Rare spullen op AliExpres

Discussie in 'De lounge' gestart door tupp, 22 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tupp

    tupp VIP lid

    13 jun 2009
    22.622
    18.475
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik ben er laat bij, want ik heb pas sinds een paar maanden AliExpres ‘ontdekt’. Er is werkelijk eens wereld voor me open gegaan. Vooral dat de bezorgtijden vaak zo lang zijn, dat het net is alsof je een cadeautje krijgt. Daarnet had ik weer twee pakjes, van de ene had ik nog wel een vermoeden wat er in zit. Maar die andere? Het bleken leuke zone-energie lampjes te zien. Helemaal happy.

    Maar ik kom soms ook dingen tegen van de categorie “Dat vinden wij niet raarrr, dat vinden wij heel bijzonderrr.” Ik maak er graag een vraag en antwoordspelletje van. Ik was op zoek maar snorkelmaskers en vond:

    4CF8F423-10F4-4F13-809F-73A6155C88F4.jpeg

    Wat is hier het nut van? Je zou haast denken aan een extra accessoire voor bij je burkini, maar die hebben meestal niet zo’n diep decolleté. Het is uv-beschermend, maar wederom raak ik dan in de war door dat gapende gat tussen de borsten. Waarom wel je gezicht beschermen tegen de zon en niet je boezem.

    Wie o wie fantaseert met me mee? En ik zie natuurlijk ook graag andere bijzondere dingen langskomen. Kijk vooral eens bij de afdeling Beaty en Gezondheid, daar kom ik altijd de gekste dingen tegen.
     
    Riverdale87, conejita, Youtan en 4 anderen vinden dit leuk.
  2. amdaa

    amdaa VIP lid

    28 mrt 2015
    9.670
    11.009
    113
    Een zwem(sub)pak?

    Ik vind haar zo uit een SM scene gewandeld ;)
     
    Biny en DastyQueen vinden dit leuk.
  3. fanona

    fanona Bekend lid

    9 dec 2014
    892
    336
    63
    Oh ik heb een programma gezien over deze gezichtsmaskers, het is een facekini en helemaal in op de stranden in China, is om je gezicht wit te houden in de zon:D
     
    moonchild, conejita, Youtan en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. SYRV

    SYRV Fanatiek lid

    29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Dit is natuurlijk bestemd voor de kinky zwembad-dagen!! Ik heb ze in allerlei kleuren:p



    Echt geen idee wat hier het nut van is. Vind het vooral eng eigenlijk :eek:
     
    Ashleyrachel, Biny, Marchella en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. Whysteria

    Whysteria Niet meer actief

    hahaha, en dan doe je het masker af en heb je een knalrode stip op het puntje van je neus...

    Ik denk dat ik liever binnen blijf dan dat ik met zoiets rond ging lopen...
     
    Lamode, Biny, DastyQueen en 3 anderen vinden dit leuk.
  6. Rosy90

    Rosy90 VIP lid

    29 jul 2014
    9.546
    6.409
    113
    Vrouw
    Jaa klopt! Volgens mij betekend het daar als je een ‘wit’ gezicht hebt, dat je dan rijk bent, of dat je bij een ‘hogere klasse’ hoort? Als ik het goed heb hoor :p
     
  7. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    24.597
    3.484
    113
    A4380DE1-39FC-4A87-A816-6157D8DA0D3F.jpeg AD8711FB-B0BF-4773-94AF-BE04001EEAF6.jpeg
    Niet echt heel vreemde producten, maar die voorbeelden, je kunstplant water geven en een soort inbouwbidet wat tegen je gat spuit, terwijl je in je onderbroek staat o_O:D.
     
    Catlady90, Puck123, Leo85 en 15 anderen vinden dit leuk.
  8. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    24.597
    3.484
    113
    Stond volgens ook eens in de Linda, allemaal foto’s van vrouwen van maskers op het strand. Waren vooral oudere vrouwen.
     
  9. KleineLai

    KleineLai VIP lid

    30 dec 2017
    13.030
    25.506
    113
    Nee, dat was Europa in de 18e eeuw.

    In (zuid oost)Azië vinden ze vaak een lichte huid gewoon mooi maar heeft niets te maken met klasse hoor.
     
