Slechte mama (topic met een knipoog ;-) )

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door Debaky, 9 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luuz

    Luuz VIP lid

    16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Gebeurd hier ook weleens. Maar dan gewoon overdag ;):D IMG_0973.JPG
     
    Bloem2310, Lena1982, Frieke en 8 anderen vinden dit leuk.
  2. Bloem2310

    Bloem2310 Fanatiek lid

    6 aug 2016
    2.545
    1.895
    113
    Als mijn kleine van anderhalf 's ochtends wakker wordt laat ik haar nog gerust een half uur in haar bedje brabbelen. Ik val dan weer in slaap, soms gebeurt het dat zij dan na een half uur ook weer in slaap valt, dan voel ik me toch wel schuldig, ze zal vast honger hebben gehad....

    Als ik haar zat ben zet ik babytv aan, ik ben geen fan van kinderen voor de televisie maar God, wat is het een heerlijke uitvinding soms!
     
  3. Sue87

    Sue87 Niet meer actief

    Als ze echt honger heeft hoor je het wel hoor. ;) zou me er absoluut niet schuldig om voelen!
     
  4. Luuz

    Luuz VIP lid

    16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Ik zit op dit moment een toetje te eten met mijn 7-jarige :roflmao: hij kan niet slapen (bang in het donker, monsters onder zn bed, knuffels die tot leven komen enzo). Ik had honger et voila.... we nemen een toetje :roflmao:
     
    Bloem2310, Mop81 en Sue87 vinden dit leuk.
  5. Sue87

    Sue87 Niet meer actief

    En zo hoort het leven te zijn!
     
  6. Debaky

    Debaky VIP lid

    22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Wat een monster moeders hier allemaal zeg. Had ik niet achter jullie gezocht :roflmao:
     
    Bloem2310 vindt dit leuk.
  7. Luuz

    Luuz VIP lid

    16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Ik sprak een vriendin op school vanmorgen en vertelde over ons toetjes-festijn (tja, mijn zoon vond dat die avond een naam moest hebben haha). En een andere moeder hoorde dat. Nooouuuu het was not done:D hij hoort toch zeker al te slapen op dat tijdstip, het is een schoolavond etc. Mijn vriendin deed er nog een schepje bovenop door te zeggen dat ze haar dochter weleens wakker maakt om 2 uur s nachts om een bak ijs leeg te eten :roflmao:

    (Relax, ze maakte een geintje:roflmao:)

    Mijn zoon heeft het uitgebreid uit de doeken gedaan bij de juf én hij zei daarbij dat ik toch wel de allerliefste mama van de wereld ben. Nou, daar doe ik het voor ;)
     
    Bloem2310, Nescio, littleladybug en 8 anderen vinden dit leuk.
  8. Sue87

    Sue87 Niet meer actief

    Wn zo leer je je kind het leven niet te serieus te nemen en ervan te genieten. Chapeau, goed gedaan moeders!:thumup:
     
  9. Jackie87

    Jackie87 VIP lid

    6 aug 2013
    5.439
    2.875
    113
    En dát gaat hij zich later herinneren. Dat toen hij bang was, mama er voor hem was (op een originele manier nog wel ;) )
    Die vrouw die commentaar gaf zijn jullie straks allang vergeten.
     
  10. Druktemakertje

    Druktemakertje Actief lid

    17 aug 2015
    266
    13
    18
    Huismama
    West-Brabant.
    Hier ook zo'n loedermoeder..
    Vele herkenbaar.. dus zal niet in herhaling vallen..

    Whoohoo mamapower
     
  11. Debaky

    Debaky VIP lid

    22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Precies, het leven is al zo serieus, er word zoveel verwacht en gevraagd aan de kinderen, dan zijn dit soort dingen gewoon leuk.

    En het is dan nog leuker als buitenstaanders er serieus op in gaan zoals bij @Luuz dr voorbeeld, dan word het alleen maar nog grappiger :roflmao:
     
  12. iMoeder

    iMoeder VIP lid

    30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Gisteren is hier ook een ramp gebeurd. Ineens waren alle Minions kaartjes verdwenen! :eek:

    Ze zijn nog niet gevonden...:|
     
    fafa en VBJ82 vinden dit leuk.
  13. Zonnebloem92

    Zonnebloem92 VIP lid

    4 dec 2012
    10.846
    4.212
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    :roflmao: Wel lekker rustig.
     
