Start IVF/ICSI 2016 (deel 2)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Wen1977, 20 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moess

    Moess Niet meer actief

    Ben toch benieuwd naar de clearblue..
     
  2. aicirtap

    aicirtap VIP lid

    25 mei 2014
    9.110
    3.377
    113
    Vrouw
    Geen clearblue gedaan. Maar eerst een kruidvat. Deze is bijna omo wit. En het is inmiddels een bloedbad. Dus het is echt over en uit :(
     
  3. nurrie09

    nurrie09 Fanatiek lid

    20 jul 2012
    1.292
    28
    48
    NULL
    overrijssel
    Sterkte meid , moed niet opgeven wij hebben er meer als 10 jr over gedaan om eindelijk een wondertje te krijgen , ik had ook ik weet niet hoeveel miskramen te veel , bbz 2x , stil geboorte , en bij onze wonder heb ik elke dag twee glazen granaatappelsap gedronken van healt people misschien en hopelijk helpt het jou ook .
     
  4. Moess

    Moess Niet meer actief

    Jammer patricia, ik had echt goede hoop voor je deze keer...
    Wat een teleurstelling moet dit zijn. Heb je iemand in de buurt om je hart te luchten?
     
  5. aicirtap

    aicirtap VIP lid

    25 mei 2014
    9.110
    3.377
    113
    Vrouw
    Ja gelukkig weet iedereen van mijn poging.

    Ik heb al liters granaatappelsap gedronken. Ik had nu die van healings People in combinatie met de pure van zonnatura. Help dus ook niet.
     
  6. Olli

    Olli Lid

    1 mrt 2015
    97
    69
    18
    Ach jee @aicirtap wat verdrietig! Ik wens je veel sterkte! Dikke knuffel!
     
  7. aicirtap

    aicirtap VIP lid

    25 mei 2014
    9.110
    3.377
    113
    Vrouw
    Ik voel mij deze ochtend even heel boos en verdrietig. Het kwam bij het opstaan even opeens goed/hard binnen: mijn buik is leeg, geen kindjes.

    Ik ben deze maand al 3 jaar bezig. Waarom lukt het aldoor niet?! Zoveel al geprobeerd en gedaan. Ik ging deze poging zo relaxed en ontspannen in.

    Het enige wat ik mij afvraag, en ik zal daar geen antwoord op krijgen, of ik meer utrogestan had moeten gebruiken. Mijn ziekenhuis schrijft 2x daags 2 voor. En ik heb dat beleid deze keer gevolgd omdat het baarmoederslijmvlies van goede dikte was.

    Ik heb weinig vertrouwen in de cryo's. Die hadden een achterstand. Ik weet niet of het umc het nog steeds in een kunstmatige cyclus doet. Maar ik wil dat wel. Geen stress met ovulatietesten.

    Moet er niet aan denken dat ik het hele circus van prikken, echo's en punctie in weer moet. Een 4de poging zou ik nog wel doen. Maar ik denk niet een 5de.

    Pffff
     
  8. Goldfishie

    Goldfishie Fanatiek lid

    2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Ontzettend dikke knuffel Patricia!
     
  9. Olli

    Olli Lid

    1 mrt 2015
    97
    69
    18
    @aicirtap iedereen hier zal je boosheid kunnen begrijpen. De teleurstelling is zo groot telkens weer.
    Wat betreft cryos had ik er ook weinig vertrouwen in aangezien mijn cryos in de eerste poging allemaal mislukten.
    Bij de 2e verse tp was het weer positief dus dacht ik zie je wel ik doe het alleen op verse tp. Tot de 1e echo natuurlijk, die bewees weer het tegendeel.
    De cryo daarna ging ik dus ook een beetje in met dat het 'm toch niet ging worden... maar toch wel dus.

    Ik weet nooit zo goed wanneer gekozen wordt voor natuurlijk of kunstmatige cyclus. Al mijn cryos zijn geweest in natuurlijke cyclus en dat werd gecontroleerd dmv echo meestal 2x. Ik heb nooit ovulatie testen hoeven doen en ook geen utrogestan gebruikt. Dat blijft denk ik toch verschillen per ziekenhuis.

    Ik hoop je hiermee toch een beetje hart onder de riem te steken...
    hou je taai... dikke knuffel
     
  10. Moess

    Moess Niet meer actief

    Ik wilde graag laten weten dat ik afgelopen maandag bevallen ben van een gezonde dochter met 38+6 weken.
     
  11. aicirtap

    aicirtap VIP lid

    25 mei 2014
    9.110
    3.377
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd! Alles goed gegaan? Lekker genieten van je grote kleine wondertje!
     
