Toch een soort van 'ongesteldheidsbuikpijn'?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Jusi, 7 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jusi

    Jusi VIP lid

    4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Vandaag had ik een paar keer last van mijn buik, net of ik kramp in mijn baarmoeder had ofzo.
    Dit voel ik ook weleens een paar dagen voor mijn ongesteldheid, maar nu wel een stuk lichter.
    Nu gaat deze onzekere muts zich daar druk over maken, dat het nu al mis is en zo.
    Maar zijn er meer meiden die hier last van hadden/hebben?
    Of ben ik weer een uitzondering? :p
     
  2. Nora86

    Nora86 Fanatiek lid

    17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Nee hoor geen uitzondering ;)
    Vooral in het begin heb ik daar vrij vaak last van gehad.
     
  3. Jusi

    Jusi VIP lid

    4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Oh ik was al bang dat ik een mk zou krijgen ofzo.. :oops:
    Ja, ik ben echt nog best wel onzeker!
     
  4. pluys

    pluys Fanatiek lid

    30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    hier ook een zeurend gevoel in de buik, schijnt erbij te horen.
     
  5. Niet meer actief

    Jups, hier nog een.
    Ik heb het ook gehad ;)
     
  6. Nora86

    Nora86 Fanatiek lid

    17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Dat gevoel kennen we allemaal ;) die onzekerheid blijft nog wel even , maak je niet te snel zorgen hoor!
    Geniet lekker van je zwangerschap.
     
  7. July

    July Lid

    8 nov 2007
    42
    0
    0
    Friesland
    Hai..ja ik ben ook net zwanger..heb vorige jaar een mk gehad en nu heb ik ook een beetje dat zeurderig gevoel vaak wat je krijgt als je ongesteld moet worden..dus nu ben ik ook een beetje gerustgesteld om te weten dat het wel normaal is! :rolleyes:
     
  8. July

    July Lid

    8 nov 2007
    42
    0
    0
    Friesland
    Hai..ja ik ben ook net zwanger..heb vorige jaar een mk gehad en nu heb ik ook een beetje dat zeurderig gevoel vaak wat je krijgt als je ongesteld moet worden..dus nu ben ik ook een beetje gerustgesteld om te weten dat het wel normaal is! :rolleyes:
     
  9. July

    July Lid

    8 nov 2007
    42
    0
    0
    Friesland
    Hai..ja ik ben ook net zwanger..heb vorige jaar een mk gehad en nu heb ik ook een beetje dat zeurderig gevoel vaak wat je krijgt als je ongesteld moet worden..dus nu ben ik ook een beetje gerustgesteld om te weten dat het wel normaal is! :rolleyes:
     
  10. Iris

    Iris Fanatiek lid

    7 apr 2006
    2.371
    0
    0
    Receptioniste bij een modebedrijf
    Oostzaan
    Heb je al kinderen? dan kun je als je diep graaft, misschien nog herinneren dat je toendertijd ook een menstruatie-achtig gevoel hebt gehad. Dat gebeurt namelijk heel vaak in het begin van een zwangerschap.
     
  11. July

    July Lid

    8 nov 2007
    42
    0
    0
    Friesland
    Ja Irisje, ik heb 2 jonges..maar ik kan mij wel een beetje herinneren dat ik een ongesteld gevoel heb gehad..maar met mijn mk had ik dat ook heel erg..dus ja dan begin je te twijfelen.. :(

    Maar wij gaan positieve blijven ! :)
     
  12. Jusi

    Jusi VIP lid

    4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Heb nu ook nog eens ontzettend veel last van mijn onderrug.
    Het is gewoon niet leuk meer. :(
    Hopelijk is dit ook 'gewoon' een symptoom, dan vind ik het nog niet zo erg. ;)
     
  13. agnes78

    agnes78 Fanatiek lid

    12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    Ik heb het ook, wordt wel iedere dag minder. De eerste week na mijn test had ik het bijna de hele dag. Nu een paar weken later nog een kwartiertje per dag ofzo.
    Schijnt normaal te zijn.
     
  14. Athina

    Athina VIP lid

    31 okt 2007
    23.497
    3.161
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik had vorige week veel last van krampen en idd ook van m'n rug, momenteel wisselt het nogal. Ik ben wat vermoeider, maar heb het idee dat er minder krampen zijn en ook m'n rug is een stuk minder... hopelijk gaat het bij jou ook snel over!
     
  15. Jusi

    Jusi VIP lid

    4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Buikpijn is al een stuk minder.
    Vandaag wel al een klein beetje gehad, maar niet zo erg als dinsdag en woensdag.
    Gelukkig maar. ;)
     
  16. Athina

    Athina VIP lid

    31 okt 2007
    23.497
    3.161
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ow gelukkig meid.. en weet je wat nu het volgende is: Shit.. ik voel nix meer... geen kwaaltjes meer, zou het nog wel goed zijn ;) ? Tenminste, tegen die gedachte moet ik me echt verzetten.
    Voel je je niet lekker, is het niet goed, voel je je wel lekker, is het nog niet goed :p . Op naar die echo van 12 weken! Ik moet bekennen dat ik mezelf wel een stukje geruster voel omdat ik de 5 weken gehaald heb ;) en 5 w en 2 dagen gaat toch al aardig naar 6 weken :) hihi
     
  17. Jalea

    Jalea Fanatiek lid

    24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    ik heb het ook, ik herinner het me niet van m'n eerste zwangrschap. dus vind het fijn te lezen dat ik niet de enige ben.
    dacht al bijna dat het misschien een miskraam ging worden
     
  18. linda221

    linda221 Fanatiek lid

    5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    de eerste 2 weken had ik ook nog last van ongiepijn, maak je maar niet te druk en geniet ervan...gr linda
     
  19. Jusi

    Jusi VIP lid

    4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Nou, vannacht werd ik om 1.00 wakker van de pijn.
    Ik wist gewoon niet hoe ik moest gaan liggen.
    Ik werd er gewoon echt supermisselijk van en dacht dat ik moest overgeven.
    Heb 10 min. op de wc gezeten, maar er kwam maar niks.
    Gelukkig ebde het toen ik in bed lag langzaam weer weg.
    Hopelijk hoort dit er allemaal bij. :(
     
  20. jerlin

    jerlin Actief lid

    20 sep 2007
    378
    0
    0
    ook ik heb last van krampen en maak me een beetje zorgen. vooral ook doordat we de lijtste tijd veel over miskramen hebben gehoord in onze omgeving en dan word je toch bang. hopelijk gaat het allemaal goed.
    xxx
     

Deel Deze Pagina