Slechte mama (topic met een knipoog ;-) )

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door Debaky, 9 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debaky

    Debaky VIP lid

    22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Wie zijn er nog meer van die slechte ouders? :cool:

    Ik ben er eentje.:thumup:

    Vanmorgen was het weer feest. De oudste ( 10 ) had een lekkere puber bui en de jongste ( 6 ) was zijn broer aan het pesten. Heel gezellig dus om 7 uur :rolleyes:
    Heb mijzelf dan ook opgesloten op de wc en even 10 minuten heerlijk genoten van een kopje koffie in alle rust terwijl de kinderen gezellig vervelend aan het doen waren tegen elkaar :D I LOVE IT!

    Heb ook wel eens dat de jongste zeurt om iets te eten ( die kan soms nog wel eens zeuren vlak voor het eten ) dat ik dan net stiekem een hap neem van een koekje en met volle mond zeg '' Nee schat, je mag nu echt geen koekjes want we gaan zo eten '' :D

    En 1x per week hang ik deze poster ( zie foto onderaan ) op de douche deur. HET WERKT! Moet je echt eens proberen ;) 5 minuten even voor jezelf, je voelt je een ander mens. :D

    Zijn jullie ook van die '' slechte '' ouders die schuldig zijn aan dit soort verschrikkelijk dingen en zo ja, wat doen jullie dan zoal ;):D

    17757451_10209175621294688_1540659564962809914_n.jpg
     
    Ralixo, Blijdorp, Lamp en 87 anderen vinden dit leuk.
  2. Marchella

    Marchella Niet meer actief

    Ik ben met een onmogelijk rothumeur uit bed gekomen maar je hebt me aan het lachen gemaakt :D
     
    Fuddey vindt dit leuk.
  3. Debaky

    Debaky VIP lid

    22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Kijk daar doen we het voor :D
     
    Marchella vindt dit leuk.
  4. Boommm

    Boommm Niet meer actief

    Hahahahaha ik vind je douche brief echt geweldig, als ze groter zijn ga ik die ook ophangen!

    Ik misbruik regelmatig de oudste twee als ik geen zin heb om op te staan. Dan mogen ze iets pakken wat ik nodig heb of hun zusje overeind helpen die is omgevallen.

    Soms als ze ruzie maken en ik er helemaal klaar mee ben doe ik net alsof ik niets hoor of zie. Los t zelf maar op.

    Ik doe ze regelmatig per ongeluk pijn, in ben echt lomp. Dan zijn we aan t voetballen en schiet ik de bal tegen hun hoofd. Of als ik ze opgetild heb loop ik met ze tegen de deurpost aan. En minstens een keer per dag stoot er een z'n hoofd tegen de auto als ik ze in de stoeltjes probeer te wurmen.
     
    baby90, Jairy0811, dina88 en 17 anderen vinden dit leuk.
  5. Biny

    Biny VIP lid

    10 feb 2011
    17.510
    5.610
    113
    Vrouw
    Haha die poster :p

    Hier kan ik ze nog niet buitensluiten :p

    Maar idd sluit ik mijzelf wel eens even op on de wc :D of als ik in de keuken ben doe ik wel eens alsof ik niets hoor haha

    Soms word ik zooooooo gek van ze! Helemaal als Telfort je tv 2 maanden te vroeg heeft afgesloten, je een noodpakket krijgt wat ook niet werkt en je dus de hele dag binnen zit met 2 kinderen omdat het regent.... :eek:
     
  6. Regina88

    Regina88 Niet meer actief

    Als zoon wel eens om iets te snacken vraagt om 9.00 zoals een koekje dan zeg ik dat het veel te vroeg is. Dan krijgt hij een bakje minisoepstengels of een rijstwafel. Die liggen in de trapkast en zodra zoon wat lekkers heeft wil ik nog soms zelf wel een koekje pakken. terwijl ik me verstop in de kast met de deur op een kiertje. :oops:
     
    Adrianna, Fuddey, Jenala en 7 anderen vinden dit leuk.
  7. Jessi79

    Jessi79 Fanatiek lid

    4 jan 2012
    4.564
    2.417
    113
    Geweldig briefje! Maaruh... 1x per week 5 minuten? Maak daar eens heel snel 3x per week 10 minuten van!

    Ik douche elke ochtend minstens 10 minuten. Liever nog een kwartier. Anders word ik echt niet wakker. Mijn kleuter zit dan voor de tv of achter de tablet.