  12. Olli

    Olli Lid

    1 mrt 2015
    97
    69
    18
    Van harte gefeliciteerd @Moess met jullie dochter!
    Hopelijk gaat alles goed met jullie allebei en zijn jullie lekker aan het genieten! ☀️
     
  13. Moess

    Moess Niet meer actief

    Alles is goed gegaan. Nog wat vermoeid maar we doen lekker rustig aan
     
  14. girlie12

    girlie12 Bekend lid

    30 apr 2014
    635
    68
    28
    NULL
    NULL
    Dag dames..daar ben ik weer. Zag dat mijn laatste post in februari was. Vlug wat terug gelezen. Maar zie helaas nog teveel dezelfde namen voorbij komen. Had gehoopt op meer roze.

    Na de laatste poging eind 2016, een laparoscopie half april, zijn we pas weer gestart met ivf 2.0!! Eindelijk!!
    Tijdens de laparoscopie hebben ze erg veel 'gedaan' in mijn buik. Hoop Endometriose verwijderd. Mijn linker eierstok is weg. Was erg slecht en belemmerd dan blijkbaar de boel. Rechts helemaal los gemaakt, zat vastgekleefd aan baarmoeder, en doorgespoeld. Dr. Was heel positief over rechter eierstok.
    Al met al Dr. erg tevreden. Wij tevreden!

    Zit nu op dag 7 Gonal F. Moet zeggen dat de rust me erg goed heeft gedaan, er weinig mee bezig geweest omdat we geen keuze hadden. En ook tijdens de poging, tot nu toe, gaat het nog prima. Wel sinds vandaag flinke pijn in m'n onder rug.
    Vrijdagmorgen FM1. Ben zeer benieuwd!
     
  15. aicirtap

    aicirtap VIP lid

    25 mei 2014
    9.110
    3.377
    113
    Vrouw
    @ girlie - heftige operatie! Maar nu hopelijk schoon genoeg. Zodat de eitjes en buikhuisje van goede kwaliteit zijn zodat er de komende 9 maanden een kindje in kan wonen. :)

    Ik heb denk half september een cryo terugplaatsing mits ze goed ontdooien. Wederom in een kunstmatige cyclus.

    Ik heb 21 augustus een operatie aan mijn elleboog. Ik wil de dag erna stoppen met de pil. Hopelijk geen complicaties van de operatie zodat ik gelijk verder kan. Ik zou eigenlijk een week eerder al stoppen met de pil maar ik wil geen operatie in de cyclus van de terugplaatsing.

    Vrij krijgen op werk is een ramp. Dus hopelijk word ik na het stoppen +/- 4 dagen erna ongesteld dan komt het uit met mijn werkrooster. Want 2 weken erna een echo. En dan kleine week later de terugplaatsing.
     
  16. girlie12

    girlie12 Bekend lid

    30 apr 2014
    635
    68
    28
    NULL
    NULL
    Dank je Patricia! Dat is ook waar wij op hopen, dat alles nu mooi schoon is.
    Idd een heftige operatie voor een 'kijk'operatie. Gelukkig goed herstelt.

    @aicirtap Wat vervelend dat t vrij krijgen zo'n gedoe is. Zorgt voor extra onrust. Hopelijk kun je na de operatie meteen door!!
     
  17. Moess

    Moess Niet meer actief

    @girlie12 heftig zeg, die operatie. Ik heb ook 1 keer een kijkoperatie gehad en 1 keer een eileideroperatie. Ik heb hier achteraf erg veel last van gehad van dat gerommel in mn buik! Hopelijk nu een goede poging!

    @aicirtap je hebt gewoon recht op vrije tijd tijdens een vruchtbaarheidstraject. Ik geloof dat je daar op freya meer over kunt vinden. Of zijn ze op je werk niet op de hoogte?
     
  18. girlie12

    girlie12 Bekend lid

    30 apr 2014
    635
    68
    28
    NULL
    NULL
    @Moess gefeliciteerd met jullie dochter!
    Dank je! We gaan er voor. Heb er meer last van gehad dan van de eerste kijkoperatie. Maar dat was ook niet veel meer dan kijken en tot de ontdekking komen dat ik vol endometriose zat.
    Ben benieuwd morgen!
     
  19. aicirtap

    aicirtap VIP lid

    25 mei 2014
    9.110
    3.377
    113
    Vrouw
    @ moes - mijn werk weet er niet van. Op mijn vorige werk veel gedoe gehad. Dus zo lang het niet nodig is. Vertel ik niks.
     
  20. suikerklontje

    suikerklontje Fanatiek lid

    23 nov 2015
    1.116
    522
    113
    Girlie wat een operatie heb je er op zitten dan, maar wat fijn dat alles goed gaat en dat je weer begonnen ben, hoe was de fm1.

    Patrica dat maakt het wel lastig zeg als ke werk er niets van weet, weet nog dat ik op een gegeven moment 3x in de week langs moest, dan wordt het toch lastig om niets te laten weten.
    Hoe voel je je verder?

    Ik ben vorige week bevallen van een prachtig meisje. Ze was een beetje vroeg met 36.2weken maar ze doet het super. Na 2 daagjes mochten we naar huis! Nu de eerste dag zonder kraamhulp en morgen moet ik het alleen doen want dan gaat me vriend weer werken, vind allemaal wel spannend.
     

Deel Deze Pagina