Ronde 6 of meer, wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Krily, 13 dec 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Krily

    Krily VIP lid

    20 jul 2017
    5.036
    3.776
    113
    Vrouw
    Hoi dames,
    Zijn er nog meiden, die in ronde 6 of meer zitten? En die gezellig willen kletsen over het zwanger worden van een 1ste, 2de, 3de, 4de etc.. kindje ?

    Elkaar steunen, en troosten als het een ronde niet is gelukt, maar ook blij voor elkaar zijn als het wel is gelukt! Even lekker van je af kunnen schrijven en je hart kunnen luchten. En ondertussen hopen dat we allemaal positief mogen testen! En een NOD lijst bij houden, voor wie dat wilt, zodat we kunnen duimen en afwachten voor elkaars NOD.

    Kortom gewoon een gezellige club, voor meiden die iets langer bezig zijn.

    Voel je welkom om mee te schrijven, en er een gezellige club van te maken! :)
     
  2. Eerstewondertje

    Eerstewondertje Fanatiek lid

    16 jun 2015
    1.220
    780
    113
    Ik klets met je mee ! Wij starten ronde 5 vandaag.
     
  3. Krily

    Krily VIP lid

    20 jul 2017
    5.036
    3.776
    113
    Vrouw
    Gezellig! :D Nu nog hopen dat nog meer meiden zichzelf aansluiten! :)
     
  4. Jess89

    Jess89 Fanatiek lid

    4 mrt 2009
    2.039
    1.744
    113
    Jaa ik wil ook mee kletsen!
    Ik heb me ingesteld op een jaar. En nu ik dichter bij ronde 12 kom, vind ik het steeds spannender worden. “ het zal nu toch wel een x raak zijn” .. maar word er ook een beetje angstig van. Wat als het nou niet lukt binnen het jaar??

    Ik zit nu op 8dpo van ronde 7..
    Vorige keer was mijn LF veel te kort, namelijk 8 dagen. Sinds ik gestopt ben met de pil is mijn LF steeds erg kort geweest. Wisselend van 8-11 dagen. Deze maand slik ik voor het eerst tarwekiemolie. Zo probeer ik mijn LF te verlengen. Verder temperatuur ik om te zien of en wanneer ik een eisprong heb gehad.

    Doen jullie nog iets speciaals om je ei te vinden? Of om de innesteling te bevorderen?
     
  5. Krily

    Krily VIP lid

    20 jul 2017
    5.036
    3.776
    113
    Vrouw
    Gezellig! :D Inderdaad hoe dichter je bij de 12 komt hoe enger het wordt.

    Oh dan heb je inderdaad een korte LF. Heb je al enig idee of het raak zou kunnen zijn?
    Ik heb alle rondes al ovulatietesten gebruikt, wil deze ronde weer gaan temperaturen en net zoals jou tarwekiemolie slikken na de eisprong. Slik jij tarwekiemolie de hele maand? Ze zeggen dat dat goed is voor je LF te verlengen en je innesteling te bevorderen. Welke tarwekiemolie heb jij? Ik heb de capsules van de tuinen.
    Ook wil ik deze ronde tijdens de vruchtbare dagen om de dag vrijen en conceive plus gebruiken, dit is speciaal glijmiddel ter bevordering van de levensduur van het zaad, zeggen ze op de verpakking :p.

    Wel spannend voor jou zeg! Je kan nog zwanger 2017 uit gaan! Duim voor je :)
     
  6. Mila27

    Mila27 Fanatiek lid

    20 jul 2017
    3.153
    2.346
    113
    Vrouw
    Hier nu ook ronde 6.. ik zit nu op 5/6 dpo.. :)
     
  7. BlueEyedSoul88

    BlueEyedSoul88 Fanatiek lid

    1 sep 2017
    1.983
    1.995
    113
    Vrouw
    Ronde 7 hier :(
    Cd 10, wachtend op eisprong
     
  8. Eerstewondertje

    Eerstewondertje Fanatiek lid

    16 jun 2015
    1.220
    780
    113
    Hier nu dus ronde 5 gestart vandaag.
    Ik temperatuur en gebruik daarbij ovulatietesyen. Ben wel aan het denken alleen te gaan temperaturen aangezien m'n cyclus al 2x op rij geheel gelijk verloopt. Maar goed heb nu toch nog testen liggen dus eerst naar op gebruiken.

