Superzwanger, maar superbang...

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door nizzie86, 20 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nizzie86

    nizzie86 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.147
    5.092
    113
    Ja, ga ik zeker doen! En ik wacht al zo lang op die zwangerschap dat ik echt alle kwaaltjes met open armen zou ontvangen, al kwam het er aan zeventien kanten tegelijk uit ;).
     
  2. Lisa280887

    Lisa280887 Niet meer actief

    Ah meis wat is het jullie gegund!❤️ Ik duim en hoop zo op een plakker!
     
    nizzie86 vindt dit leuk.
  3. Prettykitty

    Prettykitty Fanatiek lid

    22 dec 2016
    4.641
    3.012
    113
    Vrouw
    Ik hoop zooooo dat jij over 8 maanden een wolk van een baby in je armen hebt.

    Ik ben een meelezer, maar wou even zeggen dat ik ook vrijwel de hele zwangerschap geen kwaaltjes heb gehad. (Af en toe een klein kwaaltje, en ookal zag ik die groeiende buik. Als nog dacht ik elke keer ben ik wel echt zwanger? Door de weinige kwaaltjes)
     
    nizzie86 vindt dit leuk.
  4. JosjeM

    JosjeM VIP lid

    4 jun 2017
    10.711
    9.360
    113
    Vrouw
    Het heeft niets te maken met knap, maar alles met het feit hoeveel bewondering ik heb voor wat jij hebt moeten doorstaan, al die tegenslagen. Dat het hoop biedt voor mij, maar vast ook voor andere dames.
    Dat je onzeker bent is volkomen normaal en dat je pas overtuigt bent van een zwangerschap als je een goede echo hebt gehad. Dus voor nu ga ik gewoon heel erg hard voor je duimen, dat je maar een mooie echo mag hebben, dat er maar een mooi mensje in jou mag groeien en dat je uiteindelijk dit kleine grote geluk in je armen mag sluiten.♡
    Je bent een topper, ik ontvang je babydust met open armen!
     
    nizzie86 vindt dit leuk.
  5. Chocoladetaart

    Chocoladetaart Niet meer actief

    Wauw Niz, wat zie ik nu toch voor prachtige test voorbij komen. Ik hoop en duim voor jullie dat deze beeb blijft plakken. Het is je van harte gegund, dat weet je. Prikken op hcg is idd een optie, of misschien vragen om een vroege echo?

    Dikke knuffel en veel liefs ❤
     
    nizzie86 vindt dit leuk.
  6. dame82

    dame82 Fanatiek lid

    29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Ik wilde ook nog twee dingen zeggen:
    - Hier iedere week een echo gehad die eerste weken en die hebben me er doorheen gesleept. Ik dacht altijd als het niet goed is kan ik het maar beter weten, misschien een beetje naïef. Maar daardoor leefde ik wel van week naar week en had ik na een goede echo ff een moment van opluchting. Die duurde vaak 1 of 2 dagen, maar brak wel de eeuwig durende 12 weken periode.
    - wat betreft kwaaltjes: hier helemaal niets! Echt 0,0! Geloofde nooit dat dat kon, zo een wonder in je buik en daar niets vsn voelen, maar heb inmiddels die ervaring! Eerste symptoom was de groeiende buik geloof ik...en durf nu laatste trimester wel te zeggen kwaaltjes te hebben. Maar niets voelen kan dus absoluut!
    Zet um op meis! Ik duim voor je!
     
    nizzie86 vindt dit leuk.
  7. Ashleyrachel

    Ashleyrachel Fanatiek lid

    10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    Dan ga ik ook extra duimen voor kwaaltjes die er aan 17 kanten uit komen. Als dat je gerust steld ;) maar eerst ga ik nu en blijf ik gewoon heel hard voor je duimen dat je gewoon snel een goede echo hebt en je iets meer daardoor geruster bent.
    Het komt goed meid, ik heb er alle vertrouwen in helemaal omdat het nu wel als een echt cadeautje kwam aanwaaien ;)
     
    nizzie86 vindt dit leuk.
  8. Sado

    Sado VIP lid

    16 mei 2016
    17.917
    15.362
    113
    Ohhhh wat prachtig om te zien, dit! Wauw!
    Heel begrijpelijk dat je zo je reserves hebt, zeker na de enorme weg die jullie er al op hebben zitten. Ik duim voor een prachtige echo, groeiend vertrouwen en natuurlijk een prachtige baby over een maand of 8 :):)
     
    nizzie86 vindt dit leuk.
  9. Littlegirl1989

    Littlegirl1989 Fanatiek lid

    2 aug 2015
    3.090
    2.175
    113
    Dikke knuffel voor jou meis. Ik kan me je angst zo voorstellen he.
    Mijn duimen draaien hier continue dat het goed blijft gaan. Die verlengde wachtweken zijn gewoon rot, voor iedereen maar voor jullie driedubbel zoveel. Jullie hebben zoveel meegemaakt, zoveel doorstaan. Verdorie als dit mis gat tuig ik een knokploeg op want dan ben ik zo boos.

