Start clomid 2016

Discussie in 'MMM clubs' gestart door DeniCeD, 15 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MJ1984

    MJ1984 Actief lid

    17 mei 2016
    283
    1
    18
    NULL
    NULL
    @Bloem: het gaat stukken beter gelukkig, nog niet helemaal 100% maar ben wel weer deels aan het werk, heel fijn.

    Vanochtend weer een actieve baby gezien en een mooi kloppend hartje, en het is een meisje. Ik dacht zelf echt dat het een jongetje werd dus de knop moet even om Ben echt heel erg opgelucht om weer een goede echo te hebben gehad. Nu kunnen we gaan wennen aan een klein zusje en nadenken over het kamertje en alles, leuk!

    Ben je erg misselijk? Het is wel een heel goed teken natuurlijk maar een pretje is het natuurlijk niet. Sterkte meid! Ik duim voor je mee voor een mooie echo morgen! ❤️
     
  2. Bloem23

    Bloem23 Actief lid

    25 mrt 2016
    381
    60
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Fijn dat je je steeds beter voelt! Oh leuk een meisje, super leuk. Nu kun je gaan shoppen haha. Geniet ervan!

    De echo was goed, nu 6 weken dus nog erg klein maar het hartje klopte al! Ga nu proberen rustig te wachten tot de volgende echo.

    Bren en Nouk hoe gaat het met jullie ?
     
  3. Nouk2016

    Nouk2016 Lid

    21 jul 2016
    89
    0
    6
    NULL
    NULL
    Bloem23 Jeetje wat lees ik nu.. je bent gewoon zwanger!!! Wat geweldig nieuws!!

    Ik voel me nu wel een beetje een buitenbeentje hoor haha, de enige 3 meiden verder nog op dit topic en alle drie gewoon hartstikke zwanger!!

    Bij mij gaat het helaas niet zoals gewenst. De vorige ronde was mislukt want het was een cyste ipv een follikel. Nu dus weer opnieuw begonnen met Gonal F 62,50, en al op cyclusdag 3 begonnen met een echo, daarop was al meteen weer diezelfde cyste te zien, maar toch twijfelde het ZKH of het toch niet een follikel was.. Dus ondertussen 3x bloed moeten laten prikken en alweer 5 echo's verder. De cyste zit er nog steeds (krimpt heeeel minimaal) en helaas verder geen enkele groei...

    Ik spuit nu Gonal 87,50 sinds afgelopen vrijdag, en a.s. vrijdagochtend moet ik weer terug. Hopelijk gaat er onderhand iets in mijn lijf meewerken en groeit er een mooie follikel uit tot een succesvolle eisprong. Het hoeft nog niet eens perse meteen raak te zijn (zou wel mooi zijn), als er maar kansen gecreëerd worden, er groeit gewoon niets, die onzekerheid is echt killing :(

    Maar goed we gaan door !!
     
  4. MJ1984

    MJ1984 Actief lid

    17 mei 2016
    283
    1
    18
    NULL
    NULL
    @Bloem: gefeliciteerd, wat fijn! ❤️ Krijg je nu sneller weer een echo?
     
  5. MJ1984

    MJ1984 Actief lid

    17 mei 2016
    283
    1
    18
    NULL
    NULL
    @Nouk: OW meid wat balen zeg! Ik hoop echt zo voor jou dat er eens een mooi eitje gaat groeien naar een eisprong! Dat je ook het gevoel gaat krijgen dat de medicijnen voor jou werken en je helpen op weg naar ook een mooie zwangerschap voor jou. Probeer moed te houden, ik duim heel hard voor je mee!
     
  6. Bloem23

    Bloem23 Actief lid

    25 mrt 2016
    381
    60
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Dankjulliewel!!
    Ik krijg over 3 weken weer een echo... dan is de intake bij de gyn die mij gaat begeleiden. De gewone controlles zijn bij verloskundige dus weet nog niet wanneer ik daar de intake heb.

    Nouk ik begrijp je! Ik gun het je zo om dit mee te mogen maken. Wat erg hè die onzekerheid. Het idee dat je niet weet of het aanslaat en of je wel kansen gaat krijgen is zo stressvol. Heel veel succes deze ronde, in duim voor je. Hopelijk groeit er over een tijdje wat moois in je buik, en dan is dit je het allemaal waard geweest!
     
  7. Bren89

    Bren89 Actief lid

    13 mei 2016
    115
    2
    18
    Bloem, gefeliciteerd met je zwangerschap!! Wat fijn om te lezen!
    En MJ, super leuk ook een meisje..
    Nouk; we blijven voor je duimen.. het is inderdaad zo frustrerend om nog geen vooruitgang te zien en niks is erger dan die onzekerheid..

    Met mij nog alles goed; inmiddels 38 weken zwanger. Ben erg benieuwd wanneer de kleine meid komt en vind het stiekem toch wel erg spannend (met name de bevalling).. ik probeer nu gewoon lekker te ontspannen en genieten van de vrije tijd! Alles is gereed thuis dus de laatste weken / dagen zijn wel ingegaan.. ik hou jullie op de hoogte !
     