    Verder gaan wij voor ons 2e kindje. Daarbij was het meteen 1e ronde raak. Dus misschien ook wel iets te enthousiast gestart aan de tweede.
     
  9. Jess89

    Jess89 Fanatiek lid

    4 mrt 2009
    2.039
    1.744
    113
    @Krily nee geen idee of het raak zou kunnen zijn. Ik heb al wel geleerd om niet meer op mijn lichaam te vertrouwen. Heb een paar keer gedacht dat het raak was en toen was het niet zo. Ik slik tarwekiemolie ook vanaf de eisprong. Ik heb zo’n gele pot van de winkel wat voorheen de tuinen was, Holland & Barrett heet het geloof ik nu.Oh dat conceive plus is wel een goed idee! Ik ben benieuwd!
    Thnx, ja hoop ook zwanger 2017 uit te gaan, maar zo niet, dan is de kans groot dat het in 2018 wel gaat lukken!

    @Mila27 spannend! Hoe is jouw gevoel over deze ronde?

    @Eerstewondertje ohja, temperaturen is wel fijn hè! Leuk dat jullie voor een 2e gaan! Hoe oud is jullie eerste?

    @BlueEyedSoul88 balen ronde 7 :( , maar wie weet is het deze ronde raak! Hopelijk snel je ei!
     
    BlueEyedSoul88 vindt dit leuk.
  10. Mila27

    Mila27 Fanatiek lid

    20 jul 2017
    3.153
    2.346
    113
    Vrouw
    @Jess89 ik denk elke ronde dat ik zwanger ben haha. Ik dacht deze ronde mijn eisprong te hebben gemist maar heb nu al 2 dagen een zeurend gevoel onder in mijn buik.. dus misschien toch nog net op tijd geweest.. we zullen het zien.. nu op ongeveer 6 dpo.. maandag wil ik voor het eerst gaan testen :)
     
    Jess89 vindt dit leuk.
  11. Eerstewondertje

    Eerstewondertje Fanatiek lid

    16 jun 2015
    1.220
    780
    113
    @Jess89 ons zoontje is van februari 2016 :) dus wordt alweer bijna 2.
     
    Jess89 vindt dit leuk.
  12. L2092

    L2092 Actief lid

    20 aug 2017
    289
    138
    43
    Vrouw
    Hallo meiden!
    Ik kom hier ook gezellig mee kletsen.
    @Eerstewondertje en @Krily ken ik al uit een ander clubje, leuk om hier ook weer nieuwe dames tegen te komen!
    Vandaag gestart met ronde 7.
    Ik kan gerust zeggen dat ik qua cyclus rommelige maanden heb gehad..
    Ronde 6 heb ik twee weken bloedverlies gehad, ronde 5 overigens ook zo'n 1,5 week. Op basis hiervan mogen bloedprikken maar ijzer, bloedarmoede en schildklier zagen er goed uit. Op advies van de huisarts de ovulatietesten losgelaten, mocht ik na de komende twee cyclussen niet zwanger zijn geraakt dan mag ik weer contact opnemen omdat het allemaal zo'n rommeltje is. Ronde 5 1 dag na eisprong al ongesteld bijvoorbeeld..
    Afin, dat is mijn verhaal even in het kort. Sorry als het wat onduidelijk is..
     
  13. Krily

    Krily VIP lid

    20 jul 2017
    5.036
    3.776
    113
    Vrouw
    @Jess89 ik heb dezelfde pot denk ik, was nu 2 voor de prijs van 1. Dus heb er heel veel :p

    @BlueEyedSoul88 welkom :D. he bah ook al even bezig :(. Op welke dag heb je meestal de eisprong?

    @Mila27 welkom! :D Haha het gevoel dat het iedere maand raak is ken ik ook. Je hebt al een zoontje zie ik, hoeveelste ronde was het toen raak?

    @Eerstewondertje en @L2092 gezellig om jullie hier ook weer te zien! :D @L2092 ik hoop echt dat je snel duidelijkheid hebt.
     
