tips organiseren feestje voor moeder 50 jaar

Discussie in 'De lounge' gestart door demy25, 29 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. demy25

    demy25 Actief lid

    25 okt 2010
    101
    2
    18
    NULL
    NULL
    mijn moeder wordt over een paar weken 50 jaar en ik wil daarvoor een leuk feestje organiseren.
    wie heeft er nog tips, we willen wat leuke en grappige dingen uithalen.;)
    en haar echt even in het zonnetje zetten, ze doet heel veel voor de familie en staat altijd voor iedereen klaar, maar cijfert haar zelf nog wel eens weg.

    wie heeft er een leuk idee of een leuke ervaring wat betreft het feestje, versiering, spelletjes en grapjes uithalen.

    het moet gewoon een gezellige leuke dag voor haar worden.:D
     
  2. demy25

    demy25 Actief lid

    25 okt 2010
    101
    2
    18
    NULL
    NULL
    niemand?
     
  3. Mammietammie

    Mammietammie Fanatiek lid

    18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Toen mijn moeder 50 werd was het hoog zomer, we hebben een grote bbq georganiseerd met alle familie, vrienden en kennissen. Hadden petit fours met haar foto erop, alle versieringen waren in 'Sarah' stijl en ook hadden we mijn moeder Sarah kleding aangedaan. Een weekje na haar verjaardag hebben we met naaste geliefden een high tea in een restaurant gedaan.

    Toen mijn vader 50 werd hadden we ook een groot feest en diner met iedereen, en heb ik als verassing zijn vroegere jeugdvriend opgespoord en laten komen. Was superleuk!

    In feestwinkels hebben ze trouwens hele leuke versiering!
     
  4. Romy1979

    Romy1979 Niet meer actief

    Toen mijn moeder 50 werd hebben we een 'biker' gezocht met motor en zijspan die mijn moeder mee wou nemen voor een ritje (heeft mijn moeder altijd al geroepen dat ze dat zo graag wou)

    Dit was gelukt en hij heeft haar na het ritje afgezet bij de beautysalon waar ze een heerlijke beautybehandeling heeft gehad incl makeup. 's avonds hebben we met de kinderen een rijsttafel gemaakt en nog wat later op de avond hadden we een stripper laten komen. Nou, mijn moeder had het niet meer...Maar dat moet wel passen bij iemand hoor. Voor mijn schoonmoeder zou ik dat absoluut niet durven.

    Was een hele leuke dag! Owja, we hadden uiteraard ook een traditionele pop.

    Oh en voor mijn vader hadden we een vluchtje met een stuntvliegtuig geregeld. En daarna hebben mijn zussen en ik hem mee uit eten genomen. Van deze dag hebben we ook een film gemaakt.
     
  5. siepie

    siepie Fanatiek lid

    28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Voor mijn moeder hadden we een high tea georganiseerd met alle vriendinnen en vrouwen van de familie.
    Mn moeder ging ze allemaal ophalen op de fiets, kreeg bij iedere deur een nieuw adres.
    Fietsen versierd met ballonnen.
     
  6. robijntje1982

    robijntje1982 Niet meer actief

    wij hadden een feestje georganiseerd met alle vrienden, familie en collega's.
    s'ochtends kreeg ze ontbijt op bed met vanalles van sarah.

    en wij hebben ook alle vrienden, familie en collega's gevraagd iets voor haar te maken/op papier te zetten.
    dat alles in een album gemaakt en haar die gegeven.
     
  7. Annemiek1975

    Annemiek1975 Fanatiek lid

    3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    Als ik je openingspost lees vraag ik me af waarom je (een) grapje(s) uit wilt halen. Je schrijft dat ze altijd voor alles en iedereen klaar staat en zichzelf altijd wegcijfert.,.. dan zou ik eerder zorgen dat zij nu eens volledig in de watten word gelegd voor 1 dag/weekend. Als er een feest is laat je haar overdag heerlijk verwennen door een lekker beauty dagje, massage, kapper, make-up... zodat ze er op het feest strallend uitziet. Op die manier laat je tenminste ziet dat je het heel erg wadderd wat ze voor iedereen doet.. met grapjes vind ik dat je dat dan juist weer niet doet.

    Op het feest van mijn moeder toen ze 50 werd heb ik haar een brief geschreven en opgedragen... met daarin ons verleden samen (ja ook de niet zo prettige dingen) en daarin geeinigd met hoe dankbaar ik ben dat zij mijn moeder is.
     
  8. Happymam

    Happymam Fanatiek lid

    7 feb 2009
    1.179
    261
    83
    Wij hadden (o.a.) een uitgebreid ontbijt laten bezorgen door een ontbijtservice, dat vond ze heel erg leuk, voelde zich echt verwend :)
     
  9. demy25

    demy25 Actief lid

    25 okt 2010
    101
    2
    18
    NULL
    NULL
    hey meiden ,

    er zitten al wel wat leuke ideen bij, wij hebben helaas niet een al te grote familie/kenissen kring dus zal het met een klein groepje gevierd worden.
    een grapje uithalen vindt ze wel leuk, heeft ze namelijk zelf ook bij familie gedaan, dus daar ziet ze de lol wel van in.;)
    voor de rest van de dag moet ze echt even in het zonnetje staan.
    een ontbijt op bed laten bezorgen staat in ieder geval genoteerd, nu de rest van de dag nog verzinnen/regelen.
     

Deel Deze Pagina