Snel ongesteld na eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Taneesha, 16 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Taneesha

    Taneesha Nieuw lid

    18 apr 2018
    3
    0
    1
    Vrouw
    Hallo dames,

    Sinds 28 maart is de mirenaspiraal eruit gehaald bij mij.
    Nu ben ik op 30 april ongesteld worden tot 5 mei.
    Op 9 en 10 mei had ik een positieve ovulatietest. De dagen ervoor geklust, op de dagen zelf en twee dagen erna.
    Op 11 mei kreeg ik een bloeding...ik dacht dat dat vast te maken had met mijn eisprong. Nog wat lichte bloedingen op 12 mei en daarna was het over.
    Gisteren op 15 mei had ik in de avond wat waterige rozige afscheiding bij het afvegen. Ik dacht dacht dat het wellicht een innestingsbloeding zou kunnen zijn.
    Maar vandaag 16 mei heeft de bloeding zich doorgezet. Lijkt wel alsof ik weer ongesteld ben.

    Heeft iemand dat meegemaakt? Dat je na krap 2 weken weer ongesteld wordt en ook nog na een eisprong zo snel?
     
  2. Ashleyrachel

    Ashleyrachel Fanatiek lid

    10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    Ik heb niet veel verstand van spiralen, maar kan het zijn dat ze bepaalde hormonen af hebben gegeven? Zodat je lichaam nu zich nog een beetje aan het resetten zijn?
     
  3. Lisa280887

    Lisa280887 Niet meer actief

    Ik werd 3 dagen na verwijderen van mijn spiraal ongesteld. Toen een cyclus gehad van 17 dagen incl eisprong haha! Daarna was het stabiel 27-30 dagen.
     
  4. zonnetje2015

    zonnetje2015 VIP lid

    13 sep 2014
    9.435
    4.239
    113
    Kan hè menstruatie zijn hoor. Door de spiraal kan alles wat ontregeld zijn
     
  5. TJR

    TJR Lid

    2 apr 2018
    20
    4
    3
    Vrouw
    Dank je voor jullie reacties. Ik ben nog steeds heftig aan het bloeden.

    Vraag me niet waarom. Maar voor de zekerheid heb ik een zwangerschapstest gedaan met de early van Etos. En die is tot mijn verbazing positief. Voor de zekerheid ben ik een early predictor gaan halen en ook daar mee heb ik positief getest. Heeft iemand ervaring ermee dat tijdens het bloeden dat je toch positief test?
     

    Bijgevoegde bestanden:

  6. MamaChantal

    MamaChantal VIP lid

    14 okt 2010
    16.198
    2.837
    113
    Apart.. misschien dan een mk?
    Wel gek dat je nu al zo duidelijk positief test..
    Ik zou even een vk bellen misschien kunnen ze een echo maken.
     
  7. Rnsk

    Rnsk Bekend lid

    7 apr 2018
    505
    433
    63
    Vrouw
    Jeetje, je testen zien er wel vrij positief uit om vals te zijn. Misschien toch even de huisarts of verloskundige bellen inderdaad!
     
  8. Huppeldingkje

    Huppeldingkje Bekend lid

    21 aug 2017
    786
    160
    43
    Vrouw
    Oehw spannend.. beetje gekkig ind.. mischien tóch mk?:eek:
     
  9. TJR

    TJR Lid

    2 apr 2018
    20
    4
    3
    Vrouw
    Ik ben ook heel erg verbaast. Weet ook niet hoe ik me erbij moet voelen. Als ik niet bloedde, dan was ik heel blij geweest. Nu durf ik bijna geen hoop te hebben omdat het kan misgaan. Ik heb geen krampen.

    Merk wel dat ik wat lichte spanning voel van mijn borsten. Maar echt heel licht hoor.

    Als het een vroege miskraam is (eisprong was op 11 mei) dan zou ik toch niet zo snel duidelijk kunnen testen op hcg? Het vruchtje heeft zich toch eerst moeten innestelen voordat ik kan testen op hcg?
     
