Temptation Island Vips

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Youtan, 7 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elinetjeee

    Elinetjeee Niet meer actief

    Ruud vind ik echt grappig, die zegt gewoon eerlijk wat hem dwars zit. Af en toe iets te eerlijk :p ik hou wel van die lompe figuren
     
  2. Nieuwsgierigbijtje

    Nieuwsgierigbijtje Fanatiek lid

    12 mei 2018
    1.854
    1.176
    113
    Vrouw
    Hahaha echt leed vermaak tv. Damn wat zijn ze allemaal naïef. Nou ja niet allemaal want dat meisje van Donny is echt super lief. De andere bezette dames echt een hoog schreeuw/drama gehalte.

    Van de mannen vind ik Ruud wel het meest eerlijk en Donny gaat steeds meer een no go kant op. Stefano is een nope voor mij en Niels heeft een minderwaardheids complex. Niels moet gauw hulp gaan zoeken voor Rosanna. Meisje is een gevaar voor zichzelf en anderen?....

    Van de vrijgezellen vind ik Danique en Jay het leukste. Jay kende ik al van zijn youtube en Facebook kanaal en die gast heeft mega humor.
     
  3. maartje84

    maartje84 VIP lid

    8 okt 2008
    12.712
    4.218
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Hierbij mijn ongezouten keuring/mening/afkrakerij hahaha:


    Thies vind ik echt onwijs onaantrekkelijk. Als hij de laatste man op aarde was geweest was ik spontaan lesbisch geworden. Hij kan er natuurlijk niets aan doen: maar mijn hemel! Dat gezicht. Voor jongens zoals hij is plastische chirurgie uitgevonden. Dat gezicht is door moeder natuur verminkt, arme jongen ;)

    Die lange donkere jongen met dat Limburgse accent vind ik lief maar geen gezicht. Niet dat hij een onaantrekkelijk gezicht heeft, juist niet! Maar... Dat accent pas niet bij die knappe kop en dat gespierde bruine lichaam haha. Hoort gewoon een normaal ABN accent bij.
    Ik vind dat altijd zo’n afknapper.Net als bij een Achterhoeker of Fries met een mooi kleurtje maar dan zo boers praat haha. Elke keer als hij praat denk ik: sssst mond houden please ennnnnn weer verder kwijlen op die borstkas whahaha

    Donny is leuk om naar te kijken. Mocht je vrijgezel zijn en jeuk hebben dan is hij denk ik ook wel leuk gezelschap. Hem als trouwe levenspartner lijkt mij een onverstandige keuze haha.

    Stefano vind ik niet echt overkomen. Een Tim actie zou idd niet zo vreemd zijn. Hij wil zo verstandig en volwassen overkomen, maar ik geloof het niet. Een Tim actie zou niet onverwacht zijn, maar Mezdi gedrag zou ook nog wel kunnen.

    Ruud vind ik vies. Gewoon een vieze onverzorgde uitstraling en straalt ook uit soa’s te hebben :p whaha. Maar behalve dat uiterlijk vind ik zijn karakter ook niet heel fijn overkomen. Dom praat over zijn geiligheid steeds, yak!
    Ik zou die jongen nog niet met een stok aan willen raken.

    Niels vertrouw ik niet. Ergens denk ik dat hij gay is en in de ontkenning zit en daarom de Bimbo’s uitkiest om het maar te ontkennen: Parasoo van vorig seizoen, Rosanna en Fabiola zijn alle drie beetje dezelfde cheap meisjes.

    Rosanna zal vast heel onzeker zijn. Zo lelijk doen maakt haar alleen wel heel erg onaantrekkelijk. Zo’n mens zou echt tegen haarzelf in bescherming moeten worden genomen.

    Gelina probeer soms zo ‘van de straat’ zich te gedragen met haar grote mond over dat ze die meisjes wat zou aan doen. 1 x blazen en dat kind valt om. Ik twijfel of ze stiekem een getto meid is of dat het een pussy is die zich als een getto meid wil gedragen.

    Rowena vond ik eerst heel aso en vies. Misschien ook wel sowieso omdat ze met Ruud samen is (yak!) maar ook natuurlijk om dat tokkie praat: “ in mn poenami bitch”. Maar soms komt er echt wel iets verstandigs uit haar mond dat je ook haar kwetsbare kant ziet. Dat maakt haar een stuk mooier. Ik gun haar minder tokkiepraat, minder soa’s (whaha vieze Ruud haha) en gewoon een leuke nette man die haar ook netjes maakt.

