Squla vraag

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door bunchy, 18 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bunchy

    bunchy VIP lid

    21 aug 2009
    6.432
    483
    83
    we hebben net een jaar abo bij squla afgesloten.. mijn zoon zit in gr 5 en moet de tafels oefenen.. we doen dus die van groep 4. Mij valt op: je hebt drie levels. Na deze drie levels ben je klaar. Jammer dat er niet meer aanbod is en dat je kind merkt dat hij vooruit gaat. Of mis ik iets? Twijfel of ik proefabonnement zal opzeggen..
     
  2. Dippertje

    Dippertje Fanatiek lid

    4 okt 2011
    1.528
    59
    48
    NULL
    NULL
    Je hebt onderdeel tafel, maar je hebt ook onderdeel keersommen en deelsommen . En dat is op niveau dus die worden hoe vaker je het doet steeds iets moeilijker.
     
  3. Roozjuh

    Roozjuh VIP lid

    1 okt 2007
    18.378
    1.286
    113
    Flevoland
    Je kan de groep ook op groep 5 zetten. Meer uitdaging. Je kan switchen wanneer je maar wil. Mijn zoontje zit ook groep 5 en doet groep 4 opdrachten, soms probeert hij groep 5. Z'n zusje zit er stiekem ook opdrachtjes op te maken en dan zet ik hem op groep 3. Ik heb Squla toen een berichtje gestuurd over bepaald niveau en dit was hun antwoord:

    Hi *Roozjuh*,

    We hebben een aantal quizzen die adaptief zijn en zich dus aanpassen aan het niveau van jouw kind. Dit zijn Rekenen op niveau en Taal op niveau.
    Verder is het inderdaad het beste om te blijven switchen tussen groepen om zo je kind te blijven uitdagen.

    Mocht je verder nog vragen hebben, dan horen we het graag.

    Groetjes,

    Riëlle van team Squla
     
  4. MadeInUSA

    MadeInUSA VIP lid

    27 dec 2011
    8.687
    9.656
    113
    Ik heb squla vorig jaar na het proefabonnement opgezegd. Ik ergerde me aan de "beloning" voor elke vraag en het niveauverschil binnen een groep. Je kon in groep 3 nog steeds het "cirkel-vierkant-rechthoek" filmpje kijken tussen de bus-sommen. Dochter vond die verhaaltjes/quizjes leuk, maar dan was de ene vraag super makkelijk en de volgende eigenlijk nog niet te doen. En ik kon er geen lijn in ontdekken. Dochter was er ook snel op uitgekeken.
     
  5. zigzag

    zigzag Fanatiek lid

    21 okt 2015
    1.925
    666
    113
    Vrouw
    Mijn zoontje speelt op gr 3 niveau, soms switch ik het terug naar groep 2. Ik merk dat sommige dingen overlappen. Dan denk ik wauw hoort dit al bij groep 2?! Om vervolgens precies dezelfde opdracht terug te zien bij groep 3.
    Hoe het precies werkt met die adaptieve quizzen weet ik niet, kan niet zeggen dat ik daar echt al iets van gemerkt heb maar misschien is dit ook meer van toepassing bij de hogere groepen ;)
    Ik ben overigens wél van plan om zijn abonnement te verlengen.
     
  6. HooyoShimbir

    HooyoShimbir Fanatiek lid

    20 aug 2009
    4.390
    1.665
    113
    Vrouw
    Randstad
    Kijk eens naar rekentuin en taalzee. Volledig adaptief en geen gerotzooi met groep instellingen of dat je “klaar” bent zoals jij omschrijft. En ook nog een meer dan de helft goedkoper...
     
  7. tupp

    tupp VIP lid

    13 jun 2009
    22.622
    18.475
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Als je school met Ambrasoft werkt, kum je daar gratis een thuisaccount van krijgen.
    En los daarvan: als het je voornamelijk om de tafels gaat zijn er echt tientalles sites en apps waar je die op kunt oefenen.
     
  8. bunchy

    bunchy VIP lid

    21 aug 2009
    6.432
    483
    83
    Ja maar Squla is de enige app die niet op tijd gaat. Mijn zoon wordt daar erg nerveus van.. ambrasoft kan enkel op laptop, kost teveel moeite en tijd..
     
  9. Roozjuh

    Roozjuh VIP lid

    1 okt 2007
    18.378
    1.286
    113
    Flevoland
    Heb hier Ambrasoft via school, en jaar abbo Squla. Maar op school gebruiken ze ook Squla. Dus aardig wat oefeningen tot onze beschikking. Hebben nu 1jaar Squla thuis, weet nog niet of we die gaan verlengen aangezien hij op school dus ook Squla heeft
     
  10. liefebees

    liefebees VIP lid

    6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Ik heb een jaar abbo squla afgesloten.. betaald en al en kom er vervolgens achter dat onze tablet niet compatibel is met de squla app dus ze kan er niets mee. Duur grapje..
     
  11. tuc

    tuc VIP lid

    19 dec 2012
    51.882
    42.751
    113
    Jawel, gewoon via de site. Als je de squla site toevoegt aan favorieten of een snelkoppeling op het voorblad zet kab ze dat ook zelf.
     

Deel Deze Pagina