  8. Bloem23

    Bloem23 Actief lid

    25 mrt 2016
    381
    60
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Bren dankjewel!
    Wat fijn dat het goed met je gaat, het kan in ieder geval niet lang meer duren en dan ben je gewoon mama!
    Spannend hè, probeer nog uit te rusten en veel te slapen! Je kunt het x
     
  9. Nouk2016

    Nouk2016 Lid

    21 jul 2016
    89
    0
    6
    NULL
    NULL
    @Bren89 geniet er indd nog even lekker van! Laatste loodjes zullen wel zwaar zijn met dit warme weer?
     
  10. Bloem23

    Bloem23 Actief lid

    25 mrt 2016
    381
    60
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Nouk hoe gaat het nu met je? Lukt het je een beetje op positief te blijven? Of heb je inmiddels alweer wat beter nieuws, ik hoop zodat je snel een keer een eisprong krijgt en dan in ieder geval een kans op een mooi wondertje.


    Bren ben zo benieuwd hoe het met je gaat... het laatste weekje is aangebroken, of is je meisje er al ?
     
  11. Nouk2016

    Nouk2016 Lid

    21 jul 2016
    89
    0
    6
    NULL
    NULL
    @Bren89 hoe gaat ie? Je meisje al geboren??
    @Bloem23, heb gisteren bloed laten prikken, mijn progesteron waarde was 30,6 volgens hun hoog genoeg. Dwz dat ik dus wel een goeie eisprong heb gehad dus nu nog weekje afwachten! Heel spannend en zenuwslopend weer.
     
  12. Bloem23

    Bloem23 Actief lid

    25 mrt 2016
    381
    60
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Oh spannend Nouk! Die wachtweken zijn zoo vervelend. Wanneer is je nod ?

    MJ hoe gaat het met jou? Krijg je al een buikje? Bijna de 20 weken echo denk ik?
    Hoop voor je dat je je weer beter voelt.
     
  13. Bloem23

    Bloem23 Actief lid

    25 mrt 2016
    381
    60
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    @Bren89 nu moet ze er inmiddels zijn!! Ben zo benieuwd hoe het met jullie gaat?

    @Nouk2016 heb je goed nieuws ? :)

    @MJ1984 hoe voel je je?

    Ben benieuwd meiden!
     
  14. Nouk2016

    Nouk2016 Lid

    21 jul 2016
    89
    0
    6
    NULL
    NULL
    @Bloem23, vorige ronde was helaas op niets uitgelopen.

    Ben met een nieuwe ronde Gonal begonnen en ben vanochtend nog bij het ZKH geweest, had gelukkig een eitje van 16 mm, vanavond dus nog 1x Gonal 87,5 spuiten en dan mag ik morgen de Ovitrel zetten. Als het goed is heb ik dan maandag ergens mijn eisprong. Heb er wel een beetje een hard hoofd in, omdat het eitje nog maar 16 mm is, maar volgens de arts moet en zal die nog wat groeien en zeker gaan springen.. Dat geloven we dan maar.. Beetje positief proberen te blijven! Dus binnenkort weer op het fijne wachtbankje..

    Hoe gaat het met jou?? Verloopt alles goed?
     
  15. Bloem23

    Bloem23 Actief lid

    25 mrt 2016
    381
    60
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Og meid wat balen! Wat moet je een geduld hebben hè. Hoop zo voor je dat dit een goede ronde is, heb je een goede eisprong gehad? Of hoef je niet te progesteron te prikken? Nog even dat zenuwslopende wachtbankje doorstaan en dan hopelijk een mooie test!

    Met mij gaat het los van de kwaaltjes goed! Gisteren weer een goede echo gehad en de nipt test gedaan, vind het spannender dan ik dacht dus nu 2 weken afwachten!

    Veel succes meid!
     
  16. Bren89

    Bren89 Actief lid

    13 mei 2016
    115
    2
    18
    Hoi meiden,

    Lang niets gepost, maar onze kleine meid ja geboren en wat is ze prachtig! Ze is komende zaterdag al 12 weken, zo bizar.. Het waren wel zware weken voor mij.. de bevalling viel mij best "mee".. Natuurlijk pijnlijk, maar na 5 uur is ze in het zh geboren (ik was precies 39 weken en dag eerder in het zh gekomen wegens hoge bloeddruk). Eenmaal thuis was ons meisje erg veel en met name explosief aan het spugen, dus 2 dagen opgenomen geweest toen ze 2 weken oud was. Indikken van de voeding was helpend! Daarna heeft ze avonden lang achter elkaar gekrijst, erg zielig en papa en mama wisten niet meer waar ze het zoeken moesten. Met 2x de osteopaat ging het wat beter, maar slapen op de dag deed ze niet. Van alles geprobeerd en uiteindelijk blijkt ze een buikslaper! Niks op haar rug.. en slapen als een roos op de dag en ook 's nachts slaapt ze nu door.. dus nu voor het eerst rust! Gelukkig heb ik nog 3 weken vrij genomen, anders had ik maandag alweer moeten beginnen!! Na de zware weken waar ik zelf ook om de dag aan het huilen was, voel ik me nu ook fijner en heb ik er vertrouwen in. Nu is het echt genieten!!!!

