Start clomid 2016

Discussie in 'MMM clubs' gestart door DeniCeD, 15 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nouk2016

    Nouk2016 Lid

    21 jul 2016
    89
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

    Ik begin nu toch wel een beetje zenuwachtig te worden.. Ben nog steeds niet ongesteld..
    Durf eigenlijk niet te testen want ben bang dat het weer hartstikke negatief is en die teleurstelling is echt killing.

    De eerste geslaagde ronde met GonalF testte ik licht positief en daarna werd ik alsnog ongesteld op de 20e dag na het zetten van de Ovitrelle. Innesteling was toen toch mislukt.
    Dus ik ben nu eigenlijk weer aan het wachten tot de 20e dag, dat is morgen.. Als er vandaag nog niets komt ga ik morgenvroeg toch nog maar een test doen. Onzekerheid is echt k*t.

    Ondertussen gaat er vanalles door mijn hoofd heen, pfff..
    Heb het idee dat ik steeds licht krampjes heb, ben al heel de week best moe en heb af en toe wat last van mijn rug. Dit zijn ook symptonen maar die kan ik mezelf natuurlijk ook aan praten op het moment, en van moeheid en rugklachten heb ik al veel langer last in lichte mate.

    Ben aan het denken dat ik misschien niet eens een eisprong heb gehad, dat ze het bij het ziekenhuis fout hadden en mijn ei nog helemaal niet groot genoeg was om daadwerkelijk te gaan springen. Of kan dat niet als je Ovitrelle gebruikt?

    Ik houdt jullie op de hoogte!
     
  2. Bloem23

    Bloem23 Actief lid

    25 mrt 2016
    381
    60
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Jeetje Nouk wat spannend nog.
    Ik heb geen ervaring met ovitrelle, maar neem aan dat een ziekenhuis goed weet wanneer die gezet moet worden.
    Die onzekerheid is zo moeilijk hè. Als ik jou was zou ik testen je nod is al geweest dus dan heb je misschien iets meer duidelijkheid.. Succes meid.

    Ik vind het wachten nu al lang duren haha erg hè... adviseerden ze bij jullie ook om om de dag te vrijen? We hebben dat dit keer opgevolgd maar voelt alsof het niet genoeg is ofzo.
     
  3. Nouk2016

    Nouk2016 Lid

    21 jul 2016
    89
    0
    6
    NULL
    NULL
    De onzekerheid vind ik verschrikkelijk moeilijk. De rest gaat allemaal wel, maar het afwachten pfff, ik maak mezelf steeds helemaal gek. Mijn vriend is veel anders die kan rustig afwachten maar ik kan het toch niet van me af zetten op die momenten.

    Morgenvroeg ga ik toch nog maar een testje doen, en dan maar even bellen met het ZKH.

    Onze artsen geven ons aan dat we moeten doen waar we ons goed bij voelen. Ik weet natuurlijk dat als ik de Ovitrelle spuit dat ik binnen 48 uur mijn eisprong ga krijgen. Ze geven aan dat we het die periode dan best iedere dag mogen doen. Maar ik lees verder ook overal dat om de dag het beste is, het zaad blijft dan wel beter van kwaliteit en het blijft toch tot ongeveer max. 72 uur in het lichaam aanwezig.

    Ik zou dus ook adviseren doe waar je je goed bij voelt! Heb je het gevoel dat het te weinig is dan doe je het gewoon lekker nog een keer ;)
     
  4. MJ1984

    MJ1984 Actief lid

    17 mei 2016
    283
    1
    18
    NULL
    NULL
    @Nouk: jeetje wat spannend meid, dat is zeker killing. Heb je nog getest vandaag? Ik zou idd ook testen hoe ver ben je nu voorbij nod? Misschien heb je toch een latere eisprong gehad en kun je ook pas later testen? Ik hoop voor je dat je snel duidelijkheid bent. Ik duim voor een mooie positieve test en als het deze ronde biet zo mag zijn hoop ik dat het snel doorbreekt zodat je snel verder kunt. Hou vol meid!
    Ovutrelle heb ik geen ervaring mee.

    @Bloem: hier ook advies om de dag en vond dat zelf ook altijd lastig. Soms ben je gewoon bang dat dat te weinig is maar ik ben ook zwanger geraakt in een ronde waarin we het een week om de dag hebben gedaan en dat was dus genoeg. Dus de dooddoener, doe waar je je goed bijvoelt, het is toch al lastig genoeg om het fijn te houden tussen de lakens in deze situatie. Spannend meid het afwachten.

    Ik heb dinsdag een echo gehad en alles was goed.ben zelfs 4 dagen vooruit gezet en ben ruim over de 12 wk. Ben opgelucht en blij en begin er nu langzaam in te geloven. Gisteren voor de nipt bloed laten prikken dus dat zijn ook een spannende 2/3 wk om weer af te wachten. Hebben afspraak gemaakt voor een geslachtsbepaling rond 16 wk dus dan hebben we iets heel leuks om naar uit te kijken.

