tip

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Zomaariemand, 18 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zomaariemand

    Zomaariemand Niet meer actief

    Ik wil jullie deze tip niet onthouden. Bij onze beide zoontjes heeft dit zo geholpen. Ze konden maar niet in slaap vallen in hun bedje, konden de slaap niet vatten. Wat ik nu doe is een hydrofiel Spuugdoekje over hun oogjes leggen(mocht dit op de mond komen kunnen ze gewoon verder ademen). Soms ook gewoon een knuffeldoekje. Hierdoor sluiten ze de oogjes en vallen ze heerlijk in slaap. Ons ventje heeft wel nog een speen nodig erbij en vaak moet ik wel 2 keer terug maar voor ons was et een uitkomst!
     
    PBV, Koekie1, Pluis79 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  2. Koekie1

    Koekie1 VIP lid

    31 jul 2013
    5.629
    1.979
    113
    Vrouw
    Fijn hè?

    Hier sliep de oudste in het begin ook met een doekje op haar ogen. Na een maand of 5 lukte dat niet meer.

    De jongste heeft nooit een doekje op haar ogen gewild. Zij is een buikslaapster.
     
  3. Kipsate

    Kipsate Fanatiek lid

    22 jul 2015
    1.224
    1.240
    113
    Wat lief dat je dit deelt. Ga het morgen eens uitproberen! Zoon slaapt goed maar moet hem wel in slaap helpen dus wie weet is dit de gouden tip.
     
  4. Zomaariemand

    Zomaariemand Niet meer actief

    Heel fijn! Onze zoon legde juist zodra hij het kon zijn knuffeldoekje boven op zijn gezicht. Dit zag er altijd erg grappig uit maat vond ik best eng.
    ons zoontje nu 8 weken accepteert het ook alleen als hij heel moe is anders lukt het niet.
     
  5. Zomaariemand

    Zomaariemand Niet meer actief

    Graag gedaan. Ik ben benieuwd of het helpt!
     
  6. Vero0504

    Vero0504 VIP lid

    17 nov 2016
    17.828
    14.157
    113
    Wij hebben zo juist geleerd om iets van dr gezicht af te kunnen halen voor t geval er iets op kwam. Dat werd al snel kiekeboe en nu nog steeds t vaste spelletje wat ze zelf initieert bij naar bed gaan (en wat we nu ook zien op de camera, ze zelf midden in de nacht met dr knuffels speelt. Grootste lol in die kamer, zit ze kiekeboe te spelen met zichzelf...maf kind)
     
    gemini020 vindt dit leuk.
  7. Olifantje1991

    Olifantje1991 VIP lid

    9 jan 2013
    9.286
    3.527
    113
    Hier werkte dat bij de oudste ook goed, die bleef de prikkels maar opzoeken en kwam zo moeilijk in slaap, dus vaak een spuugdoekje op z'n gezicht en hij sliep ook nog op z'n buik. Later toen hij het zelf kon pakte hij een knuffeldoekje en begroef daar z'n gezicht helemaal in. Hij heeft ook heel lang wat in z'n handen willen hebben om te slapen.
     

Deel Deze Pagina