Positieve test 2-3, 2 weken na menstruatie

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door easypeasy, 17 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. easypeasy

    easypeasy Lid

    15 jun 2015
    48
    2
    8
    NULL
    NULL
    Hi meiden,
    Misschien kunnen jullie mij een beetje helpen of heeft iemand hier ervaring mee.
    Ik ben 2 weken geleden ongesteld geweest van 29 juni tot 3 juli. Echt gewoon ongesteld net zo als anders. Nu heb ik deze maand ovulatie testen gebruikt, het vreemde was alleen dat hij positief bleef. Omdat ik steeds vaker moest plassen vertrouwde ik het niet en heb dus een zwtest gedaan. Deze was binnen no time positief en de clearblue test daarna gaf bijna gelijk zwanger en daarna 2-3 aan. Pff ik ben echt in shock, maar snap er ook echt helemaal niks van. Zal het dan toch vorige maand al raak geweest zijn?
     
  2. megamutsje

    megamutsje Bekend lid

    14 feb 2017
    521
    166
    43
    Vrouw
    Dat denk ik dan haast wel.
    Het schijnt wel vaker voor te komen.
    En gefeliciteerd met je zwangerschap
     
  3. easypeasy

    easypeasy Lid

    15 jun 2015
    48
    2
    8
    NULL
    NULL
    Dank je. Ja ik heb er ook wel eens van gehoord, maar nog nooit meegemaakt.
    Ik ben ook super blij, alleen blijft het wel heel spannend na 2 miskramen in Jan en mei.
     
  4. Biny

    Biny VIP lid

    10 feb 2011
    17.510
    5.613
    113
    Vrouw
    Kan het niet dat de test reageert op je eisprong..?
     
  5. IT234

    IT234 Actief lid

    16 mrt 2017
    287
    177
    43
    Kan beide. Toch zwanger of reageert op eisprong. Maar bij een eisprong zul je geen knaltest verwachten.
     
  6. easypeasy

    easypeasy Lid

    15 jun 2015
    48
    2
    8
    NULL
    NULL
    Hij kan alleen nu niet meer reageren op mijn eisprong, deze heb ik namelijk voor het eerst getest 8 dagen na mijn menstruatie en toen gaf hij al een positieve test. Ik heb een paar dagen daarna nog een keer getest en deze was weer positief. In de eerste instantie dacht ik aan een dubbele eisprong. En ik heb nooit gedacht dat ik zwanger zou zijn, omdat ik en ongesteld ben geweest en ik bij alle 3 mijn zwangerschappen al heel snel misselijk was. Nu heb ik nergens last van, ik moet alleen vaker plassen. Ik ga morgen nog een clear blue doen met ochtend urine en dan toch maar even de verloskundige bellen denk ik
     
  7. easypeasy

    easypeasy Lid

    15 jun 2015
    48
    2
    8
    NULL
    NULL
    Hij kan alleen nu niet meer reageren op mijn eisprong, deze heb ik namelijk voor het eerst getest 8 dagen na mijn menstruatie en toen gaf hij al een positieve test. Ik heb een paar dagen daarna nog een keer getest en deze was weer positief. In de eerste instantie dacht ik aan een dubbele eisprong. En ik heb nooit gedacht dat ik zwanger zou zijn, omdat ik en ongesteld ben geweest en ik bij alle 3 mijn zwangerschappen al heel snel misselijk was. Nu heb ik nergens last van, ik moet alleen vaker plassen. Ik ga morgen nog een clear blue doen met ochtend urine en dan toch maar even de verloskundige bellen denk ik
     
  8. Pitahaya

    Pitahaya Niet meer actief

    Dat zou ik zeker doen!
    Wel gek maar hoop gewoon dat je zwanger bent.
     
  9. megamutsje

    megamutsje Bekend lid

    14 feb 2017
    521
    166
    43
    Vrouw
    Laat je de uitkomst zien van de cb. Ben wel heel erg benieuwd
     
  10. easypeasy

    easypeasy Lid

    15 jun 2015
    48
    2
    8
    NULL
    NULL
    Nou hij gaf vanmorgen weer 2-3 aan. Ik heb gistermiddag toch maar de verloskundige gebeld en ik mag vrijdag al even langskomen voor een echo.
    Ik ben benieuwd.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  11. megamutsje

    megamutsje Bekend lid

    14 feb 2017
    521
    166
    43
    Vrouw
    Oh spannend.
     
  12. easypeasy

    easypeasy Lid

    15 jun 2015
    48
    2
    8
    NULL
    NULL
    Nou pff wat een middag...
    Omdat ik het toch niet vertrouwde en bang was voor een buitenbaarmoederlijke zwangerschap, had ik toch voor vanmiddag een afspraak gemaakt voor een echo. Zij dacht in de eerste instantie dat ook te zien en er zat ook nog niks in mijn baarmoeder behalve dik slijmvlies.
    Ze heeft mij dus doorgestuurd naar het ziekenhuis en hier hebben ze nogmaals een echo gedaan. Het is gelukkig geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap, maar verder konden ze ook nog niet veel zien en ben ik dus waarschijnlijk heel pril zwanger. Ik heb nu bloed laten prikken en wacht nu nog op de uitslag.
    Heel bizar dat die clear blue testen dus 2-3 weken aangeven en dan ook echt nu al terwijl 27 juli pas mijn nod is.
     
  13. Anouk

    Anouk Fanatiek lid

    17 nov 2010
    1.379
    836
    113
    Vrouw
    Management Assistente
    Gelderland
    Ik lees net je verhaal, wat spannend joh!
    Wanneer krijg je de bloed uitslagen?
     
  14. easypeasy

    easypeasy Lid

    15 jun 2015
    48
    2
    8
    NULL
    NULL
    Vandaag de bloed uitslagen gehad, helaas is het hcg weer gedaald en word ik waarschijnlijk over 1.5 week gewoon ongesteld. Maar het blijft echt heel raar, ook de gynaecologen hadden geen verklaring voor een 4 weken zwangerschap, 2 weken na mijn menstruatie.
     
  15. JJ1991

    JJ1991 Actief lid

    5 feb 2012
    370
    37
    28
    NULL
    NULL
    Wat een apart verhaal. Hoe weet je dat het HCG gedaald is, hadden ze al eerder bloed geprikt? Ben wel benieuwd. Hopelijk toch gewoon een goede zwangerschap.
     

Deel Deze Pagina