    Hopelijk voor jullie ook snel mooi nieuws!
     
  5. Bloem23

    Bloem23 Actief lid

    25 mrt 2016
    381
    60
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Nouk weet je al meer ? Ik ben benieuwd.

    Bedankt voor jullie advies deze maand heb ik het maar zo gedaan en hopelijk was het genoeg! Zo is er altijd wel wat waar ik over twijfel haha.

    MJ wat super! Ik hoop dat je kunt genieten. Nog even 3 weken spannend dus maar dan weetje alles en ook het geslacht, spannend. Wat denk je dat het is ? En hoe gaat het met je misselijkheid ? Ben je nog in 2017 uitgerekend ? Of zit je in januari? Ben blij voor je meid.
     
  6. Nouk2016

    Nouk2016 Lid

    21 jul 2016
    89
    0
    6
    NULL
    NULL
    Test was hartstikke negatief. Meteen gebeld met zkh en kon direct terecht voor een echo. Op de echo was weer een follikel of cyste te zien, maar omdat ze het niet zeker wist heb ik bloed moeten laten prikken. Bleek dus helemaal niets te gebeuren, en het was gewoon weer een cyste. Ze denkt dat het toen dus ook een cyste was ipv een follikel dus heb 3 weken voor jan.... zitten wachten.
     
  7. Bloem23

    Bloem23 Actief lid

    25 mrt 2016
    381
    60
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Nouk wat ballen! Heb je geen progesteron hoeven prikken vorige week?
    Wat zul je teleurgesteld zijn... weet je al wat er nu gaat gebeuren ?
     
  8. MJ1984

    MJ1984 Actief lid

    17 mei 2016
    283
    1
    18
    NULL
    NULL
    Hè bah nouk, verdorie, wat een vervelend bericht. Is het een grote cyste of kun je gewoon verder?

    @Bloem: precies, gewoon doen waar je je goed bij voelt. Ik ben 27/11 uitgerekend. De misselijkheid wordt minder, voel me langzaam beter. Hopelijk zet het door. Probeer het nu ook zonder emesafene, kijken of dat goed gaat. Ik heb zelf een voorgevoel jongen maar nog een dame zou ook leuk zijn. Nog even geduld hebben
     
  9. Nouk2016

    Nouk2016 Lid

    21 jul 2016
    89
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik moet morgen weer beginnen met Primolut voor opwekken menstruatie. Op 2/3e dag menstruatie moet ik langs voor echo om te zien of cyste dan weg is. En ondertussen mag ik gewoon weer beginnen met spuiten Gonal 62,50. Dus beginnen weer opnieuw. Flinke teleurstelling maar ben wel blij dat er nu ff duidelijkheid is.

    @MJ1984 Fijn dat je je langzaam aa beter voelt, hoop ook voor je dat het doorzet. Spannend zeg jongen of meisje ben benieuwd!
     
  10. MJ1984

    MJ1984 Actief lid

    17 mei 2016
    283
    1
    18
    NULL
    NULL

    Ik snap je teleurstelling heel goed. Hopelijk zet je menstruatie snel door en verdwijnt de cyste, en kun je verder voor een nieuwe kans. Hou vol meid!
     
  11. Bren89

    Bren89 Actief lid

    13 mei 2016
    115
    2
    18
    Hoi meiden,

    Al even niets van mij laten horen, want de hele site is vernieuwd en ik kon natuurlijk niks vinden en wist mijn gebruikersnaam en wachtwoord niet meer !

    Fijn om te lezen MJ dat je nu ruim 12 weken bent, is toch een geruststelling!

    En Nouk; wat een vervelende situatie weer... ik gun je echt snel een positief resultaat, want het gevoel hebben dat je voor jan ... al die medicatie etc. Gebruikt zonder resulataat en je kinderwens maar niet beantwoord wordt is super zwaar!

    Bloem; hoe is het inmiddels met jou en het nieuwe traject?

    Met mij gaat het verder goed.. inmiddels 35 + 5 en met verlof. Zwangerschap verloopt gelukkig goed. Mijn zus is 4 weken geleden met 31 weken al bevallen, dus dat was schrikken en heeft dan ook (onbedoeld en onbewust) een impact op mijn zwangerschap. Mijn neefje maakt het gelukkig goed, maar blijft nog wel een paar weken in het ziekenhuis. We maken er in ieder geval het beste van en ik probeer nog steeds dubbel te genieten, omdat ik me nog elke dag besef dat zwanger zijn een wonder is en niets vanzelfsprekends!

    Meiden ik denk aan jullie!!

