Laatste laminaat vraag

Discussie in 'De lounge' gestart door augurkjes, 10 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. augurkjes

    augurkjes Niet meer actief

    Dames beloofd hier me laatste topic over laminaat.

    Had vorige keer al topic geopend dat ik dus heel nieuw laminaat moet. Nu ben ik dus overal wezen kijken voor beetje leuk betaalbaar laminaat.

    Nu heb ik wat gevonden maar weet ik dus niet of het echt bij de meubels past. Dus was erg benieuwd naar jullie meningen.

    Het gaat om die ene plank die je bij het meubel ziet liggen. Het laminaat wat eronder ligt dat lag er maar is er volledig uit. Ook wil ik geen donker laminaat meer want nu na 2 weken zat het vol met krassen en moest ik 10x per dag stofzuigen.

    Maar wat vinden jullie, kan die ene kleur bij de meubels? zal het mooi en strak staan? overigens laminaat met V-groef die plank maar het zou eventueel ook zonder kunnen want ze hebben het ook zonder. ER komen opstaande plinten bij.

    Ben benieuwd wat jullie vinden :)

    Bekijk bijlage 165963
     
  2. one of kind

    one of kind VIP lid

    14 feb 2006
    22.139
    276
    83
    Ik vind hem mooi!
    Is dat die van bij de Ikea?
     
  3. Lola1982

    Lola1982 VIP lid

    16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Ik heb dezelfde kleur. Althans zo lijkt het. Je ziet er werkelijk waar alles op, maar ik vraag me af of je niet op elke kleur alles ziet! haha! Ik vind het wel een mooie kleur en ben er wat dat betreft nog steeds blij mee. Ik krijg ook altijd leuke reacties van mensen als ze voor het eerst binnen komen op de kleur van mijn laminaat!
     
  4. augurkjes

    augurkjes Niet meer actief

    @ ons wondertje het komt niet van de ikea vandaan. ben daar geweest maar dat laminaat vond ik TE donker. EN je had een lichtere maar die vond ik niet zo mooi.

    @lola okee :) mag ik vragen waar jij het gekocht heb je laminaat? Benieuwd of het, hetzelfde is.
     
  5. zustertje

    zustertje Niet meer actief

    Op licht laminaat zie je volgens mij veel meer dan op wat donkerder. Wij hebben nu 4 jaar donkerlaminaat maar zijn er zeer tevreden over zit volgens mij ook nog geen een kras op en wij zijn echt niet super voorzichtig met de vloer.
    het ligt denk ik ook heel veel aan de kwaliteit van je laminaat.
     
  6. one of kind

    one of kind VIP lid

    14 feb 2006
    22.139
    276
    83
    Ah sorry vond hem veel lijken op een laminaat wat wij bij Ikea hadden gezien:)
    Ik denk idd dat je op elke laminaat wel iets zal zien:)
     
  7. pnirmal

    pnirmal Niet meer actief

    Zal een nieuwe foto spammen van mijn laminaat dat ik net heb laten leggen in mijn huisje de goedkoopste bij ikea. Kinderspullen even niet mee kijken haha.;)
     
  8. pnirmal

    pnirmal Niet meer actief

    Of deze het staat mooi maar ik zie er alles op:) ach goed schoonmaken haha is mijn hobby:cool:
     
  9. augurkjes

    augurkjes Niet meer actief

    Ja ben ook dol op ikea laminaat ;) Heb het 5 jaar gehad en nog geen kras op te vinden.

    Maar durf gewoon echt niet meer zulk donker laminaat nu te nemen. Vandaar dat we dus deze mooi vinden (maar ik twijfel dus dacht lang leve zwangerschapspagina).

    @pnirmal vind het wel super mooi laminaat :)
     
  10. one of kind

    one of kind VIP lid

    14 feb 2006
    22.139
    276
    83
    Hahahah wonders zo heb ik een topic over keukens gisteren geopend:D
    Ook twijfel twijfel voornamelijk over de kleur;)
     
  11. augurkjes

    augurkjes Niet meer actief

    hahah vervelend he die twijfels ;) En je wilt het toch goed doen aangezien je er toch lang genoeg mee moet doen ;) en het niet om maar een paar eurootjes gaat :)
     
  12. kiss87

    kiss87 Fanatiek lid

    6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    Wij hebben hetzelfde laminaat, gekocht bij de karwei, en zijn er nog steeds blij mee! Ach, je ziet wel wat liggen, maar door het motief in het laminaat vind ik het meevallen!

    En ik krijg indd ook vaak complimenten over het laminaat!
     
  13. pnirmal

    pnirmal Niet meer actief


    Het is ook heel mooi het ligt hier door heel mijn huisje met plinten ondergrond en al rond de 450 euro kwijt had ik wel laminaat voor 60 vierkantermeter.
     
  14. Lola1982

    Lola1982 VIP lid

    16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Ik heb de mijne bij de Karwei gekocht. De kleur was meen ik ´steeneiken´.
     
  15. one of kind

    one of kind VIP lid

    14 feb 2006
    22.139
    276
    83
    Pnirmal dat is idd netjes van prijs!

    Wonders klopt het is allemaal duur genoeg!
    Als je soms ziet wat je in totaal kwijt bent met die kleine dingen allemaal ;)
     
  16. loetje

    loetje VIP lid

    6 jun 2006
    7.366
    1.766
    113
    Volgens mij heb ik dezelfde kleur, mss een klein tintje donkerder en vind 'm dus heel mooi;). Mijn vloer ligt er nog niet helemaal in (de kamer is af, klein stukje gang nog) en ik ben er zoooooooooooooo blij mee:) Wij hebben QuickStep laminaat, met een extra krasvaste laag eroverheen. Deze laag maakt het laminaat 10x meer bestendiger tegen krassen, dan een gewone slijtvaste laag..Ook heeft mijn vloer een hele mooie finishing de zogenaamde Silverfrost technology. Dit geeft een klein glimmertje als het licht er op een bepaalde manier op valt, alsof er een ijslaagje overheen ligt, schitterend.

    Wij hadden deze vloer zien liggen bij de Praxis voor 19,99 per m2. Maar na wat speurwerk op internet heb ik hem voor 14,65 per m2. Wij hadden 36 vierkante meter nodig en waren inclusief dampwerende folie, ondervloer, legset, plinten en bezorgen nog geen 1000 euro kwijt. Wij hebben hem bij de Vloerengigant besteld. Goede service, het is echt de moeite waard om eens bij ze te kijken....

    Wij hebben trouwens "oude eik grijs". Als je bij de vloerengigant kijkt bij Quickstep is het de "classic" variant en dan nummer 038...
     

Deel Deze Pagina