  10. TJR

    TJR Lid

    2 apr 2018
    20
    4
    3
    Vrouw
    Kan je hcg door een andere reden oplopen dan een zwangerschap?
     
  11. Stakato

    Stakato Niet meer actief

    Heb je voor of na 10 en 11 mei een ovulatietest gedaan? Ik denk dat je testen namelijk toen hebben gereageerd op een zwangerschap.
     
  12. TJR

    TJR Lid

    2 apr 2018
    20
    4
    3
    Vrouw
    Ik heb voor 10 mei een ovulatietest gedaan. Maar het lijkt me sterk dat ik ervoor zwanger was. Want van 30 april tot en met 5 mei had ik ook een bloeding. Ik dacht dat het mijn menstruatie was. Want op 28 maart is mijn spiraal eruit gegaan.
     
  13. Flamingooo

    Flamingooo Niet meer actief

    Heb je ook negatieve ovulatietesten gehad of alleen maar positieve? Het is namelijk eigenlijk praktisch onmogelijk om op 11 of 12 mei een eisprong gehad te hebben en dan nu zo duidelijk positief te testen. Ik denk dus dat je langer zwanger bent.

    Hier helaas geen goede ervaring met (hevig) bloedverlies en toch positief testen. Bij mij bleek het een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Niet om je bang te maken maar ik zou wel contact opnemen met een VK en op korte termijn om een echo vragen.
     
  14. TJR

    TJR Lid

    2 apr 2018
    20
    4
    3
    Vrouw
    Hi Flamingooo, dat is een goede wat je zegt. Ik had het daarnet fout. Voor 10 mei heb ik niet getest met een ovulatietest. Op 10 mei testte ik voor het eerst en die was positief. Op 11 mei testte ik weer positief. En op 12 mei had ik geen positieve ovulatietest meer.
     
  15. Flamingooo

    Flamingooo Niet meer actief

    Dus wel getest maar niet positief? Of gewoon niet meer getest omdat hij al twee dagen positief was?

    Als je ovulatietesten op 10 en 11 mei positief waren dan zou je eisprong uiterlijk 13 mei zijn. Dan zijn je zwangerschapstesten van gister echt onmogelijk. Maar zeker de predictor is zo betrouwbaar ik geloof niet dat die vals is. Denk dus echt dat je al langer zwanger bent.

    Misschien wil @RoGiJuLi wel met je meedenken. Die is altijd goed in dit soort dingen!
     
  16. TJR

    TJR Lid

    2 apr 2018
    20
    4
    3
    Vrouw
    Ik heb op 12 mei nog getest en toen was de pie
    Op 12 mei heb ik nog getest en de piek was voorbij. Ik kan hier ook geen peil op trekken. Mijn vorige bloeding was tot en met 5 mei. Ervoor was ik niet zwanger. Ik kan dan toch niet tussen 6 en 13 mei zwanger zijn gesorde
     
  17. TJR

    TJR Lid

    2 apr 2018
    20
    4
    3
    Vrouw
     
  18. TJR

    TJR Lid

    2 apr 2018
    20
    4
    3
    Vrouw
    Ik heb weer een test gedaan met de early predictor en deze loopt op. Ik hoop dat het vruchtje blijft zitten.

    De eerste is van vandaag en de tweede van gisteren.
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Fennec vindt dit leuk.
  19. Flamingooo

    Flamingooo Niet meer actief

    Je bent sowieso zwanger! Dus ik zeg voorzichtig gefeliciteerd. Nu is de vraag hoe lang al... ik hoop met je mee dat het goed zit ondanks het bloedverlies.

    Ik zou dinsdag een verloskundige bellen en snel vragen om een echo. Laat je nog weten hoe het afloopt?
     
  20. MamaChantal

    MamaChantal VIP lid

    14 okt 2010
    16.198
    2.837
    113
    Idd of miss kan je langs een echo bureau?
     

Deel Deze Pagina