Positieve verhalen nodig

Discussie in 'Miskraam' gestart door Yoga fanaatje 1987, 17 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yoga fanaatje 1987

    Yoga fanaatje 1987 Actief lid

    3 mei 2017
    353
    91
    28
    Vrouw
    9 juli ma gehad met 9 weken. 2ronde erna weer zwanger. Met 5 weken miskraam sinds gisteren dus. Wel een gezond zoontje van 2. Wel met laag geboorte gewicht geboren. Wel met 38 weken.

    Ik weet dat het kan 2x achter elkaar een miskraam. En dat t nikshoeft te betekenen. Maar k vindt t best veel 2 achter elkaar. Dan ga k toch denken waar t aan zou kunnen liggen.ik maakte me best druk tijdens deze zwangerschap namelijk. Of t nu wel goed zou gaan. Extreem op alles letten. Zou k daardoor een miskraam gehad kunnen hebben? En of het me ooit wel gegund is een 2e. Heb ff positieve verhalen nodig. Krijg in ieder geval onderzoek of mijn vitamines in orde zijn.
     
  2. zonnetje2015

    zonnetje2015 VIP lid

    13 sep 2014
    9.435
    4.239
    113
    Een miskraam krijg je niet van stress meid. Dan was mijn dochter er nooit geweest.
    2 keer is vreselijk maar kan echt nog pech zijn. Hoop dat je snel een mooi baby'tje mag krijgen
     
  3. SMJD

    SMJD Fanatiek lid

    17 okt 2016
    1.890
    444
    83
    Ik ken iemand die na 2 miskramen wel een goede zwangerschap had. Helaas vaak domme pech. Wel erg verdrietig om mee te moeten maken. Hopelijk ben je snel zwanger van een plakker
     
  4. Neeltje1985

    Neeltje1985 Fanatiek lid

    23 apr 2015
    2.746
    1.716
    113
    Vrouw
    Ik ken ook meerdere meiden die wel 2/3 miskramen achtereen kregen en daarna gewoon een gezond kindje. Het gaat meestal om chromosoomafwijkingen bij vroege miskramen en daar kun je echt niets aan doen. Vertrouwen op je lichaam dat als het ook echt goed zit je lichaam er alles aan zal doen om t kindje te behouden. En je hebt al een gezond kindje dus je weet dat t kan. Miskramen komen helaas zoveel voor dat het gewoon pech kan zijn 2x achter elkaar. Veel sterkte en hopelijk heb je snel een plakker.
     
  5. Djoni

    Djoni Actief lid

    19 dec 2012
    127
    16
    18
    NULL
    NULL
    Heb zelf tussen kindje 1 en kindje 2 , 2x miskraam gehad rond de 5,5/6 weken. Heb nu toch binnen 3 jaar 2 kindjes en zwanger van nr3 nu 12.4 weken.

    Had beide miskramen ook achter elkaar met 3 maand ertussen.
    Zegt dus verder weinig. Kindje1 meer dan een jaar op moeten wachten. Beide x miskraam hoefde ik volgens mij alleen nog maar naar Mn vriend te kijken, kindje 2 net Zo en nu met nr3... tja volgens mij was een telefoontje genoeg geweest haha (door voorbehoedmiddel heen)

    Ben ook wel onzeker geweest en is elke keer weer spannend of het goed (blijft) gaan. Heb zelf ook nu nog geen rust. Maar ik probeer vertrouwen te hebben in mijn lichaam.
     
  6. Marlau

    Marlau Fanatiek lid

    2 jun 2015
    1.917
    1.171
    113
    Ik heb tussen mijn dochter en deze zwangerschap 4 miskramen gehad. Twee meer dan jij dus, maar het kan dus wel! Geef de moed niet op. Twee keer kan echt pech zijn.
    Sterkte
     
  7. Number2

    Number2 Fanatiek lid

    10 okt 2016
    1.647
    495
    83
    een moeilijke tijd voor je ! hier ook een positief verhaal, uiteindelijk. na een mooi hartje met 8 weken bleken we bij 11 weken een MA te hebben gehad (bij termijnecho). de keer erop een biochemisch zwangerschap (lichte positieve testen voor NOD die na NOD weer afliepen). hierna nog 1 keer een MA bij 6 weken. gezien mijn leeftijd (40+) dacht ik, het is over en uit.. maar, zie mijn banner :) geloof me als ik zeg dat ik genoeg stress heb gehad de eerste weken toen we een positieve test in handen hadden dus aan stress ligt het echt niet. soms is het helaas dikke "pech" hebben... ik hoop dat je snel een positieve test en een plakker zult hebben!! succes
     
  8. Yoga fanaatje 1987

    Yoga fanaatje 1987 Actief lid

    3 mei 2017
    353
    91
    28
    Vrouw
    Thnx. Het geeft me weer wat moed.
     

Deel Deze Pagina