Temperatuurkaartje

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Samm26, 21 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Samm26

    Samm26 Actief lid

    29 feb 2016
    136
    24
    18
    Het is niet zo druk hier in dit gedeelte geloof ik, maar kan iemand met me meekijken naar mijn temperatuurkaartje? Is geloof ik niet echt duidelijk te zien wanneer de ovulatie was. Normaal heb ik een redelijk regelmatige menstruatie, en had deze al moeten komen. Maar hij blijft uit, en heb ook niet de klachten die ik normaal heb. Ik probeer nu mijn ovulatie te achterhalen zodat ik weet wanneer ik de menstruatie weer kan verwachten.

    Als iemand me kan helpen, heel graag!
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. JosjeM

    JosjeM VIP lid

    4 jun 2017
    10.711
    9.360
    113
    Vrouw
    Als ik jou was zou ik even de app Fertility Friend downloaden en daar al je metingen in zetten. Dit is een erg onduidelijk en onoverzichtelijk kaartje!
     
    Samm26 vindt dit leuk.
  3. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.609
    15.072
    113
    Nabij Utrecht
    Doordat de exacte tempwaardes niet zijn af te lezen kan ik hier niks over zeggen.
    Jan je ze in een andere grafiek zetten?
    En je temp elke dag op dezelfde tijd, direct na ontwaken, rectaal na hetzelfde aantal uren slaap.
     
    Samm26 vindt dit leuk.
  4. Samm26

    Samm26 Actief lid

    29 feb 2016
    136
    24
    18
    Lief! Dank jullie beiden. Het duurde even, maar ik heb het in een ander tabel gezet.

    *De rode ster in het tabel, is de dag waarop ik eerst ben opgestaan en daarna heb gemeten, de intentie was om verder te slapen maar viel niet meer in slaap.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  5. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.609
    15.072
    113
    Nabij Utrecht
    Je tempt wel rectaal? En elke ochtend op dezelfde tijd en voor je je bed uit komt?
     
    Samm26 vindt dit leuk.
  6. vlinderCN

    vlinderCN Fanatiek lid

    21 mei 2018
    4.841
    1.675
    113
    Vrouw
    Wat een gek kaartje ;). Was je dag 1 en 2 ziek omdat die zo giga hoog zijn? Je lijkt wel een stuk boven basaal te zitten nu (36.5?? maar daarvoor zou je andere cycli moeten vergelijken)... en dan zou je vanaf dag 20 een hele slow rise hebben gehad ofzo, geen idee of dat dat kan..? En rond dag 33 je menstruatie.
     
    Samm26 vindt dit leuk.
  7. Samm26

    Samm26 Actief lid

    29 feb 2016
    136
    24
    18
    Klopt, ik was de eerste dagen ziek. En idd, een heel gek kaartje! Moet zeggen dat ik het nooit eerder heb gedaan, maar op verzoek van het ziekenhuis deze maand dus wel.
    Ja wellicht een hele slow rise? Haha.. ik heb echt geen idee! Ik ben nu vandaag ongesteld geworden (gisteren hele lichte spotting).
     
  8. Samm26

    Samm26 Actief lid

    29 feb 2016
    136
    24
    18
    Nee, ik heb het eigenlijk nooit gedaan. In het ziekenhuis vertelden ze me dat ik vaginaal of rectaal moest temperaturen. En idd voordat ik mijn bed uit kom, net wanneer ik wakker ben, maar niet op hetzelfde tijdstip. In het ziekenhuis zeiden ze dat dat niet hoefde. Wel dat het het eerste moest zijn wat ik deed.
     
  9. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.609
    15.072
    113
    Nabij Utrecht
    Ok zeer zonde want elke dag op dezelfde tijd is echt een must met temperaturen!
     

Deel Deze Pagina