Op vakantie naar Turkije

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door sassie1980, 1 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sassie1980

    sassie1980 Fanatiek lid

    30 dec 2006
    2.292
    0
    0
    Hoi,

    Wij gaan volgende week op vakantie naar Turkije met ons zoontje van 11 maanden.
    Nu had ik nog een paar vragen:
    - Pete krijgt 's ochtends en 's middags nog een fles. Ik weet dat je het water uit de kraan niet mag drinken, maar kan ik wel de flesjes schoonmaken met warm kraanwater?
    - We hebben een half-pension hotel gekozen, zodat we niet de hele dag aan het hotel verbonden zijn. Pete krijgt thuis vaak rond 12.00 uur zijn brood, hoe kunnen we dat daar doen? Voor ons is het dan te vroeg om te lunchen en ik neem aan dat de lunchgerechten in restaurants niet geschikt zijn voor kleine kindjes?

    Groetjes Saskia
     
  2. louloutje

    louloutje Actief lid

    23 mei 2007
    190
    0
    0
    Bij het ontbijt wat brood klaarmaken en in een tupperwarebakje doen.....
     
  3. Elke1984

    Elke1984 Niet meer actief

    Ik denk dat je best het water kookt om de flesjes schoon te maken, meestal is er wel een waterkoker op de kamer.
    Anders enkele bidonnen/bidons (?) water kopen. Dit kost ook niet veel en dan ben je zeker veilig. Het laatste wat je daar wil is een baby met diarree etc....
    Ik zou ook bij het ontbijt wat eten meenemen in een doosje ofzo.

    Veel plezier!
     
  4. guppie81

    guppie81 VIP lid

    13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Wij gaan ook naar turkije en op de eerste dag gewoon liters water inslaan.
    We zitten al-inclusive dus dat zouden we van het hotel moeten kunnen krijgen.

    Ymke krijgt niks lokaals want ze krijgt nergens entingen voor. IPV boterham krijgt ze dan pap tussen de middag.
    Verdere voeding nemen we ook mee van huis.
     

Deel Deze Pagina