  14. Krily

    Krily VIP lid

    20 jul 2017
    5.036
    3.776
    113
    Vrouw
    @Jess89 knap dat je trouwens nog zo positief kan blijven! Als het 2017 niet is dan 2018 waarschijnlijk wel :D
     
  15. Mila27

    Mila27 Fanatiek lid

    20 jul 2017
    3.153
    2.346
    113
    Vrouw
    @Krily 2e ronde.. eerste ronde toen ook niet helemaal goed benut dus eigenlijk 1e ronde ;) dus deze keer duurt het wat langer..
     
  16. Jess89

    Jess89 Fanatiek lid

    4 mrt 2009
    2.039
    1.744
    113
    @Krily haha ja, dat positief zijn is pas weer sinds een paar dagen hoor. Ik had het er best moeilijk mee dat het de vorige ronde niet gelukt was. Maar toen zag ik een aantal meiden op ZP die tussen ronde 7-12 zwanger zijn geworden. Dus nu probeer ik gewoon positief te blijven en ga ik bij ronde 12 wel weer pessimistisch doen ;)

    @L2092 jeetje wat vervelend! Al die rommelige cycli. Fijn dat je huisarts zo meedenkt! Heb je de afgelopen rondes ook getemperatuurd? Dat kan je evt nog wat meer info geven of je een eisprong hebt gehad. Een ei springt niet altijd na een posi ovutest..

    @Eerstewondertje ahhh leuk zeg! Mooie tijd ertussen ook! :)

    @Mila27 oooh spannend zeg! Fijn dat je eisprong toch benut is! Ik wil dinsdag gaan testen, mocht ik dan nog niet ongesteld zijn en mijn temp nog hoog is. Dan ben ik 13dpo en dat heb ik nog nooit gehaald:rolleyes:
     
  17. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Kom graag meekletsen.
    Zit momenteel in ronde 7. Een 2e kindje laat duidelijk wat langer op zich wachten.
    Zal zo even bijlezen
     
  18. L2092

    L2092 Actief lid

    20 aug 2017
    289
    138
    43
    Vrouw
    @Jess89 ik ben een paar dagen terug begonnen met temperaturen, ben benieuwd of ik er wat aan heb..
    Leuk (om het zo maar te noemen) dat we beide voor een eerste kindje gaan en beide in ronde 7 zitten:)

    @Mila27 Ik heb inderdaad helaas ook geleerd niet meer op je lichaam te vertrouwen.. Je voelt van alles maar het betekend uiteindelijk helemaal niks :(

    @Meisje93 Gezellig dat je mee komt kletsen! Balen dat een tweede wat langer op zich laat wachten..

    Over tarwekiemolie gesproken, ik ben er een beetje huiverig voor omdat het je cyclus ook in de war kan schoppen en het ís al zo in de war.. Daarbij had ik het idee dat ronde 6 weer eens een wat normale ronde was.. Ik wacht er eerst maar even mee denk ik..
     
  19. Krily

    Krily VIP lid

    20 jul 2017
    5.036
    3.776
    113
    Vrouw
    @Jess89 door dat soort verhalen kan je inderdaad wel positief blijven ja. Daarom ook dit topic, als er iemand zwanger wordt in de latere ronde biedt dat ook weer hoop voor anderen. Vandaag 9dpo toch? Spannend, wanneer wil je gaan testen?

    @Meisje93 gezellig dat je mee komt kletsen, in welke ronde was je zwanger van de eerste?

    @L2092 misschien is het een idee om deze ronde te temperaturen, of doe je dat liever niet ivm het er mee bezig zijn?

    Zal ik een NOD lijst aanmaken voor de dames die dat willen?
     
  20. Jess89

    Jess89 Fanatiek lid

    4 mrt 2009
    2.039
    1.744
    113
    @Meisje93 gezellig dat je mee komt kletsen! Ben idd ook benieuwd in welke ronde je zwanger was van de 1e :D

    @L2092 ja leuk idd! :) Oh ja ik vind temperaturen echt heel fijn, kun je precies zien waar je zit in je cyclus.

    @Krily Ja idd :) en dat is wel een goed idee ja. Ook ben ik wel voor een NOD lijst. Ik denk dat maandag mijn NOD is, maar weet het niet zeker, omdat mijn LF steeds zo verschilt en ik nu tarwekiemolie gebruik. Dus laten we het maar op maandag houden, dan kan het altijd eerder of later worden ;). Als ik dinsdag nog niet ongesteld ben en mijn temp nog hoog is, dan ga ik testen!
     

Deel Deze Pagina