    Liefs Brenda
     
  12. Bloem23

    Bloem23 Actief lid

    25 mrt 2016
    381
    60
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Bren geniet van je verlof! En wat fijn dat alles goed met jullie gaat. Kan me voorstellen dat het schrikken is van je neefje, gelukkig maken ze het goed. Was hij plotseling eerder geboren?
    Geniet van de laatste loodjes, het is zo ontzettend speciaal. Voor je het weet mis je die buik enorm. Succes!

    Nouk succes met de primolut, hopelijk kun je daarna snel verder. Ik duim voor je.

    MJ hopelijk voel je je steeds wat beter worden! November al uitgerekend dat klinkt alweer snel zeg... probeer te genieten.

    Ik heb een goede eisprong gehad! Maandag is mijn nod.. Vandaag getest omdat ik nooit kan wachten.. en een extra vroege test is positief, de normale test zonet een tuurstreepje!
    Ik kan het niet geloven, ga de komende dagen nog is testen en dan weet ik het zeker, nog even geduld. Het zou wel bijzonder zijn, vorig jaar werd ik ook in mei zwanger.
     
  13. MJ1984

    MJ1984 Actief lid

    17 mei 2016
    283
    1
    18
    NULL
    NULL
    Dat is zeker schrikken bren. Gelukkig gaat het goed met je neefje. Hopelijk blijft jouw meisje nog lekker een tijdje bij mama zitten! Fijn dat de zwangerschap goed verloopt en dat je lekker met verlof bent. Nu kun je lekker gaan tutten, poetsen en de laatste dingen in orde maken. Heerlijk. Geniet ervan meid!
     
  14. MJ1984

    MJ1984 Actief lid

    17 mei 2016
    283
    1
    18
    NULL
    NULL
    Het gaat idd steeds iets beter gelukkig. Inmiddels terug naar 1 pil emefasene per dag, daar voel ik me nu nog het beste bij. Van de week ook weer een paar uurtjes kunnen werken, fijn om eindelijk weer eens wat anders te kunnen doen, thuis word je ook gek al die tijd. Ik probeer inderdaad steeds meer te genieten, dat zal ook vast makkelijker worden nu ik langzaam weer een beetje mezelf kan gaan worden en weer wat dingen kan gaan ondernemen.

    Fijn dat je een goede eisprong hebt gehad en wat spannend zeg die streepjes. Ik duim heel hard voor je mee!!! Zou wel echt geweldig zijn als het zo mag zijn, en heel bijzonder in dezelfde maand inderdaad. Heel gek, maar ik ben alle drie de keren in dezelfde maand zwanger geraakt???!
     
  15. Bloem23

    Bloem23 Actief lid

    25 mrt 2016
    381
    60
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    MJ fijn dat je je wat beter voelt. Lijkt me fijn om weer wat te werken en dat je weer wat meer dingen kunt doen.

    Wat grappig dat je ook steeds in dezelfde maand zwanger raakte. Toevallig. Vandaag weer een positieve test, over 2 weken een echo... ben benieuwd, vind het zo spannend.
     
  16. MJ1984

    MJ1984 Actief lid

    17 mei 2016
    283
    1
    18
    NULL
    NULL
    OW WoW, wat fijn bloem, zeker spannend! Wanneer is je nod?

    Vandaag belde de vk dat er bij de nipt-test geen verhoogd risico is vastgesteld, heel blij met dit goede nieuws. Weer een stapje om te genieten ❤️
     
  17. MJ1984

    MJ1984 Actief lid

    17 mei 2016
    283
    1
    18
    NULL
    NULL
    OW maandag lees ik net, echt spannend idd meid! Ik hoop het zo voor je!
     
  18. Bloem23

    Bloem23 Actief lid

    25 mrt 2016
    381
    60
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    MJ wat fijn dat de nipt test goed was! Hoop dat je kunt genieten helemaal met dit mooie weer. Wanneer had je ook alweer de geslachtsbepaling ? Spanne

    Nouk hoe gaat het met jou?

    De testen liepen mooi op, ben er nu met veel moeite mee gestopt... nog een week voor de echo kan gewoon echt niet wachten, dan zijn 2 weken zo lang haha
     
  19. MJ1984

    MJ1984 Actief lid

    17 mei 2016
    283
    1
    18
    NULL
    NULL
    Dat snap ik! Echt superspannend. Hopelijk een mooie echo ❤️

    Volgende week zondag hebben we de geslachtsbepaling, zo benieuwd ❤️
     
  20. Bloem23

    Bloem23 Actief lid

    25 mrt 2016
    381
    60
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Succes met de echo vandaag MJ! Spannend. Hoe voel je je verder ?

    Ik ben helaas weer ontzettend beroerd sinds deze week... Morgen de eerste echo ben zo benieuwd
     

Deel Deze Pagina