Tips voor goedkoop trouwen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Shar079, 26 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shar079

    Shar079 Actief lid

    15 jul 2013
    384
    0
    16
    Ik werk als franchise ondernemer voor Juiceplus we
    Rotterdam
    Hoi meiden,

    wij willen dolgraag trouwen, maar ons budget is nogal aan de lage kant. ondanks dat willen we sparen en in 2015 echt trouwen.

    nu willen wij het klein houden, maar wel een klein feestje in een zaal doen voor ongeveer 130 personen. ik heb al gekeken voor het trouwen bij het gemeente huis, en ik weet dat je op een doordeweekse dag gratis kunt trouwen dus dat scheelt.

    maar wie heeft er nog meer tips met een lage budget om toch een leuk bruiloft feest van te maken.

    graag lees ik jullie meningen! :cool: :)
     
  2. annet1985

    annet1985 Fanatiek lid

    14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    In de zomer trouwen? Iemand voor jullie laten barbecuen dan moet je voor 700 euro wel klaar zijn denk ik? Of bijv wokken?
     
  3. Syane

    Syane VIP lid

    21 aug 2013
    11.460
    10.661
    113
    Inderdaad in de zomer trouwen.
    En kun je het in eigen huis doen? Of bij je ouders of familie of kennissen met een groot huis?
    Zaalhuur is echt super duur, vandaar.
     
  4. Shar079

    Shar079 Actief lid

    15 jul 2013
    384
    0
    16
    Ik werk als franchise ondernemer voor Juiceplus we
    Rotterdam

    ik had wel een idee om het in aug of sept te trouwen.
    maar wel een receptie in een zaal geven. bbq- zal dan geen goed idee zijn.

    op zich zou dat een goed idee zijn, als ik of iemand anders een grote tuin zou hebben, dan is dat wel leuk!


    :)
     
  5. Shar079

    Shar079 Actief lid

    15 jul 2013
    384
    0
    16
    Ik werk als franchise ondernemer voor Juiceplus we
    Rotterdam

    Ons huis is te klein voor 130 personen. En mijn schoonouders heeft een tuin maar niet om 130 personen op te vangen