Stoeltje voor in de badkamer

Discussie in 'Babyuitzet' gestart door RobinBird, 9 feb 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RobinBird

    RobinBird Fanatiek lid

    21 okt 2018
    1.317
    1.011
    113
    Hoi!

    Mn baby is inmiddels bijna 5 maanden en ik loop er eigenlijk al 5 maanden tegenaan dat ik niet gewoon kan douchen zonder dat ik daarbij afhankelijk ben van een andere volwassene die op baby let. Daarom zoek ik nu een stoeltje, wippertje of andere oplossing waar een baby vanaf 5 maanden in kan. Iets wat dus soms ook in de badkamer gezet kan worden en licht vochtig kan worden. Niet nat hoor. En iets op de groei :).

    Tips?

    Dank! :)
     
  2. Panter

    Panter VIP lid

    14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Ik had zoontje gewoon in de wipper. En later op de grond.... En nog later bij me in de douche om samen te douchen.
    Ik deed dat ivm honden, waren de honden er niet geweest dan had ik hem gewoon in de box geparkeerd. Dan kon er niks gebeuren.
     
  3. RobinBird

    RobinBird Fanatiek lid

    21 okt 2018
    1.317
    1.011
    113
    Wij hebben nog geen wipper. Heb je een tip voor een wipper die wat groter is? Vind het zonde om er nu pas een te kopen eigenlijk haha, maar daarom dus een waar we voorlopig nog wel mee voort kunnen.
    En op de grond? Op een kleed ofzo?
     
  4. Panter

    Panter VIP lid

    14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113

    Ik denk dat elke wipper wel kan... En vanaf een maand op 8 had ik gewoon een speelkleed op de vloer waarop ie lag, mss vind jouw dochter dat nu ook wel oké. Ik douchte dan met douchegordijn open zodat ie me kon zien en deed wat kiekeboe tussen de bedrijven door.
     
    Louise11110, RobinBird en Beausecret vinden dit leuk.
  5. Mammielove

    Mammielove Niet meer actief

    Ik heb werkelijk nog nooit gedoucht met een baby naast me? Kan je je baby niet gewoon in het bedje leggen?
     
  6. RobinBird

    RobinBird Fanatiek lid

    21 okt 2018
    1.317
    1.011
    113
    Ja zou je zeggen he, haha. Maar mijn baby doet hazenslaapjes en op de een of andere manier voelt ze het aan ofzo als de eerste druppel de grond raakt, of als ik net mn haar ingesopt heb. Ben al meermaals naakt en vol zeep naar haar toe gegaan, om vervolgens een klaarwakkere baby te hebben.
     
  7. RobinBird

    RobinBird Fanatiek lid

    21 okt 2018
    1.317
    1.011
    113
    Ja misschien heb je wel gelijk. Ik probeer eerst wel een speelkleed, stuk goedkoper! We hebben een glazen douchewand dus dan leg ik haar daar gewoon naast. Dan kan ze me redelijk goed zien door de mist. En ik haar.
     
  8. Mammielove

    Mammielove Niet meer actief

    Gaat ze gelijk gillen dan als ze wakker wordt?
    En als je dr nou gewoon wakker in bed legt? Dus als ze bv net geslapen heeft? Speeltje erbij? Net als in de box dus?
     
    RobinBird vindt dit leuk.
  9. Dubbelgeluk

    Dubbelgeluk VIP lid

    18 mei 2013
    11.657
    10.559
    113
    Wij hebben de baby Bjorn wipstoel maar ik gebruik hem nooit om te douchen. Het is wel een fijne wipstoel en wordt ook veel aangeboden op marktplaats. De hoes kan makkelijk in de was en hij kan er nog wel even inzitten. Ik vind een wipstoeltje sowieso wel handig om te hebben.
     
    RobinBird vindt dit leuk.
  10. Lomo

    Lomo Fanatiek lid

    17 jan 2019
    1.182
    1.540
    113
    Vrouw
    Ik douch eerst met de baby en die zet ik daarna in de wipper (babybjorn) met een handdoek er in zodat hij lekker warm zit. Dan kijkt hij vanuit de wipper hoe ik douch en dat vindt hij heerlijk. Hij id ondertussen een jaar oud en past er nog steeds goed in.
     
    RobinBird en Niny vinden dit leuk.
  11. Biny

    Biny VIP lid

    10 feb 2011
    17.512
    5.616
    113
    Vrouw
    Gewoon in bed zetten en wat speeltjes erbij
     
    RobinBird en Mammielove vinden dit leuk.
  12. Niny

    Niny Bekend lid

    21 jul 2009
    731
    94
    28
    Het wippertje erbij en eens ze ouder zijn zette in altijd kinderstoel in de badkamer. Want die gingen ook echt nooit even in bed spelen of slapen, helemaal geen gekke vraag dus.
     
  13. 2jongensmama

    2jongensmama Fanatiek lid

    17 jan 2020
    3.851
    3.627
    113
    Hij ligt gewoon op de douchemat hier.. met een speeltje. ook 5 maanden!
     
  14. aicirtap

    aicirtap VIP lid

    25 mei 2014
    9.110
    3.377
    113
    Vrouw
    wipper via marktplaats heb je voor 5-10 euro

    toen mijn dochter goed kon zitten had ik haar in een ikea kinderstoel
     

Deel Deze Pagina