stijve penis kleuter

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Chocolat, 20 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chocolat

    Chocolat Niet meer actief

    Mijn zoontje van 4 jaar heeft wordt regelmatig huilend wakker 's avonds/'s nachts. Hij heeft dan een stijve penis.
    Ik geef hem nu soms een zetpil voor dat hij gaat slapen.

    Maar kan ik misschien beter met hem naar de huisarts gaan omdat hij dan pijn heeft? Ik kan er voor de rest niks apart aan zien.
     
  2. wodjeka

    wodjeka Bekend lid

    25 feb 2013
    860
    60
    28
    Hellevoetsluis
    Zou het even laten bekijken door de huisarts. Misschien heeft hij een strak voorhuidje wat pijn doet bij een erectie.
     
  3. Tulp21

    Tulp21 Niet meer actief

    Is hij zindelijk in de nacht? Hier had mijn jongste dat als het stijf was en hij moest plassen er last van had. Dan was hij helemaal overstuur. Nu is dat opgehouden.
    Verder probeer eens te kijken of het voorhuidje niet te strak zit. Als de zo is raad ik je echt aan naar de huisarts te gaan. Kind kan er rest van zijn leven problemen mee hebben als hij niet geholpen wordt.
     
  4. Chocolat

    Chocolat Niet meer actief

    Hij moet 's nachts wel plassen. (is zindelijk ook in de nacht gaat dan zelf naar het toilet.)
     
  5. cowgirl80

    cowgirl80 VIP lid

    28 jul 2010
    7.537
    6.231
    113
    zuid-holland zuid
    Maar komt het huilen echt door de penis? Mijn zoontje heeft dat ook vaak als hij slaapt/net wakker is dat hij stijf is, dat is volgens mij ook gewoon al een soort ochtenderectie. Kunnen het niet gewoon nachtmerries zijn?
     
  6. Chocolat

    Chocolat Niet meer actief

    Hij heeft geen nachtmerrie, maar als ik het vraag is het wel de piemel.
     
  7. JJ1980

    JJ1980 Niet meer actief

    Kan zijn voorhuid al helemaal naar achteren? Bij mijn middelste hebben we dat ook een beetje gehad. Hij bleef maar aan zijn piemeltje zitten (en dat dingetje stond echt vaak omhoog ;)). Ik heb toen heel zachtjes een paar dagen het voorhuidje iets naar achteren gedaan. Na iets meer dan een week was het los geloof ik. En daarna was het wel over.
     
  8. Paarse80

    Paarse80 Fanatiek lid

    5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Mijn jongens hebben dit ook. Ze vinden het raar, maar doet geen pijn. Waarom geef je hem een zetpil?
    Mij lijkt het gewoon een jongens/mannen ding. Ze hebben dit al vanaf dat ze geboren zijn.
     
  9. Fuddey

    Fuddey VIP lid

    6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Hij heeft pijn kennelijk, dat lijkt me niet per se normaal... Zou idd kijken of het voorhuidje niet te strak zit, misschien kun je kijken of hij het zelf wat op kan rekken bv als hij in bad zit.
     
  10. Chocolat

    Chocolat Niet meer actief

    Omdat hij zegt dat het pijn doet en huilend naar mij toe komt.
     
  11. Paarse80

    Paarse80 Fanatiek lid

    5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Sorry, ik had niet goed gelezen :)
     
  12. deepfreeze

    deepfreeze VIP lid

    29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Ik zou ook even bij de huisarts langs gaan. Mijn kleuter heeft er ook wel last van. Ik heb nu een zalfje van de huisarts gehad, en zijn voorhuid kan nu een stuk soepeler over de eikel. Als dat het is, lijkt dat handiger dan een zetpil..
     
  13. Hobbelpaardje

    Hobbelpaardje Actief lid

    23 aug 2014
    189
    139
    43
    NULL
    NULL
    Soms geven kinderen pijn aan als prikkel maar voelt het vooral ongemakkelijk/vreemd. Vooral wanneer ze willen/moeten plassen. Voor de zekerheid zou ik wel even langs de huisarts gaan om wat uit te sluiten.
     
  14. Chocolat

    Chocolat Niet meer actief

    We zijn bij de huisarts geweest. Hij heeft een te nauwe voorhuid, hij heeft nu zalf gekregen die er 2 x per dag op moet. En als het helpt is dan is het met 8 weken weer zoals het hoort en zo niet dan zal hij besneden moeten worden.
     
  15. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.813
    32.716
    113
    Is het zo erg dan? Hier ook 2 jongetjes met een te nauw voorhuidje, maar hier werd uitgelegd dat ze tegenwoordig niet meer zo snel besnijden en dat het in de puberteit nog prima goed kan komen.
     
  16. Chocolat

    Chocolat Niet meer actief

    Elke keer als hij een stijve heeft dan huilt/schreeuwt hij van pijn en heeft hij een pijnstiller nodig.
    En dat is soms elke avond/nacht.
     
  17. HappyRabbits

    HappyRabbits Fanatiek lid

    20 jan 2014
    4.890
    4.387
    113
    Kijk hier eens! Besnijdenis komt in deze gevallen nog maar weinig voor. Denk dat je huisarts niet helemaal up to date kennis heeft, in het ziekenhuis weten ze vast meer als je een voorverwijzing krijgt.

    https://mijnkinderarts.nl/ziekten/geslachtsorganen-jongens/nauwe-voorhuid-phimosis/
     
  18. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.813
    32.716
    113
    Precies wat ik bedoelde . Niet dat hij er geen last van heeft, maar dat het echt niet meer de 1e keuze is.
     
  19. Chocolat

    Chocolat Niet meer actief

    We wachten af! De arts in het ziekenhuis zal weten wat er gebeuren moet.
     
  20. deepfreeze

    deepfreeze VIP lid

    29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Hier hielp die zalf echt snel. En dan smeerden we"maar" 1 x per dag voor 5 dagen en 2 dagen rust.. De oudste was in 2 weken klaar, de jongste een week of 6.
    Als we even stoppen lijkt het wel strakker te worden, dus af en toe doen we het een paar daagjes weer smeren bij de jongste.

    Het voorhuidje van de jongste is nog niet helemaal open, maar in ieder geval zover dat het ballontje waarmee hij plaste zo'n beetje weg is. De rest laat ik liever door de natuur oplossen. Het blijven toch hormonen. Als je het op je vingertopjes krijgt voel je ook wel dat het gek werkt op de huid.
    Maar af en toe die paar dagen is wel nodig, anders wordt het weer te strak..
     

Deel Deze Pagina