    Amije is volgens mij gewoon een leuk lief en netjes meisje. Wat doet zij in hemelsnaam in dit tokkieprogramma?? Hahaha


    Tot zo ver mijn ongezouten mening :roflmao::roflmao::roflmao:
     
  4. Elinetjeee

    Elinetjeee Niet meer actief

    Hahaha heel boek geschreven :p
    Ik heb gehoord dat ze voor deelname op soa's getest zijn en enkel mee mogen doen als ze soa vrij zijn xD
     
    maartje84 vindt dit leuk.
  5. maartje84

    maartje84 VIP lid

    8 okt 2008
    12.712
    4.218
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Whahaha dan is Ruud er vast perongeluk door heen geglipt ;)
     
  6. Elinetjeee

    Elinetjeee Niet meer actief

    Haha ja omdat ze een vips aflevering wilde doen met een te kort aan vips :p
     
    maartje84 vindt dit leuk.
  7. maartje84

    maartje84 VIP lid

    8 okt 2008
    12.712
    4.218
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    :roflmao::roflmao::roflmao:
     
  8. Robijn89

    Robijn89 VIP lid

    1 feb 2015
    7.770
    4.734
    113
    Vrouw
    Ik vind Jay leuk. Zo lief en dan dat accent dat helemaal niet bij zijn uiterlijk past, haha.
     
  9. Mythique

    Mythique Fanatiek lid

    3 apr 2015
    4.644
    3.771
    113
    Ik vind die Ruud zo vreselijk vulgair! Die uitspraken... 'Last van m'n dop.' 'M'n leuter een slinger geven.'

    Kansloos vind ik dat, echt een afknapper.
     
    Sallie vindt dit leuk.
  10. Ziggyy

    Ziggyy Niet meer actief

    Ik heb niet alles doorgelezen maar denken jullie niet dat niels en rosanna gewoon dik betaald hebben gekregen om heel nederland te voorzien van een beetje entertainment?
     
  11. Mi2017

    Mi2017 Fanatiek lid

    14 dec 2016
    2.569
    925
    113
    Vast.
     
  12. Flamingooo

    Flamingooo Niet meer actief

    Rowena heeft in temptation gossip gezegd dat zij betaald heeft gekregen. Dus dat geldt geheid ook voor de andere VIP’s.
     
  13. maartje84

    maartje84 VIP lid

    8 okt 2008
    12.712
    4.218
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Dat maakt dat als ze van bil gaan ze dus echt ordinaire hoeren en gigolo’s zijn. Want dan hebben ze het echt voor geld gedaan :roflmao:
     
  14. Ziggyy

    Ziggyy Niet meer actief

    Oh echt waar? Nou dat verklaart iig een hoop:D
     
  15. Light

    Light Fanatiek lid

    15 jun 2014
    1.549
    100
    63
    Wat ik me dan wel afvraag: krijgen ze geld puur voor het meedoen of dienen ze zich dan ook aan een script te houden?
     
  16. Ziggyy

    Ziggyy Niet meer actief

    Ja dat is wat ik bij niels en rosanna vermoedde, (en dan zal dat bij de rest ook zo zijn lijkt mij)
    Vooral omdat ze nu ook nog samen zijn, kan er gewoon niet bij met mijn hoofd
     
  17. Elinetjeee

    Elinetjeee Niet meer actief

    Heeft iemand die nieuwe aflevering al g3zien? Ik heb het echt met rosanna te doen
     
  18. maartje84

    maartje84 VIP lid

    8 okt 2008
    12.712
    4.218
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Ik heb hem gezien en heb ook echt met dat meisje te doen. Ze hoort niet thuis op temptation island maar op een behandelsetting in de ggz. Arm kind. Die heeft echt een behoorlijke stoornis.
    Denkt niet na over zichzelf of over haar relatie. Alles is actie reactie. Direct overal op reageren. Ene dag gooit ze met biljartballen omdat Alex naast haar ligt, andere dag zegt ze dat ze nu naast Alex gaat liggen omdat Niels met Fabiola ligt.
    Ze ziet fabiola en Niels klooien. Eerste reactie op dat beeld is dat Fabiola een ‘lelijk wijf’ oid is. Compleet koekoek.
    Eerste reactie als: wat is hij gemeen of ik ben zo verdrietig is meer op zijn plaats. Maar nee. Zij reageert in de uitersten. Dag later is alles weer anders bij haar. O nee wacht: 1 minuut later is alles weer anders bij haar. Het ene moment haat ze hem, is haar relatie over en hst volgende moment vecht ze zogenaamd voor haar relatie. Persoonlijkheidsstoornisalarm!!
     
    Toverbal vindt dit leuk.
  19. maartje84

    maartje84 VIP lid

    8 okt 2008
    12.712
    4.218
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    En die uitspraak van die mannen over vreemdgaan in Nederland: ja dat is respectloos maar wat denken jullie: mochten jullie/onze eigen mannen met elkaar op stap zijn en geinen over Temptation Island?? Ik denk dat alle mannen dat als grap zouden zeggen. Ik vermoed dat het ook meer als grap gezegd zou zijn maar dat het zo geknipt en geplakt is dat het lijkt alsof ze al nummers uitgewisseld hebben en direct bij terugkomst op Schiphol de toiletten uitgetest gaan worden haha.
    Ik zelf zou die grap ook gemaakt kunnen hebben dat ik als ik vreemd zou gaan ik dat buiten de camera’s van TI zou gaan doen :roflmao:
     
  20. Toverbal

    Toverbal Fanatiek lid

    9 mei 2012
    2.705
    903
    113
    Douze points.
    Ik hoop dat de therapeuten zich aanbieden in plaats van de plastisch chirurgen.
     
    Zonnestralen, YellowEyes, Robijn89 en 3 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina