'S nachts extra fles gegeven.

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door Ysabella, 8 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Panter

    Panter VIP lid

    14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Dat het wel over gaat is ook een enorme dooddoener. Dat gehuil put je uit...maakt je onzeker...nerveus en machteloos.
    En daarnaast enorm verdrietig.

    Uiteindelijk gaat alles over maar wanneer? Wat kun je daar nu mee....helemaal niks. Ik zou tegen zo iemand zeggen: neemt u hem het weekend maar mee naar huis dan praten we er maandag nog eens over.
    Hier werkte dat bij de huisarts die me in eerste instantie wegparkeerde als overbezorgde moeder.

    Zoonlief werd zo nijdig dat ie stopte met ademhalen. Toen bij de kinderarts terecht gekomen. Twee dagen opname volgden waar ie ook zo krijste en stopte met ademhalen.
    Testen....geen reflux en geen kma. Diagnose kinderarts: honger En breath holding spells.

    Laat je niet met een kluitje in het riet sturen.
     
  2. Averlhach

    Averlhach VIP lid

    26 mrt 2011
    8.809
    1.014
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Achteraf is het ook vaak lastig te zien. Als je het advies is om op te hogen volg je dit advies vaak op, omdat je denkt dat ze het wel weten. Mijn ervaring is echter dat ze niet vragen naar de drinktijd, terwijl dat al stap 1 zou moeten zijn.

    Ik denk dat je er verstandig aan doet om idd een arts te bellen. Ik kan je echt nog tips geven en wil met liefde mee denken, dus als je dat wil....


    Ik heb bij mijn oudste heel vaak gehoord "huilen hoort er bij", "babys huilen nu eenmaal", "hij mankeert medisch niets" of "ach het valt wel mee".
    Ook toen hij 4 was en ik het vermoeden had dat er meer speelde zei men dat het wel mee zou vallen.
    Als baby had hij kiss, kma en reflux. Nu blijkt hij autisme te hebben en hier heel veel last van te hebben, wat vooral wij als ouders zien en mee maken.

    Je hebt niets aan het gaat vanzelf over, want je zit er nu midden in. Je hebt niets aan de andere dingen, want je ervaart het nu als heftig en intens.
    En ja, het zal waarschijnlijk wel overgaan, maar dat zegt voor nu niets.
     
  3. Shakes

    Shakes VIP lid

    2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Hoezo «het is maar een huilbaby»? Een baby huilt niet voor de lol. Er zijn opties om het huilen op te lossen. Wat voor bizarre artsen heb jij? Ik zou snel iemand anders zoeken om je te helpen.
     
  4. Champetter

    Champetter VIP lid

    5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Dit zou ik doen. Dan maar tijdelijk meer flesjes en meer voeding. Probeer anders een schepje minder per fles als je meer flesjes wil geven. Zo'n strijd is niet oké.
     

Deel Deze Pagina