    Overigens had ik ook 0 klachten in het begin, pas vanaf week 6 of 7 kwam bij mij die vermoeidheid op. Dat is zenuwslopend maar niet speciaal vreemd...
     
    nizzie86 vindt dit leuk.
  10. Tuttebella

    Tuttebella Niet meer actief

    Wauw wat een prachtig mooie test!! Het is jullie zó ontzettend gegund!❤️ Mijn duimen draaien overuren!
     
    nizzie86 vindt dit leuk.
  11. nizzie86

    nizzie86 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.147
    5.092
    113
    Love u xxx
     
    Littlegirl1989 vindt dit leuk.
  12. Izzie7676

    Izzie7676 VIP lid

    18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Wauwwwww wat zie ik nu!!!!! Wat goed! Ik snap je angsten helemaal maar wauw wat een mooi nieuws!

    Ik doe keihard duimen dat t goed mag blijven gaan
     
    nizzie86 vindt dit leuk.
  13. Zonnestralen

    Zonnestralen VIP lid

    22 apr 2017
    11.973
    7.903
    113
    Vrouw
    Stap 1 is er: de positieve test. Gefeliciteerd daarmee! Ik hoop dat je binnenkort een mooi kloppend hartje mag zien!
     
    nizzie86 vindt dit leuk.
  14. Kippetje88

    Kippetje88 Bekend lid

    11 apr 2015
    644
    1.115
    93
    Vrouw
    Ik ken je niet, begrijp uit je banner en verhaal een heftige rollercoaster!

    Mag ik je een hele warme digitale knuffel geven? <3
     
    nizzie86 vindt dit leuk.
  15. nizzie86

    nizzie86 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.147
    5.092
    113
    Jullie zijn zo lief! Ik voel me echt al een stuk beter, puur door dit te hebben gedeeld. Kusjes voor jullie allemaal!
     
    Izzie7676 en Flamingooo vinden dit leuk.
  16. droomwens79

    droomwens79 Niet meer actief

    Ooooh lieve @nizzie86 wat zie ik nu:)
    Snap je angst enorm goed, maar hoop dat dit een mooi plakkertje zal worden.
    Ik ga heeeeeel hard duimen voor een echo waarin jullie straks een mooi kloppent hartje zullen zien.
    Ik heb pas vanaf 6/7 weken vermoeidheid, en sinds vorige week donderdag misselijkheid.

    Knufffff lieverd
     
    nizzie86 vindt dit leuk.
  17. Madeliefje06

    Madeliefje06 VIP lid

    26 mrt 2015
    11.412
    4.733
    113
    Snap je angst helemaal, zeker na die enorm lange weg. Mijn duimen draaien ontzettend hard! Wat is het je gegund meis!
     
    nizzie86 vindt dit leuk.
  18. boogiebril

    boogiebril Niet meer actief

    Oh @nizzie86, wat is jullie dit ontzettend gegund! Mijn duimen draaien ook heel hard!
     
    nizzie86 vindt dit leuk.
  19. Ashleyrachel

    Ashleyrachel Fanatiek lid

    10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
  20. nizzie86

    nizzie86 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.147
    5.092
    113
    @Ashleyrachel Lief dat je het vraagt! Vandaag is helaas weer een wat mindere dag. Heb net de poli gebeld en die waren heel erg onbehulpzaam. Het was een kwestie van afwachten, zei ze. Ik zei: 'Dat snap ik, maar ik vroeg me af of jullie die wachtweken iets minder zwaar voor mij konden maken. Ik ben vast niet de eerste vrouw die huilend bij jullie aan de telefoon hangt.' 'Nee klopt, maar we kunnen gewoon echt niets doen. Stel we prikken op hCG om te kijken of het mooi oploopt, dan ga je daarna naar huis, begint het te dalen en krijg je alsnog een miskraam. Daar hebben wij gewoon geen invloed op.'

    SUPER.

    Fijn om te weten ook dat ze het verschil tussen een miskraam en een missed abortion niet eens weet :).

    Ze zou het even met de arts overleggen en me later deze ochtend terugbellen, maar ik verwacht er niet veel van. If anything ben ik alleen nog maar onzekerder geworden nu.
     

Deel Deze Pagina