Tips voedingskleding

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Zeepje3, 5 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeepje3

    Zeepje3 Niet meer actief

    Hebben jullie tips voor leuke en betaalbare voedingskleding die mooi zit? Heb net mijn bestelling van H&M binnen maar dat is een flop helaas
     
  2. MirW

    MirW Fanatiek lid

    20 apr 2017
    1.748
    555
    113
    Oh echt? Balen, ik zag dat ze daar voedingskleding hebben zonder "zwanger"buikje. Daar ergerde ik me altijd zo aan! Alsof ik een jaar na de bevalling nog een zwangere buik heb.

    Ik had bij C&A destidjs wat voedingsshirts besteld, maar vaak droeg ik ook gewoon een topje met een vestje erover of een extra topje onder een shirt. Het een omhoog, ander naar beneden, dan kun je heel discreet voeden.

    Ik had ook wel gewone jurkjes of shirts maar dan met een watervalhals, die kun je ook makkelijk wat opzij schuiven.

    Al bij Bonprix gekeken?
     
  3. Shakes

    Shakes VIP lid

    2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Jbc heeft dat.

    Maar eigenlijk draag ik 'normale' kledij. Shirt met een vestje erboven, dan kan het ene naar boven of onder en covert het andere de rest. Of een shirt of kleedje met omslag is ook handig.
     
  4. Roos12

    Roos12 Fanatiek lid

    4 jan 2015
    1.719
    803
    113
    Ik draag altijd een voedingshemd van de H&M, ben ik superblij mee, met daar overheen een gewoon shirt.
     
  5. Siepie85

    Siepie85 VIP lid

    8 nov 2013
    7.868
    7.811
    113
    Amsterdam
    Ik heb überhaupt nooit zogenaamde voedingskleding gekocht, ik heb gewoon een hemdje met spaghetti bandjes aan shirt om hoog en ze kan drinken. Kan je gewoon heerlijk je eigen kleding aan:)
     
    RoxannaG vindt dit leuk.
  6. femkes

    femkes VIP lid

    24 jul 2007
    9.064
    10.333
    113
    Ik draag voedingsshirts alleen in bed zodat ik geen blote buik krijg. Verder gewoon hemdje met spaghettibandjes, voedingsbeha en er een gewoon shirt overheen. Enige lastige vind ik dat jurkjes niet echt kunnen. Dat vind ik weleens jammer
     
  7. Shakes

    Shakes VIP lid

    2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Omslagjurkjes kunnen wel!
     
  8. RAppel

    RAppel Fanatiek lid

    2 mei 2014
    1.155
    191
    63
    Of jurkjes met knoopjes of ritsen aan de voorkant. Ik draag best veel jurkjes nu waar ik mee kan voeden.
     
  9. Baileyy

    Baileyy VIP lid

    12 feb 2012
    5.378
    1.381
    113
    Ik draag blousjes, iets wijdere shirtjes en een hemdje eronder zodat er geen blote buik te zien is.
     
  10. jaatje

    jaatje Actief lid

    11 jun 2014
    347
    6
    18
    Ik heb een paar voedingsjurkjes. Een van mamalicious (heeft ook elegante voedingsshirts) en een van eigen merk asos geloof ik. Bij asos.com zoeken op nursing, dan zie je veel leuke en betaalbare kleding.
     
  11. nikki83

    nikki83 Bekend lid

    11 nov 2013
    526
    4
    18
    Vrouw
    Bij Bonprix hebben ze veel leuke borstvoedingskleding!
     
  12. toch3

    toch3 VIP lid

    28 dec 2013
    16.144
    15.214
    113
    Zo'n hemd is geen optie bij grote borsten. Of bij mij in ieder geval niet, het klemt dan, bandjes lubberen uit etc. Hier dus wel voedingshemden (h&m, helaas houden die ook niet echt rekening met grote borsten waardoor ze van boven nog niet "degelijk" zijn en onder een dieper décolleté-shirt het nog te bloot is naar m'n zin maar kan zo wel voeden zonder blote buik).
     

Deel Deze Pagina