Rare vraag? Heel erg last van mijn hormonen....ga ik snel bevallen?

Discussie in 'De bevalling' gestart door BakingSoda, 24 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elleke

    Elleke Fanatiek lid

    1 mrt 2011
    1.796
    156
    63
    Gefeliciteerd! :D hopelijk knap je snel op! Wat was jouw uiteindelijke termijn nu?
    Geniet ervan!:thumup:
     
  2. Novastar

    Novastar Fanatiek lid

    9 jan 2014
    4.538
    1.171
    113
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord-Brabant
    Dank je! Ik was gisteren 39,1.
     
  3. Leolove

    Leolove Fanatiek lid

    16 apr 2016
    3.954
    1.585
    113
    @Novastar gefeliciteerd met jullie zoon! Fijn dat jij je goed voelt ondanks het bloedverlies en de pijn. Lekker rustig bijkomen nu en genieten samen met je gezinnetje!
    @Elleke nu jij nog ;)
     
  4. Sammetje83

    Sammetje83 Bekend lid

    27 okt 2016
    944
    614
    93
    Vrouw
    Ik ben inmiddels ook bevallen! Ik ben donderdag met 41 + 5 naar het ziekenhuis gegaan voor een inleiding. Vrijdagochtend vroeg zijn we echt begonnen met vliezen breken en weeenopwekkers. Het ging zeer traag terwijl de weeën heel sterk waren. Na een paar uur gekozen voor een ruggenprik en dat was maar goed ook want om 8 uur 's avonds 8 cm ontsluiting en daar bleef het bij. Om 12 uur bleek de kleine man in het vruchtwater te hebben gepoept dus moesten we naar de ok voor een keizersnee. Maar hij is er!
     
  5. Novastar

    Novastar Fanatiek lid

    9 jan 2014
    4.538
    1.171
    113
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord-Brabant
    Gefeliciteerd! Jammer dat het zo verliep maar zoals je zelf zegt: hij is er! Veel geluk!
     
    Sammetje83 vindt dit leuk.
  6. Leolove

    Leolove Fanatiek lid

    16 apr 2016
    3.954
    1.585
    113
    @Sammetje83 gefeliciteerd met jullie zoon! Jammer dat het een ks is geworden, maar hij is er. Nu bijkomen en lekker genieten!
     
    Sammetje83 vindt dit leuk.
  7. Bailief

    Bailief Niet meer actief

    Wat een ontzettend leuke naam, onze zoon heet ook zo :D en is een kleine week eerder geboren :)

    Hoe is het nu met je? Had je nou ook een geplande keizersnede? Ik ben het even kwijt, amper op ZP geweest sinds ik bevallen ben.
    En natuurlijk gefeliciteerd!
     
  8. Novastar

    Novastar Fanatiek lid

    9 jan 2014
    4.538
    1.171
    113
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord-Brabant
    Haha! Nu maar hopen dat we niet bij elkaar in de buurt wonen. Zitten ze straks nog bij elkaar in de klas. :D Maar eh... wat een goede smaak heb je! Ben nu wel benieuwd naar de naam van je dochter. Bij ons had een meisje Ziva geheten. Gefeliciteerd trouwens!
    Ik had inderdaad een geplande keizersnede. Een gentle sectio, al was het om medische redenen ineens niet zo gentle meer. Gelukkig mocht ik de baby wel meteen aanpakken en vasthouden en mocht hij ook mee naar de uitslaapkamer. Iedereen, incl. arts, verloskundigen en verpleegkundigen, vonden mijn herstel bijzonder snel en soepel gaan maar ik vond het flink tegenvallen. Na mijn vorige keizersnede stond ik een paar uur later te douchen en huppelde ik 1,5 dag later het ziekenhuis uit maar nu had ik erg veel pijn en ben ik veel bloed verloren. Wat dat betreft gaat het nu prima (toch een snel herstel) maar ik worstel wel met de borstvoeding. Weer een ander probleem dus. De kraamhulp was nog niet weg of ik kreeg flinke stuwing en daarbij koorts. Gelukkig waren er geen ontstekingen maar als gevolg van de stuwing en het niet goed behandelen daarvan (geen kraam meer) zijn mijn tepels dusdanig beschadigd dat het voeden even niet van een leien dakje gaat. Het gaat dus eigenlijk nog heel wisselend maar we bekijken het gewoon van dag tot dag. Gelukkig is mijn man nog thuis.
     
  9. Bailief

    Bailief Niet meer actief

    @Novastar
    Haha dankje, jij ook ;)
    Ook een leuke naam, Ziva. Onze dochter heet I sabella. :)

    Ahh heerlijk dat je jullie zoon gelijk mocht vasthouden en dat hij mee mocht naar de uitslaapkamer. Wel heel rot dat het gentle gedeelte niet meer zo ging. Ging het slecht met hem?
    Hier mocht zoon helaas niet mee naar de uitslaapkamer en ik moest er wel heen omdat het blok van mijn ruggenprik te hoog zat. Zelf niks van gemerkt trouwens. Dat viel best ff tegen.

    Pfoe nou ik vind je herstel best pittig klinken, zeker in vergelijking met je eerdere keizersnede. Dan verwacht je dat niet. Ik heb bij de keizersnede van mijn dochter best een pittig herstel gehad en had me daar nu ook op voorbereid maar gelukkig viel het hier deze keer reuze mee.

    Het borstvoeden klinkt wel behoorlijk zwaar.. knap dat je toch door blijft zetten! Hopelijk gaat dat snel de betere kant uit zodat je er ook van kunt genieten.
     
  10. Elleke

    Elleke Fanatiek lid

    1 mrt 2011
    1.796
    156
    63
    Hoe is het inmiddels met iedereen? :D
     

Deel Deze Pagina