Sporten!

Discussie in 'Alleenstaande moeders' gestart door Sue87, 22 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sue87

    Sue87 Niet meer actief

    Hallo Dames,

    N.a.v. een topic in een ander subforum, vraag ik mij af of jullie alleenstaande mams sporten?

    Ik wil graag weer wat doen, maar ik kan me niet elke week oppas veroorloven en thuis sporten houd ik niet vol. (Saai)

    Ik ben benieuwd hoe jullie dit doen. :)
     
  2. Hopmarjanneke

    Hopmarjanneke VIP lid

    10 jul 2008
    13.509
    497
    83
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Ik weet niet hoe oud je kindje is, maar je kunt ook gezellig een stevige wandeling gaan maken. Kind in de kinderwagen/buggy en jij er achter. Is je kindje wat ouder, dan zou je kunnen overwegen om samen lekker te gaan fietsen en bij nog ouder dat je dan onder schooltijd gaat sporten.
     
  3. Sue87

    Sue87 Niet meer actief

    Dank voor de tips! Ik probeer ook met hem zoveel mogelijk te bewegen, aangezien hij ook een hoop energie kwijt moet. Twee keer per weekend gaan we een stuk de polder in, hij fietsend en ik wandelend. Ook ongeveer 2x per maand zwemmen.
    Maar voor mijn lijn doet dat weinig helaas. Ik vrees dat ik echt moet sporten.
    Hij is trouwens 2.
     
  4. Lies1611

    Lies1611 VIP lid

    3 jun 2013
    7.038
    3.121
    113
    Heb je geen sportschool in de buurt met kinderopvang?
     
  5. toch3

    toch3 VIP lid

    28 dec 2013
    16.145
    15.214
    113
    Dat vroeg ik me ook af. Niet echt alleenstaand maar wel van maandag tot vrijdag/zaterdag alleen met 4 kinderen (7j - 6 maanden). Geen sportschool kunnen vinden met opvang en thuis sporten niet genoeg discipline voor
     

Deel Deze Pagina