Temptation island

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door sillies, 13 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fluss1984

    Fluss1984 Fanatiek lid

    2 jun 2015
    3.386
    1.593
    113
    Noord-Brabant
    Haha ja ik had het ook gehoord!

    Die vragen van kijkers die in dat balkje in beeld komen zijn ook altijd hoogstaand.
    Er was iemand die vroeg of Vanessa dacht dat het nog goed zou komen tussen haar en Jer.
    Die dacht waarschijnlijk dat ze vanessa voor die temptation talk even hebben overgevlogen vanuit Thailand... :roflmao:
     
    DastyQueen vindt dit leuk.
  2. Biny

    Biny VIP lid

    10 feb 2011
    17.510
    5.614
    113
    Vrouw
    Whahaha ik zit net temptation talk terug te kijken en echt waar, ik pis in mn broek met dat stukje over mezdi:roflmao:


    En het blijft gewoon eng.. die eerst paar seconden dat ie zo stil staat te staan in die kamer:roflmao:
     
    Hopsatee vindt dit leuk.
  3. Biny

    Biny VIP lid

    10 feb 2011
    17.510
    5.614
    113
    Vrouw
  4. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.760
    6.568
    113
    Vrouw
    Ik heb t niet gekeken :) zag t gewoon langskomen. Heb alleen die eerste gelezen
     
  5. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    24.597
    3.484
    113
    Dat dacht ik ook te horen.
     
  6. dds

    dds Fanatiek lid

    1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Bah....boeit me niet wie rijdt:mad::mad::mad::mad:
    IDIOOT!!
     
  7. Bubblez

    Bubblez Niet meer actief


    Wij ook.. dus ik denk...
     
  8. Evi88

    Evi88 Niet meer actief

    Ik vraag me af of het in het programma is gebeurd of daarna.. Of dat het gewoon een stomme verspreking was en ze nog samen zijn ;). Al moet ik wel zeggen dat ze niet het meest liefdevolle stel zijn dat ik ooit heb gezien.
     
  9. Bubblez

    Bubblez Niet meer actief


    Ik denk kort erna. Ze is zooo slecht van vertrouwen in hem.en zoekt in mijn ogen overal wat achter.

    En ze zijn totaal niet liefdevol. Maar zo ken ik dr meer, en die houden het ook vol :p al denk ik dat zij niet meer samen zijn.
     
    Evi88 vindt dit leuk.
  10. sillies

    sillies Fanatiek lid

    15 aug 2013
    3.131
    1.370
    113
    Ik hoorde het ook. Al vond ik dat ze erg vrolijk reageerde wanneer er beelden van jeremy voorbij kwamen. Als ze uit elkaar zijn dan denk ik dat dat niet perse is doordat er iets gebeurd is in temptation.
     
  11. Strandbal

    Strandbal VIP lid

    3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Maar wel liefdevoller en respectvoller dan die andere stellen.
    Ze slijmen niet zo overdreven over elkaar maar gaan ook niet vreemd.
    Ik vond haar wel heel positief over jeremy gister.
     
    DastyQueen vindt dit leuk.
  12. Robijn89

    Robijn89 VIP lid

    1 feb 2015
    7.770
    4.734
    113
    Vrouw
    Ik denk dat ze nog bij elkaar zijn. Ze zei ook dat het achteraf qua beelden allemaal reuze meeviel maar dat ze op het eiland gewoon paranoïde werd.
     
    DastyQueen en maartje84 vinden dit leuk.
  13. Liekje81

    Liekje81 VIP lid

    6 sep 2013
    18.657
    21.163
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Ik snap nou echt niet waarom ze in Belgie een week voorlopen op ons... Is toch irritant?
     
  14. Sallie

    Sallie VIP lid

    27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Joehoeee! Toch videoland genomen, ben weer bij en praat weer mee! Zin in volgende week!
     
    DastyQueen, Youtan, Ysabella en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  15. Kletskoek

    Kletskoek VIP lid

    7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Daniëlle en Mezdi zijn samen gespot in een grote stad
     
  16. maartje84

    maartje84 VIP lid

    8 okt 2008
    12.712
    4.218
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Over dat Mezdi in die kamer kwam om dat kussen weg te halen. Dat was zo ontzettend door Temptation Island ingefluisterd te doen. Hij liep zo recht op zijn doel af in die donkere kamer. Dat was zo ontzettend nep.
    Net als al die ochtendgesprekjes. Elke ochtend wekt iemand een ander. Altijd loopt dan een cameraman mee. Dat wordt nl nooit met de vaste camera’s gedaan. Alles wat ze dan doen of zeggen is gewoon ingefluisterd. Net als dat kussen weghalen.

    Ik hoorde die verspreking van Vanessa ook. Ik denk dat ze dan misschien als vrienden uit elkaar zijn gegaan. Ze hebben elkaar niets te verwijten - niemand heeft de ander bedrogen - maar het lijkt wel alsof de koek op was...
     
    Triangel en DastyQueen vinden dit leuk.
  17. Mythique

    Mythique Fanatiek lid

    3 apr 2015
    4.644
    3.771
    113
    Wat zit die Fabrizio weer te janken joh, is dat typisch voor Belgische kerels ofzo? Tim ook al zo'n jankerd.
     
  18. amdaa

    amdaa VIP lid

    28 mrt 2015
    9.670
    11.009
    113
    Ik vind het programma dit jaar ontzettend gemaakt. Inderdaad met al die voorop opgezette gesprekjes.
    In de kamers, maar ook buiten.

    Tim en dat meisje hadden een 'gesprek' met Metzi en daarna met de vriend van Vanessa. Stonden ontzettend geposeerd op het grasveldje..

    Voorgaande jaren vond ik het een stuk spontaner
     
  19. Hopsatee

    Hopsatee Niet meer actief

    Misschien was het dit keer wat suffer qua personen :roflmao: Ik vind er niet echt gezellige gangmakers in zitten en voel niet veel klikken onderling. Dan moet je het wel meer sturen om leuke tv te krijgen natuurlijk..
     

Deel Deze Pagina