even wat gaan scoren.

    Ik bedoel dan wel de winkels in het centrum, niet dat we buiten het centrum gaan.

    (uiteraard kijk ik ook bij Zara en H&M en zo maar ik moet ook weer één of twee goede spijkerbroeken hebben van bijvoorbeeld Mamalicious)
     
  2. Mammamuis

    Mammamuis Fanatiek lid

    8 feb 2013
    1.031
    339
    83
    NULL
    NULL
    Echt positiekledingwinkels (of andere baby-gerelateerde winkels trouwens) heb je niet echt in Maastricht. De meesten zitten in Heerlen. Maar je zou naast de H&M ook even bij de C&A kunnen kijken, die hebben achterin een klein hoekje met positiekleding. En Miss Etam heeft ook wel iets hoewel dat mijn smaak niet was. Verder heb ik er nog niet veel gevonden in het centrum. Veel plezier in ieder geval alvast.
     
  3. Inge88

    Inge88 Fanatiek lid

    22 mrt 2011
    2.264
    0
    0
    Hmm daar was ik al een beetje bang voor...
    Miss Etam is mijn smaak ook niet echt, heb ik de vorige zwangerschap ook niks kunnen kopen haha.

    Nou ja ik kijk morgen wel even bij de H&M en dergelijke en voor de rest ga ik anders wel voor spek en bonen mee ;) En doe ik wel even een internet bestelling :D
     
  4. steenbokje

    steenbokje Fanatiek lid

    24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Ik doe alleen maar internet bestellingen hihi ga niet meer in hokjes passen met een dikke baby buik :p
     
  5. Mamalin83

    Mamalin83 Bekend lid

    2 dec 2012
    814
    0
    16
    Op de Kesselskade zit een Noppies winkel (positiekleding).

    En als je toch buiten het centrum komt; in Heer zit Vida Mama (Burgemeester Cortenstraat). Hebben oa. Queenmum, Love 2 wait, Noppies en Fragile. Loont zich wel om heen te rijden hoor!

    Verder zit er inderdaad geen 'speciaalzaak' in positiekleding in Maastricht, ik mis 'm ook, haha.
     
  6. ukkie1985

    ukkie1985 VIP lid

    27 mrt 2012
    6.134
    0
    0
    Noppies heeft een eigen winkel in Maastricht aan t water. Naast heppie en Co. Op de kesselskade. In wijck tussen centraal en centrum ligt trouwens de tweede winkel van heppie en Co. Waar ze ook positie kleding hebben.
     
  7. Inge88

    Inge88 Fanatiek lid

    22 mrt 2011
    2.264
    0
    0
    Oké! En de kesselsekade zit dus in het centrum??

    Vida mama had ik inderdaad gevonden via Google maar daar is morgen dus geen tijd voor...
     
  8. Mamalin83

    Mamalin83 Bekend lid

    2 dec 2012
    814
    0
    16
    Tijd voor maken :p

    Kesselskade is aan de maas, de Noppies winkel ligt tegenover rederij Stiphout. Inderdaad ook even ernaast bij Heppie & Ko naar binnen lopen, erg leuk!

    En idd, als je de (oude) brug even oversteekt ligt de 2e straat rechts de Heppiestore, die hebben idd ook positiekleding (die was ik vergeten). Fijne dag morgen!
     
  9. Inge88

    Inge88 Fanatiek lid

    22 mrt 2011
    2.264
    0
    0
    Thanks!! :D moet zeker lukken! ;)
     
  10. Mamalin83

    Mamalin83 Bekend lid

    2 dec 2012
    814
    0
    16
    En? Goed geslaagd? ;)
     

Deel Deze Pagina