    Hoe is het met jullie??? MJ wat leuk een meisje!!! Hoe gaat het met jullie zwangerschappen MJ en Bloem en hoever zijn jullie inmiddels?

    En Nouk, hoe is het inmiddels bij jou??? Ik hoop dat er wat meer positief nieuws is!
     
    Bloem23 vindt dit leuk.
  17. Bloem23

    Bloem23 Actief lid

    25 mrt 2016
    381
    60
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL

    Bren gefeliciteerd!! Wat fijn dat je een goede bevalling hebt gehad, ik heb nog regelmatig aan je gedacht.
    Wat zullen dat zware weken voor jullie zijn geweest! Hopelijk gaat het nu alleen maar beter, probeer er van te genieten. Zaten er wel goede dagen tussen ? Of heeft het huilen en slechte slapen echt 12 weken geduurd ?

    Ik ben inmiddels alweer 20 weken zwanger, de uitslag van de nipt test was goed en donderdag de 20 weken echo, ik vind het zo ontzettend spannend. De kwaaltjes zijn er nog steeds maar lijken sinds vorige week iets minder te worden.

    MJ en Nouk hoe gaat het met jullie ?
     
  18. Nouk2016

    Nouk2016 Lid

    21 jul 2016
    89
    0
    6
    NULL
    NULL
    @Bren89, van harte gefeliciteerd meid!! Even heftig geweest dan inderdaad, fijn dat ze nu lekker op haar buikje kan slapen en dat jullie ook weer wat tot rust kunnen komen en lekker kunnen genieten!! Hoe heet ze?

    @Bloem23, jeetje wat vliegt de tijd, je zit al op de helft!! Super om te horen dat het goed gaat en dat de uitslagen allemaal goed zijn! Geeft weer wat rust denk ik?! Geniet nog even van je zwangerschap voor je het weet is het al weer voorbij en heb je het druk ;)

    Hier nog steeds niets helaas.. Heb gelukkig wel weer een goeie eisprong gehad. Had lichtjes wel wat hoop, week na eisprong had ik wat steken, maar ik zat gisteren op de 14e dag na het zetten van de Ovitrel en savonds begon het al een beetje met lichte afscheiding, en vanochtend was het wat donkerder rood, dus ik ben gewoon weer hartstikke ongesteld aan het worden. Dus weer een verdrietig dagje vandaag helaas.

    Dit was nu ronde 6 met Gonal F, met ronde 5 ben ik geëindigd met 87,5 en was mijn cyclus 35 dagen, nu zou ik op de 31 dagen zitten. Als dit zo blijft dan heb ik in ieder geval wel een mooie cyclus maandelijks. Maar ik hoop toch echt van harte dat de volgende ronde de laatste zal zijn!
     
  19. Bren89

    Bren89 Actief lid

    13 mei 2016
    115
    2
    18
    @Bloem23 Fijn dat de nipt goed was.. soms denk ik; fijn dat we in deze tijd leven en bepaalde dingen al kunnen weten / uitsluiten. Ik duim voor je dat de 20-weken echo ook positief is! Gaan jullie kijken wat het wordt, of hadden jullie al gekeken ?
    Er zaten helaas weinig goede dagen tussen, dus ik ben blij dat het nu beter gaat.. en de huiluurtjes aan het einde van de dag zijn dan niets in vergelijking met voorheen!

    @Nouk2016 Wat een tegenvaller weer.. ik duim nog steeds met je mee, het moet gewoon een keer raak zijn! Er lijkt qua lengte van de cyclus in ieder geval een stijgende lijn, dat is fijn!

    Ons meisje heet trouwens Lenthe! Wilde graag een betekenisvolle naam waarbij je denkt aan iets positiefs en voor ons heeft zij de zon laten schijnen na alle onrust rondom het medische traject! En niet te vergeten is het een naam die je niet te vaak hoort, dus hopelijk geen naamgenootjes in de klas !

    Hebben jullie al namen bedacht voor de toekomstige kindjes? Ik had deze naam al lang voor de zwangerschap in mijn hoofd voor een meisje, maar het is toch spannend als je dan zwanger raakt en je haar ineens echt die naam geeft bij de geboorte.. al die twijfels en gedachten over wat andere mensen ervan vinden... phoeee haha!
     
  20. MJ1984

    MJ1984 Actief lid

    17 mei 2016
    283
    1
    18
    NULL
    NULL
    Mooie naam! Gefeliciteerd! Ik heb wel wat berichtjes hier gemist zie ik, wat gek! Pittige start maar fijn dat het nu goed gaat! Heerlijk genieten van jullie mooie meisje, het gaat ook echt zo snel als iedereen zegt

    De naam is voor ons wel echt lastig. Mijn eerste dochtertje heeft onze favoriete naam gekregen dus vind er nog maar 1 die je net zo leuk vindt. We hebben er nu 1 gevonden en nu even bepalen of dat hen ook echt wordt. Nu vind ik het echt heel moeilijk hoor
     

Deel Deze Pagina