's avonds babyzwemmen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door dreames, 21 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dreames

    dreames VIP lid

    9 dec 2007
    7.457
    3.708
    113
    Ik vraag me af of er in de omgeving van Gouda ook zwembaden zijn waar je s'avonds kunt babyzwemmen?

    Mijn man is wel doordeweeks thuis, maar ik niet na mijn verlof (tenminste voorlopig nog niet). Toch zou ik graag zelf met de kleine gaan babyzwemmen. In gouda en de plaatsen eromheen waar ik heb gekeken is het babyzwemmen altijd overdag.

    Weet iemand toevallig in de omgeving van Gouda een zwembad waar het wel s'avonds kan?
     
  2. Natasja2

    Natasja2 Actief lid

    16 feb 2007
    179
    0
    0
    Noord Brabant
    Misschien zit je niet te wachten op dit antwoord, maar ik acht de kans klein dat er ergens babyzwemmen 's avonds gegeven wordt. Babyzwemmen is bij de meeste zwembaden een verzamelnaam voor zwemmen met een kind van 0 tot soms wel 4 jaar. De eerste maanden slaapt de baby wel veel, dus zou je ipv 's ochtends een slaapje overslaan dan misschien 's avonds een slaapje overslaan. Maar over het algemeen liggen de "oudere" baby's 's avonds te slapen en verstoor je hun ritme als je ze dan wakker houdt. Terwijl ik dit schrijf, denk ik echter dat de meeste kinderen juist als een roosje zullen slapen na een zwemles!

    Het is overigens heerlijk, voor de baby en de mama (of papa, ons zoontje gaat eens per week met mij en eens per week met papa babyzwemmen). Dus als jij of je man het kan doen, zou ik het zeker aanraden!

    groetjes, Natasja2
     
  3. Danoontje

    Danoontje Bekend lid

    4 jun 2006
    568
    1
    0
    Huisvrouw
    Eindhoven
    Wij gingen ook altijd s'avonds zwemmen met Milan, maar omdat hier baby zwemmen ook overdag is zijn we gewoon naar de reguliere tijden gegaan.

    Het water in t bad hier is altijd warm dus dat maakte niet uit. Zo kon me vriend ook mee met zwemmen want die zat altijd met zn werk op de tijden van t baby zwemmen.
     
  4. dreames

    dreames VIP lid

    9 dec 2007
    7.457
    3.708
    113
    Dank je wel voor jullie reacties.
    Ik heb geen babyzwemmen voor s'avonds gevonden, maar wel twee zwembaden in Rotterdam (dat is qua afstand wel te doen) waar het babyzwemmen in het weekend is. Daar kan ik dus lekker heen :D
     
  5. Soraya

    Soraya Bekend lid

    30 dec 2006
    836
    0
    16
    Randstad
    Hoi Dreames,

    Welke zwembaden zijn dat? Ik zou ook graag eens gaan met Nova, maar ik vind het leuker als papa er ook bij is! Bovendien kunnen we dan met de auto, dat is veel gemakkelijker.
     
  6. dreames

    dreames VIP lid

    9 dec 2007
    7.457
    3.708
    113
  7. Soraya

    Soraya Bekend lid

    30 dec 2006
    836
    0
    16
    Randstad
    Dank je! Zwembad Alexander is (bijna) om de hoek! Leuk!
     

Deel Deze Pagina