    Vandaag heb ik de jongste van 10 weken op mijn bed gelegd in het voedingskussen. Fles erin, kussentje onder de fles gelegd en ik ben gaan douchen (hij dronk super langzaam en ik moest echt gaan douchen anders kwamen we te laat op school). Mijn kleuter heeft opgelet of de fles er niet uit ging, en ik had heerlijk 10 minuten voor mezelf ;)
     
    Blijdorp vindt dit leuk.
  8. 2augustus1992

    2augustus1992 Niet meer actief

    Geweldig briefje, vooral die laatste zin:))
     
  9. Debaky

    Debaky VIP lid

    22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    1 x per week 5 minuten dat ik nergens op reageer hahahah

    Ik douche elke dag maar dan is het om de twee tellen '' Maaaam mag ik dit '' '' Schat waar ligt dit '' '' Maaaam D doet vervelend '' '' Maaaaam '' AAAAAAAAAA

    Dus 1 x per week dat ik de deur op slot doe, keihard mijn muziek aan zet en gewoon nergens op reageer :D hahaha
     
  10. Triangel

    Triangel Niet meer actief

    Oudste dingen voor me laten pakken of boekjes voor laten lezen aan de baby's.

    Koekjes eten terwijl ik me verstop.
     
    rums vindt dit leuk.
  11. Debaky

    Debaky VIP lid

    22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Ben wel blij te lezen dat ik niet alleen hier in sta :D
     
    1981Mama vindt dit leuk.
  12. fafa

    fafa Niet meer actief

    En kom je daarmee weg? Vertel me, hoe doe je dat? :D
    Die van mij zijn af en toe oostindisch doof, maar ik hoef echt geen kruimel koek in mn mond te verbergen of ze horen het.

    "wat eet je? Laat eens zien"
    *slik* "kijk, niks"
    "laat je adem eens ruiken dan"
    ...
    "waarom niet? Als je geen geheimpjes hebt, hoef je ook niks te verbergen"

    Zucht... Al die opvoeding mept je keihard om je eigen oren :roflmao:
     
    Druktemakertje, dina88, jeshh en 19 anderen vinden dit leuk.
  13. Niveah

    Niveah Fanatiek lid

    4 dec 2014
    3.528
    1.391
    113
    Vrouw
    Precies mijn dochter! Laat eens ruiken dan Haha ik moet dan altijd zo lachen als ze dat zegt!

    Ik voel me alleen wel altijd echt slecht als zoiets gebeurd en schuldig.:eek:
     
  14. Madeliefje06

    Madeliefje06 VIP lid

    26 mrt 2015
    11.411
    4.733
    113
    Dat je kind vastzit met zijn/haar arm/been/hoofd/gewoon helemaal en je besluit eerst een hele fotoshoot te gaan houden van dat hulpeloze gezicht en dan pas je kind te gaan redden :D
     
    Blijdorp, 1981Mama, MissFluffy en 18 anderen vinden dit leuk.
  15. mama en zoon

    mama en zoon Bekend lid

    27 jan 2017
    740
    209
    43
    Muhahahahaha mijn dag is weer goed, bedankt!
     
  16. Lovely83

    Lovely83 VIP lid

    29 mei 2008
    20.389
    3.259
    113
    Haha geweldig briefje!

    Ik kan heel goed de kinderen negeren als ze in een klaagbui zijn.Verder vind ik het leuk om domme grappen uit te halen die hun vaak niet leuk vinden en moet dan altijd keihard lachen.
     
  17. Boommm

    Boommm Niet meer actief

    Oh en laatst waren ze vervelend. N de heeeeele tijd; 'M. wil je hiermee spelen? Mag niet!' 'M. wil je dit? Mag niet!'
    Toen zei ik; ' N. wil je een snoepje?' En N. natuurlijk vet hard en blij Jaaaaa roepen. Ik; 'mag niet :D' lol dat ik had met mezelf haha. Maar de boodschap was wel duidelijk geloof ik.
     
  18. Regina88

    Regina88 Niet meer actief

    Precies wat ik ook doe.
    Zoon was eens piraatje aan het spelen. Heel stoer. En toen viel hij achterstevoren de speelgoedkist in. Voeten en beentjes al bungelend in de lucht en zn piratenhoed scheef op zn snoet. Ik kwam niet bij. Hij: mama help! Ik al proestend: ik kom, eerst even een fotoooo.
    Hij kon er wel om lachen gelukkig, helemaal toen hij de foto's zag.
     
    Zoe123, Madeliefje06 en Marchella vinden dit leuk.
  19. Debaky

    Debaky VIP lid

    22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Nee niet altijd hahahaha :D

    Maar meestal bij vraag drie ( ik krijg precies de zelfde vragen als die jij nu schrijft :D ) dan is mijn mond alweer leeg en zeg ik '' Ik heb helemaal niets in mijn mond hoor '' hahahaha
     
  20. Debaky

    Debaky VIP lid

    22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Whahahahah ja hier ben ik ook schuldig aan. :roflmao:
     
    DastyQueen vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina