Innesteling of voorbode ongi?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door patje, 1 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. patje

    patje Fanatiek lid

    17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    Even een vraagje....
    Ik heb een redelijk stabiele cyclus, meestal rond de 29 dagen. Mijn langste cyclus was een paar maand geleden een keer 35 dagen en toen had ik al 6 dagen voor mijn nod bruinverlies en dat hield ook aan, daarna een week ongi.
    Vreemd was dat dus....

    Maar goed, ik heb nu mijn ei ongv afgelopen dinsdag/woensdag gevoeld zonder vruchtbaar slijm te hebben gespot. ( meestal heb ik dat heel veel :( )
    Afgelopen vrijdag en zaterdag had ik wat bruinverlies gehad, leek me erge vroeg voor een innesteling....zondag niks ( ja heel erg buikkrampen)en nu vandaag weer meer bruinverlies.
    Ik snap er niks van. Zijn er (zwangere) dames die dit herkennen misschien?

    Ik moet nog een week wachten voor ik kan testen, aaargghhh, ik ben zo benieuwd. ( ik had een heel goed voorgevoel maar het kan maar zo zijn dat ik nu weer een week bruinverlies heb en dan ongi wordt)

    Gr patje.
     
  2. patje

    patje Fanatiek lid

    17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    Niemand die het herkent?

    Nou ja, dan wachten we maar ( geduldig) af.
     
  3. mamaron

    mamaron Lid

    16 aug 2008
    12
    0
    0
    Hoi Patje,

    Ik herken het zeker hoor. Ik had ook nooit bruinverlies gehad voordat ik ongesteld werd, totdat we weer voor een tweede gingen vorig jaar juli. Nu heb ik bijna iedere keer een week van te voren al rozig en bruin slijm en word ik netjes met 28 dagen ongesteld. wel balen, want ik denk ook iedere keer dat ik een innestelingsbloeding heb. En dat kan dus ook best zo zijn, want de meeste zwangerschappen gaan hier fout. het is moeilijk te zeggen of het echt een innesteling was bij jou, maar ik hoop het voor je!
    Groetjes Gwen
     
  4. patje

    patje Fanatiek lid

    17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    Dank je gwen.
    Ik had ook nooit bruinverlies voor mijn ongi, tot ik een mk kreeg in 2006. Toen ik zwanger van femke was had ik voor het eerst geen bruinverlies ( had het altijd een dag of 2/3 voor ik ongi moest worden), dus ik wist gewoon dat ik zwanger was.
    Maar nu....er is geen touw aan vast te knopen.
    Ik haat het nu al bij de gedachten als ik vanaf nu altijd een ruime week bruinverlies zou hebben en dan ook nog eens 1 week ongi...jee dan mag ik wel korting krijgen voor maandverband. ;) :)

    gr patje
     

Deel Deze Pagina