  10. Rosy90

    Rosy90 VIP lid

    29 jul 2014
    9.546
    6.409
    113
    Vrouw
    Ah Thanks weet ik dat ook weer haha
     
    KleineLai vindt dit leuk.
  11. marb

    marb VIP lid

    21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Ik meen me te herinneren dat ik wel ergens gelezen had dat wit mooier gevonden werd omdat dat betekende dat je niet op het land hoefde te werken. Maar het fijne weet ik er ook niet van.
     
    DastyQueen vindt dit leuk.
  12. KleineLai

    KleineLai VIP lid

    30 dec 2017
    13.030
    25.506
    113
    Misschien is dat een bijkomstigheid , zoals wij hier rechte witte tanden mooi vinden, dat heeft in principe ook niets te maken met klasse, maar vaak hebben mensen met geld wel mooie tanden.
    Misschien dat het daar zo werkt met lichte huid. Het is iig niet zo dat mensen een lichte huid willen want dan behoren ze tot een andere klasse. Ze vinden het gewoon mooi.

    Het is geen 1700 meer he , ook daar niet :p
     
    DastyQueen vindt dit leuk.
  13. Whysteria

    Whysteria Niet meer actief

    Hahaha! Toen mijn moeder nog leefde had ze allerlei invalidenvoorzieningen in huis, waaronder zo'n wc met automatische kontsproeier. Er zat ook een afstandsbedieningsknopje bij - wanneer je op de WC zat ging de kontsproeier aan, maar wanneer je stond trok hij de wc door.

    Mijn vriend zat daar ooit op de WC en vroeg zich af waar die knop voor was... Toen hij een raar geluid hoorde en dus opstond, kwam dat staafje naar buiten, en een krachtige waterstraal sproot tegen het plafond en mijn vriend aan. Hij was nat tot aan zijn sokken :roflmao:
     
    harlene2014, Gigii, Kukido en 13 anderen vinden dit leuk.
  14. Bloem85

    Bloem85 Niet meer actief

    In Azie heb je veel klasses. Mensen die bruingekleurd zijn werken veel buiten ('simpele' baantjes) en de witte mensen (qua uv-straling) werken binnen met de airco aan en zonder uv-straling! Dit zijn over het algemeen 'betere' banen.

    Dus hoe lichter je bent hoe hoger je in de ranking staat! In Azie is aanzien erg belangrijk dus vandaar dat ze er veel voor over hebben!
     
  15. marb

    marb VIP lid

    21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Ja, maar dan heeft het dus wel met klasses te maken, en @KleineLai zei van niet, daarom even in de war.
     
  16. Eenkadootje

    Eenkadootje Fanatiek lid

    5 mrt 2013
    4.535
    2.340
    113
    Dan ben ik heel rijk! Ik ben zo bleek.
     
    mamabri en Rosy90 vinden dit leuk.
  17. KleineLai

    KleineLai VIP lid

    30 dec 2017
    13.030
    25.506
    113
    Daar komt het misschien vandaan, net zoals wij dat hier hadden. Maar echt niet dat lichte mensen zich daar in een andere klasse begeven dan donkere mensen. Dat is echt onzin.
     
  18. NavyCrimson91

    NavyCrimson91 Niet meer actief

    Tja, aan de andere kant heeft mijn partner een lange pinknagel, net als de meeste mannen waar hij vandaan komt (zuid-europa, dus echt geen middeleeuws land). Een lange pinknagel betekent dat je geen zwaar werk doet, zoals de boeren op het land. Ik heb me er in het begin ontzettend aan verbaasd, maar nu vind ik het heel normaal haha.
    Trouwens voor de beeldvorming: die nagels zijn geen meters lang hoor, ik gok dat ze zo'n halve centimeter uitsteken.
     
    Caithy vindt dit leuk.
  19. KleineLai

    KleineLai VIP lid

    30 dec 2017
    13.030
    25.506
    113
    Zo'n nagel heeft mijn zwager ook. En die doet zwaar werk, wat nu? :p
     
  20. Whysteria

    Whysteria Niet meer actief

    Haha, die van mij heeft ook al jaren een lange pinknagel. Ik dacht altijd dat het vooral handig was om oorsmeer/hardnekkig snot te verwijderen. Ook als tandenstoker kan het nog wel eens van pas komen...
     
    Maartt, famofthree en TinaTeenslipper vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina