Positieve test 1e ronde

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Joelle23, 27 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joelle23

    Joelle23 Lid

    13 apr 2016
    85
    21
    8
    Administratief medewerker
    Hello dames!

    Totaal onerwacht een postivieve test vanmiddag.
    Ik heb alleen geen idee hoelang ik nu ongeveer zou zijn.
    23 mei heb ik de laatste pil gehad, waarna ik een ontrekkingsbloeding heb gehad.
    Ik denk rond 10 juni mijn eisprong gevoeld te hebben, maar dat weet ik niet zeker.
    Voor mijn vorige zwangerschap had ik een cyclus van 23 dagen, ik zat nu dus gewoon te wachten op mijn eerste menstruatie, maar toch een testje er tegen aan gegooid, en ja hoor.. 2 strepen. Kleine hartverzakking omdat we dit nog niet hadden verwacht zo snel.

    Omdat de teststreep nog wel iets licht is, wou ik volgende week een clear blue test doen, die ook aangeeft hoelang ik zwanger zal zijn.

    Hebben jullie enig idee hoelang ik zwanger zou kunnen zijn?
     
  2. Orchidea

    Orchidea Bekend lid

    1 jun 2018
    857
    516
    93
    Vrouw
    Je zou evt online kunnen berekenen, daar is een site voor! Maar van harte gefeliciteerd.
     
  3. Joelle23

    Joelle23 Lid

    13 apr 2016
    85
    21
    8
    Administratief medewerker
    Thanx dat heb ik inderdaad al gedaan, alleen dan berekend hij vanaf de ontrekkingsbloeding en weet niet of dat juist is.
     
  4. Orchidea

    Orchidea Bekend lid

    1 jun 2018
    857
    516
    93
    Vrouw
    Er vanuit gaand dat je “bloeding” de 23e mei was, en je cyclus 23 dagen is zou je rond de 5 weken zwanger zijn, bijna 6. Dat is best mogelijk natuurlijk. Je kunt uiteraard testen met clear blue maar die geeft alleen 1-2 wk aan of zelfs 3+, exact aantal weken kom je dan dus niet te weten. Ik zou gewoon een afspraak maken bij een Verloskundige, zei weten dan de exacte termijn wel.
     

Deel Deze Pagina