    Boommm vindt dit leuk.
  14. Nataly1972

    Nataly1972 Fanatiek lid

    8 jun 2009
    4.177
    1.358
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    We hebben vakantie en ik lig nu lekker in bed met een kop koffie dit onderwerp te lezen en mijn 2 jongens zitten beneden op de iPad :roflmao:
     
  15. meis1987

    meis1987 Fanatiek lid

    13 dec 2011
    2.353
    360
    83
    in een huis
    Heerlijk toch! :D
     
  16. toch3

    toch3 VIP lid

    28 dec 2013
    16.144
    15.212
    113
    Mama wij eten nóóit chips en àltijd liggen er lege zakken in de prullenbak....

    (Kinderen krijgen het 1x per maand ofzo)
     
    1BB en Sue87 vinden dit leuk.
  17. spruitjes

    spruitjes Fanatiek lid

    27 sep 2014
    2.885
    1.383
    113
    Verkeerde tandpasta gebruiken. En pas als ze in bed ligt beseffen dat dat misschien de reden was dat ze zo gek deed met haar snoet
     
  18. tupp

    tupp VIP lid

    13 jun 2009
    22.622
    18.475
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Jep, gebeurt ook wel eens dat ik per ongeluk die van mezelf pak. En die is best scherp. Nou, dat merk ik tijdens het poetsen al wel hoor! Die koppies die ze dan trekken. :confused: De eerste keer overkwam het me per ongeluk, ik lag in een deuk. Dus de avond erna, man erbij geroepen en nog een keer gedaan. Mijn man vond het niet kunnen. Wel erg grappig, maar niet kunnen. :D

    Wij hebben nu vakantie en ik heb er net voor het eerst in ruim een week aan gedacht om de kinderen fruit te geven. Tijdens schoolweken hebben we zo'n lekker ritme en krijgen ze dus 5 dagen in de week fruit. Hallo vakantie, dag ritme, weg fruit.
     
    Marchella en spruitjes vinden dit leuk.
  19. littleladybug

    littleladybug Niet meer actief

    Paar dagen geleden hadden we de oudste twee op bed gelegd (zelfde kamer), maar ze gingen stiekem hun bed uit om te spelen op hun kamer. Waar we normaal boos op ze zouden worden, slopen we nu naar ze toe met allebei 2 lege frisdrankflessen in de hand en allemaal lekkers. Toen deden we hun deur open en sloegen heel hard de lege flessen tegen elkaar en "zongen" : "het is feest, het is feest wanneer je vader en je moeder zijn geweest." Ondertussen kregen ze het lekkers.... haha ze schrokken in eerste instantie enorm en keken zo beteuterd. Ze hadden echt verwacht dat ze straf zouden krijgen. En nu kregen ze zomaar allemaal lekkers (wat anders ook niet mag op hun kamer)
    Volgende ochtend werd ik gewekt door 2 kinderstemmen die zongen: het is feest het is feest, wanneer je vader en je moeder zijn geweest.
     
    Saaaraaa, Frieke, VBJ82 en 6 anderen vinden dit leuk.
  20. Nescio

    Nescio Niet meer actief

    Man en dochters zijn heerlijk aan het tekenen op het bord. De jongste blijft na herhaaldelijk waarschuwen op de randen kleuren. Dus mijn man pakt bij de derde waarschuwing de stift af, en zegt nog eens: tekenen doen we op het papier, maar strenger en hij kijkt haar ook strak in de ogen. Ze kijkt terug, weet niet goed wat te doen want papa lacht maar niet, grijpt dan naar haar kruis en draait zich een kwartslag om met de woorden 'oeps ik moet plassen!'

    Ik zat op de bank en kwam niet meer bij, zo'n klein meisje van bijna 3 met een Charlie Chaplin-mimiek :D

    Leuke is dat ze nu ook weet dat ze stout mag zijn, als ze me daarna maar aan het lachen weet te maken :D
     

Deel Deze Pagina