Ok, nou bedankt Voor jullie reacties Ik heb inderdaad ook wel eens een topic gehad wat dan als het ware vervolgens gekaapt werd en een heel andere kant op ging. Dan vind ik het ook wel anders als de starter niet meer reageert. Wel goed dat sommigen hier eerlijk ‘opbiechten’ dat zij het ook wel eens vergeten. Aan de ene kant snap ik is wel dat je druk bent, aan de andere kant vraag je natuurlijk wel een favor van iemand, omdat je blijkbaar toch heel graag advies wil hebben over iets, maar dan is het tegelijkertijd uiteindelijk niet belangrijk genoeg om er zelf nog op te reageren. Dat is dan misschien ook niet helemaal fair toch. En overigens verwacht ik zelf helemaal niet van anderen dat ze A la minute weer reageren op alle reacties, maar binnen een paar dagen moet toch wel lukken? Nou goed, ik hou er over op
Ik ben heel slecht in namen dus het valt mij minder op omdat ik vaak op de 2e pagina al vergeten ben wie de ts is Los daarvan vindt ik het echt afhankelijk van het soort onderwerp, in een topic over persoonlijke problemen vind ik het netjes als de Ts reageert, maar er zijn ook onderwerpen die meer ter kennisgeving zijn (veelal in films, televisie en nieuws) of een aanzet tot een onderlinge discussie (show je kleding, wat koop je van de kinderbijslag). Ik verwacht dan niet van de ts om op iedereen te reageren.
Dat heb ik ook altijd, vooral als het een naam is die je op 10 verschillende manieren kan uitspreken.
Haha ja zo herkenbaar! En in het begin dacht ik bijvoorbeeld " MamaVanK? Hoe spreek ik dat uit dan? Daarna viel het kwartje pas.
Herkenbaar zoals pas in het Thailand vakantie topic van @glimmer. Zelfs nog even gecheckt of ze wat had aan de tips maar helaas.. nul reactie. Het was vast niet chique genoeg Nee hoor geintje maar ik snap dat ook nooit zo goed en vind t best onaardig voor de mensen die de moeite nemen te reageren.
Nuance: ze heeft reacties geliked en een reactie geplaatst met haar voorgenomen planning. Ze heeft dus niet een topic geopend en niks meer laten horen. Beetje flauw...
Dat kun je flauw vinden maar ik zie niet in waarom. Die reactie was vrij vroeg in het topic en op de mensen daarna is niet meer gereageerd, zelfs niet als je vraagt of ze er wat aan had, ik vind dat gek. Als iemand mij zelfs tagt en vraagt hoe en wat zou ik zelf dan nog wel even een berichtje plaatsen.
Ja het valt vandaag heel erg op. Ik wil overigens niet off topic gaan hoor. Maar ze heeft nu ook haar account verwijdert. Wat ik persoonlijk jammer vind.
Ik heb geen idee. Ik vertegenwoordig namelijk niet ‘zoveel mensen’ en ik weet niet wat je bedoelt met ‘telkens’. Ik ben daar in elk geval niet één van dus misschien dat je het beter aan iemand anders kunt vragen? Ik vond t gewoon vreemd dat ik (en anderen) de moeite neem uitgebreid te reageren op een geopend topic en dat je, zelfs na aardig vragen, nul reactie krijgt. Dat zou net zoiets zijn als jouw onderstaande vraag aan mij negeren, en dat zou ik vreemd vinden. Dus tja ik kan best een gokje doen maar weet t echt niet. Ik vermoed omdat ze in andere topics best vaak sterke meningen heeft en soms op mij een beetje verwaand overkomt maar goed, dat is een gok. Ik vind veel reacties van haar ook prima en hartstikke leuk eigenlijk. Ik heb wat vriendinnen die als ik het zo kan inschatten best op haar lijken en toch heel lief en leuk zijn, alleen iets anders in het leven staan. Dat maakt het voor mij alleen maar leuk die verschillen, zo ook hier op t forum. Je hoef het toch niet altijd met elkaar eens te zijn toch?
Ik heb dat met het topic van @Sophie221 De openingspost van "je doet jezelf tekort" is een beetje mysterieus en vervolgens komt er geen reactie meer op de posts van andere leden...
Haha of jij hebt stiekem gewoon heel veel accounts. (Grapje) Ik moet zeggen dat ik altijd erg om haar kan lachen en ik persoonlijk vond het heel vreemd dat zoveel mensen over haar heen vielen, alsof iedereen niks te doen had deze zondag en haar als zondebok bombardeerde. Je hoeft het zeker niet met elkaar eens te zijn en (sarcastische) humor vind ik helemaal top en ik hou van discussiëren en het niet met elkaar eens zijn. Ik vind alleen wel tegen A word het het 1 geroepen en opeens kunnen al die mensen tegen B het zelfde doen terwijl ze tegen A zeggen dat dat het absoluut niet door de beugel kan. Dat noem ik selectief zijn en dat vond ik vandaag tegen glimmer het geval. Maar ik denk niet dat dit de plek is om hierover te discussiëren. Bedankt voor je antwoord.
Inderdaad, maar zo ook met het topic van @Aszz, die ons allemaal lekker maakt met kittens, en dan niet eens élk uur een foto plaatst. @flauw...
Omdat ze met haar kop boven het spreekwoordelijke maaiveld uitsteekt. Dat wordt meestal niet gewardeerd op ZP, er zijn al een paar andere leden ook weggejaagd in het verleden. @Glimmer: stuur je aub even een pb als je weer terug bent? xx