Show je primark aankopen

Discussie in 'De lounge' gestart door troetjuh, 4 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marnat

    Marnat VIP lid

    10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
  2. vertelikniet

    vertelikniet Niet meer actief


    Nee ik had het wat onduidelijk neergezet maar ik houd juist niet van prints met dieren of motiefjes van dieren.

    Ik ben meer van het neutrale en heb dan ook nog het probleem dat ik een meisje van 2,5 jaar heb wat zeker maat 98 kwa lengte nodig heeft maar wat omvang aangaat past in maat 86 ik kom hierdoor vaak in de oudere meiden kleding uit en ze is dan nog zo klein...;)
     
  3. Marnat

    Marnat VIP lid

    10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    vertelikniet: Aha ik dacht help even maar helaas.
    H en M kinder mode haar maat niet? of c en a.
     
  4. vertelikniet

    vertelikniet Niet meer actief


    Ook afgelopen gisteren, de broekjes van hm kan ze de skinny wel goed van hebben maatje kleiner met laarzen zitten ze best goed, maar jurkjes is echt een drama nergens iets waarvan ik echt warm loop. ;) De c&a hoog disney gehalte hmmm is te net niet zeg maar.
     
  5. laura123

    laura123 Fanatiek lid

    18 jan 2013
    1.111
    0
    36
    NULL
    NULL
    Een keer naar de primark gaan in Essen. Daar kan zometeen amsterdam nog steeds niet aan tippen zo groot dat die is ! Ruim 14.000 m2
     
  6. Ik vind Zoetermeer ook wel echt een hele stomme, saaie Primark hebben, haha. De keren dat ik daar wat gekocht heb, zijn echt op 1 hand te tellen (en ik woon in Zoetermeer..). Wij waren afgelopen zaterdag in Arnhem en daar heb ik wel een heleboel kunnen vinden voor ons meisje. Voor onze zoon alleen 2 pyjama's en een joggingbroek.. Vond de jongensafdeling echt heel beperkt.

    Viel me sowieso een beetje tegen vergeleken met vorige keer. Na de vorige keer vond ik Arnhem echt de mooiste, ruimste en netste Primark hebben, alles werd zó netjes bijgehouden en opgeruimd. Ik heb daar echt met open mond rondgelopen omdat het me zo verbaasde, haha. Maar helaas, ook daar was deze keer vlak na openingstijd alles al alle kanten op gegooid, waar vervolgens niets meer mee werd gedaan door personeel.. ;)

    Ik ben érg benieuwd naar de nieuwe in Amsterdam straks. Ik hoop dat het hebben van de volledige collectie, ook betekent dat ze de volledige collectie voldoende in alle maten op voorraad hebben, haha. Wij gaan in het weekend van 7 januari naar Amsterdam, dus dan kunnen we 'm meteen mooi meepakken.
     
  7. ImAmommy

    ImAmommy Fanatiek lid

    23 aug 2015
    1.614
    0
    36
    Gisteren in Nijmegen weer een boel ingeslagen voor dl. Inclusief leuke winterjasjes en reserve schoenen. Wij kunnen weer een tijdje verder :)

    Ben rechtstreeks naar de kinderafdeling gegaan, aangezien ik nogal haast had ;)
     
  8. xNadine

    xNadine Actief lid

    27 jul 2016
    383
    39
    28
    Wat een leuk topic :) ik wip regelmatig even bij de Primark naar binnen om te kijken of ze nieuwe dingen hebben voor mijn zoontje.. vind hun collectie voor jongens wel een stuk kleiner en minder leuk dan die voor meisjes, maar dat is eigenlijk in elke winkel zo ;) als je even goed zoekt zijn er echt wel leuke dingetjes te vinden voor jongetjes in maatje 56 en 62, in maat 68 zijn er al veel meer leuke dingen te vinden. Aanrader: de slaappakjes van de primark, 3 voor een tientje! Mijn zoontje heeft die pyjamatjes al in 50, 56 en 62 gehad, hij gaat nu bijna naar 68. Hele leuke printjes en regelmatig ook nieuwe printjes. En hele goede kwaliteit! Ik zal kijken of ik morgen een foto kan posten van mijn aankopen, heb een paar hele leuke dingen gekocht :)
     
  9. Uilenmama

    Uilenmama Niet meer actief

    Dinsdag heb ik de bus gepakt en naar Zoetermeer gegaan. Heb zelf geen rijbewijs en man was ziek thuis ( ik ben meer gevlucht voor hem;) )

    Ik heb dit voor gekocht voor N. Voor mezelf vond ik niets. Ik ga in december weer een keer naar Zoetermeer met de bus. Lijkt me leuk in de Sint of Kerstsfeer. :D
     

    Bijgevoegde bestanden:

  10. nog leuke nieuwe aankopen?
     
  11. Eblr4

    Eblr4 Niet meer actief

    Iemand ervaring met rompertjes van Pri 7 voor 10€?
     
  12. SYRV

    SYRV Fanatiek lid

    29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Zijn prima hoor! Ik heb ze aan het begin van de zomer gekocht en ze draagt ze nog steeds!
     

Deel Deze Pagina