Grrrrrrrr......ik probeer al de HELE dag de belastingtelefoon te bellen, met een vraag over de kinderopvangtoeslag. Maar ik krijg (lees denk al wel zo'n 30 x) te horen dat al hun medewerkers in gesprek zijn. HEBBEN DIE LUI UBERHAUPT WEL MEDEWERKERS? Zo...dat moest ik even kwijt!! Bedankt
Moet je naar 't nummer bellen dat voor telefoon vanuit 't buitenland bedoeld is en net doen alsof je neus bloedt.. Verbinden ze je door, sta je vooraan in de rij.. (Als je geluk hebt, voor hetzelfde geld geven ze je 't 'gewone' nummer door...) Foute truc eigenlijk, zit ik me net te bedenken...
hahaha, er zijn vast medewerkers ik was er jammer genoeg ( in een ver ver verleden ) ook een. Maar het is inderdaad Klote!! je antwoord nergens op internet te vinden? post je vraag hier es, misschien heb je wat aan de responses hier !
Het lastige is.......de verbinding wordt gewoon verbroken, dus je moet constant opnieuw bellen en keuze menu's door. Nu heb ik al ontdekt dat ik niet het hele verhaaltje door hoef, maar gewoon kan drukken, maar toch zeer irritant. Nou goed....Misschien weten jullie de vraag wel: Wij hebben vorige week een brief gehad van de belastingdienst met de vraag of wij in 2010 gebruik willen maken van de toeslag voor gastouderopvang ( is eigenlijk hetzelfde als toeslag voor het kdv). Wij zijn in september van gastouderopvang naar Kinderdagverblijf gegaan. Op het antwoordformulier kan ik daar niets op terug vinden. Dus ik dacht, laat ik ze bellen, kunnen zij mij antwoord geven over wat ik moet doen, voordat het in 2010 helemaal verkeerd loopt. En dat terwijl ik in september al aangegeven heb dat ik geen gastouderopvang meer nodig heb. Gaat lekker door elkaar heen daar!
Mijn vriend moest ze laatst ook aan de telefoon hebben. Hij is pools en spreekt alleen engels (NL begrijpen en spreken doet hij nog niet zo goed). Toen we eindelijk aan de beurt waren zegt die man aan de telefoon dat hij niet in het engels mag praten, maar dat mijn vriend dat wel mag. Dat vond ik ook zo enorm vaag!
Idd behoorlijk irritant. Ik moet 'gelukkig' altijd kantoor buitenland hebben en daar nemen ze binnen no-time op.
Inderdaad heel erg vaag! Heeft hij nog wel duidelijk kunnen maken, wat hij nou wilde? Ik ga zo maar weer eens even proberen te bellen, volgens mij kun je daar tot 20.00 terecht *zucht* Alsof ik niets beters te doen heb..
Ik heb eht zelfde probleem, de medewerkster die ik aan de lijn had (gister) zei gelijk tegen me dat het heel druk was en dat ik tijdens etenstijd beter terug kon bellen, heb het daarna niet meer geprobeerd ga het morgen weer proberen... Gelukkig is het een gratis nummer.................
Ik begrijp wel dat medewerkers geen andere taal mogen spreken dan het NL. Dit omdat er dan sprake KAN zijn van spraakverwarring. Als mijn clienten geen NL spreken, mogen ze wat mij betreft Engels praten maar ik geef alleen in het NL antwoord.