Schoenen

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Pillow, 5 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jottie

    Jottie Fanatiek lid

    17 apr 2015
    2.098
    873
    113
    groningen
    ik heb net voor de kleinste bunnies gekocht in de aanbieding...normaal 80 euro en nu voor 40 :thumup:
     
  2. Schuurpapier

    Schuurpapier Niet meer actief

    Het zijn uiteindelijk deze geworden, van Keq! Die van mijn vorige post waren niet goed.. Bekijk bijlage 589147
     
    wishfulthinking vindt dit leuk.
  3. HappyRabbits

    HappyRabbits Fanatiek lid

    20 jan 2014
    4.890
    4.387
    113
    Idem hier, maar dan juist smalle voeten. Goedkope(re) schoenen zijn bijna altijd te breed.
     
    Ukkie1 vindt dit leuk.
  4. Patty86

    Patty86 Fanatiek lid

    8 okt 2012
    3.273
    2.443
    113
    Vrouw
    Ik wil sowieso leer, verstevigde hiel en een flexibele zool. Mijn dochter van vorig jaar 3 vond zelfs dr Martens niks. Ben erg tevreden over de twoday, hushpuppies en stapp schoenen van scapino. Verder vooral bunnies en shoesme. Bij die goedkopere schoenen lijkr de hiel wel van karton.
     
  5. NiekeKris

    NiekeKris VIP lid

    13 apr 2008
    22.511
    8.362
    113
    Voor de oudste koop ik schoenen bij een speciaalzaak met breedtematen of ik bestel ze online ivm haar brede voeten. Of inmiddels herenschoenen in het geval van sneakers, want die vallen vaak breder dan damesmodellen en heel veel is naar onze mening ook prima geschikt voor het vrouwelijk geslacht. Met de jongste ga ik bv. naar Scapino en dan gaan we passen, zij heeft juist smallere voeten, maar daar vinden we altijd wel wat. Daarnaast ieder najaar een paar laarsjes van een merk en model wat haar altijd goed past, dus die bestel ik meestal online.
     
  6. Amberxx

    Amberxx Fanatiek lid

    6 nov 2013
    4.583
    4.625
    113
    Hier ieder seizoen schoenen van Bunnies! Ik heb alle verschillende merken wel eens gehad. Maar goedkoop is echt duurkoop. De schoenen van goedkope winkels gaan hier veel sneller kapot en zijn vaak erg stug van materiaal. Of ze zien er niet mooi uit (erg plastic of wat ouderwets), goedkope veters die afbreken, risten die het niet meer doen etc. Ook wil ik gewoon echt leer omdat dit vormt naar de voet en het beter is ivm zweten en het lopen. Voor de winter wil ik alleen maar schoenen die geheel uit leer bestaan ivm slechte ervaringen met ander materiaal (zelfs met inspuiten wat ik altijd doe). De bunnies gaan een heel seizoen mee en bij jongere kinderen kan het vaak nog een ronde mee (schoolgaande kinderen niet) Mijn tips:

    - Bestel online een opmeter voor voeten (zelfs als ze in de winkels gebruiken, maar een paar euro) en meet thuis de voeten op;
    - Ga naar de site van bunnies en kijk bij de outlet! Dit merk heeft een eigen sale op de site waar je voor een fractie van de prijs het hele jaar schoenen kunt halen. Veel keus, zeker als je een beetje op tijd bent;
    - Spuit nieuwe schoenen altijd in met spray (water en vuil afstotend).

    Laarzen bestel ik alleen nog maar van Bergstein. Niet goedkoop maar het geld absoluut waard (als je kinderen veel buiten spelen en je er vaak opuit gaat). Ook hier alle merken en winkels gehad maar deze zijn qua pasvorm zoveel beter. Kinderen lopen er beter op en geen natte en/of stinkvoeten meer (wat je wel hebt in die goedkope plastic rommel die ik eerder had. Ze zijn overigens ook prima 2e hands te krijgen via marktplaats. De gevoerde regenlaarzen zijn heerlijk voor het koude najaar of de winter.
     
  7. wishfulthinking

    wishfulthinking Fanatiek lid

    7 aug 2012
    4.798
    2.481
    113
    Vrouw
    Ik had vorige herfst/winter periode en voor deze aankomende herfst/winter weer leren Braqeez laarsjes en dan 2 paar

    Ik koop ze altijd in de uitverkoop dus had nu 2 paar laarsjes voor €85
    Bekijk bijlage 590006


    Daarvoor altijd shoesme gehad(ook 2 paar)
     
  8. ikkie97

    ikkie97 VIP lid

    7 mei 2011
    10.079
    3.520
    113
    Ik heb net voor beide kinderen schoenen bij scapino gekocht van het merk Groot, met dr visser keurmerk.

    Maar klopt het dat deze schoenen groot vallen? In ieder geval de laarsjes voor meisjes?
    Mijn dochter had afgelopen zomer oa gympen van British Knights in maat 29 en die worden nu wel wat krap dus ik dacht dan neem ik maat 30 maar die waren echt veel te ruim en in 29 heeft ze nog zat ruimte over.
     

Deel Deze Pagina