snoozebaby boxkleed krimt in de was!

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door miekie82, 25 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miekie82

    miekie82 Fanatiek lid

    8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    Ik heb een snoozebaby boxkleed, echt een super mooi en vooral leuk kleed! Maar...na de eerste keer wassen had ik al gezien dat hij gekrompen was, maar ok ik dacht, eerste keer wassen, kan gebeuren dat hij een beetje krimt. Maar nu heb ik hem weer gewassen en hij is gewoon weer gekrompen!
    (duidelijk te zien aan het verschil box/boxkleed)

    Ik heb me netjes aan de wasvoorschriften gehouden, zelfs nog kouder gewassen dna hun zeggen, dus het is niet zo dat ik het zelf verpest heb.

    Wie heeft dit kleed ook en herkent dit?
    Ik heb al een mail gestuurt naar snoozebaby zelf. Ik weet helaas niet meer bij welke internetshop ik hem gekocht heb(niet pc dus staat niet meer bij favorieten).

    Vind het erg jammer, want de kwaliteit kwa stof en mooiheid blijft wel helemaal goed! Blijft heerlijk zacht en geen wratjes etc.

    kus miek
     
  2. misa

    misa Niet meer actief

    Ohoo..! Dat is niet goed! Ik zou zeker contact met snoozebaby opnemen.

    Ik wil ook die van snoozebaby (hippi grey).. Maar dat maakt me wel aan het twijfelen!
     
  3. Brunette

    Brunette Bekend lid

    22 aug 2008
    666
    256
    63
    Vrouw
    Veluwezoom
    Ik heb niet het boxkleed maar wel de hoes voor het aankleedkussen van Snoozebaby. Deze:

    Bekijk bijlage 96864

    En hier ook problemen met krimpen in de was. :(
    De buitenste randen zijn van badstof, deze zijn nog goed in vorm. Maar het middelste stuk van dun katoen is erg gekrompen. En ik heb hem idd ook altijd volgens voorschrift gewassen, en nooit in de droger gedaan. Best jammer dus.
     
  4. miekie82

    miekie82 Fanatiek lid

    8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    Ik heb dus ook die grijze!
    Het is nu ind zo dat het binnenstuk niet in de buitenrand lijtk te passen..staat ook een beetje bol.
    Heb nog geen reacties van snoozebaby gehad, ben benieuwd. Vind wel dat ik minstens een reactie terug moet krijgen, ik bedoel het is ook niet echt een goedkoop boxkleed!

    kus miek
     
  5. misa

    misa Niet meer actief

    Ja lijkt me ook dat ze een reactie moeten geven. En zelfs een vergoeding ofzo. Is zeker niet goedkoop!
     
  6. tataar

    tataar Actief lid

    13 mei 2008
    231
    0
    0
    Office manager
    Almere
    He Meiden,
    Ik begrijp dat snoozebaby niet z`n goede aan koop is.
    Ik wilde graag de wikkel doek van ze hebben maar zat nog te twijven tussen snoozebaby of lodge maar zo als ik hier lees kan ik beter die van lodge kopen.

    X Tam
     
  7. mamavanmeisje

    mamavanmeisje Fanatiek lid

    17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    Ik heb de wikkeldoek en ben er zó blij mee!

    Geen problemen met wassen, de stof blijft net zo zacht als toen het nieuw was. Ik raad iedereen dus wel de wikkeldoek aan.

    Ik heb zelf wel problemen gehad met het merk Jolein, na 1x wassen kapot en bij een vriendin van mij hetzelfde!
     
  8. miekie82

    miekie82 Fanatiek lid

    8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    Ik heb ook die wikkeldeken en die blijft wel goed! Heerlijk ding, lekker zacht en warm!
    Het verschil tussen die wikkeldeken en boxkleed/aankleedkussenhoes is dat er bij deze fleece om het stof heen is gebruikt. Ik denk dat die aanhechting daarvan krimt. Bij die wikkeldeken is dat niet het geval

    heb nog niks gehoord!
     
  9. Beeps

    Beeps Bekend lid

    15 dec 2009
    848
    0
    0
    Den Haag
    ik heb ook de wikkeldoek besteld, ik schrok al, maar gelukkig blijft die goed..

    geldt dat ook voor easy changing kleedje? want die heb ik ook besteld en ik voorzie de nodige vlekken...
     
  10. Lien78

    Lien78 Fanatiek lid

    15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    Hier geen ervaring met het boxkleed (heb een ronde box, dus deze passen niet). Wel met de wikkeldoek, de labeldoekjes en de easy-changing mat. Alle krimpen niet en blijven mooi in de was. En ik stop eigenlijk alles in de droger, maar zelfs dan blijft het netjes. Mooie kwaliteit dus.

    Het lijkt me niet de bedoeling dat het zoveel krimpt, en ik ben benieuwd of je al een reactie terug hebt gehad van de firma zelf? Succes!
     
  11. SyrianBeauty

    SyrianBeauty Fanatiek lid

    28 nov 2007
    2.362
    0
    36
    Vrouw
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
    Wat fijn ik wilde ze ook al aanschaffen, die wikkeldoek en easy changing mat.

    Hoe zit het nu met het boxkleed? Krimpt het bij iedereen? Wat raar, ik lees op een andere site geen problemen met het boxkleed?
     
  12. miekie82

    miekie82 Fanatiek lid

    8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    Hoi,
    ik heb gister een nette reactie terug gekregen.

    "Het spijt me te moeten vernemen dat je een klacht hebt moeten constateren. Is het mogelijk dat je mij foto’s stuurt? Welke kleur betreft het?
    Ik hoor het heel graag van je"

    Ik heb dus 2 foto's gestuurd. ik ben benieuwd wat ze ermee willen, want een gekrompen boxkleed is erg moeilijk te zien op een foto! Je ziet op de foto wel duidelijkd at de binnenstof nu te groot is voor de fleece randen.
    Afwachten maar...
    kus miek
     
  13. miekie82

    miekie82 Fanatiek lid

    8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    Heb vandaag een nieuwe gekregen! Joehoe! Dat vind ik dan toch wel top! Hopen dat deze wel goed blijft!

    kus miek
     
  14. mimi83

    mimi83 Niet meer actief

    wel heel netjes opgepakt van ze..

    hopenlijk heeft deze het niet.. het blijft een gevaar natuurlijk zeker met 2 verschillende stoffen.. die reageren anders.. maar het hoort niet zoveel te krimpen dat het echt opvalt.
     
  15. misa

    misa Niet meer actief

    Netjes!!
    Wij willen het boxkleed ook graag, maar twijfelden wel na dit topic..! Maar gezien de oplossing, wil ik het wel proberen!!
     

Deel Deze Pagina