trakteren op (basis)school

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Crazy angel, 11 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Crazy angel

    Crazy angel Bekend lid

    13 jan 2008
    794
    0
    0
    Wist niet zo goed waar k t moest plaatsen, maar

    Lieten jullie je kind(eren) trakteren op school? is dat gebruikelijk? (voelt zich een complete noob)

    En wat hadden jullie gemaakt? Ik wil niet gewoon beschuit met muisjes doen, vind ik te saai
     
  2. 86Laura

    86Laura Bekend lid

    3 jun 2012
    772
    1
    0
    Een leuke vind ik: lange vingers voor de helft in gesmolten chocola dopen en die door roze of blauwe muisjes halen. :)
     
  3. sarahtj3

    sarahtj3 Fanatiek lid

    8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    Hier is het wel gebruukelijk om wat uit te delen..
    .er zijn verschillende ideetjes.. op internet staan ook veel ideeen.

    Succes
     
  4. irm1980

    irm1980 Actief lid

    24 jan 2012
    174
    0
    0
    ik heb dit zelf gemaakt voor op school voor mijn zoon en dochter

    geboorte traktatie 002.jpg
     
  5. esje1981

    esje1981 Fanatiek lid

    28 sep 2011
    1.490
    0
    0
    waar heb je die spullen gekocht als ik vragen mag vind het wel een kei leuk idee bedankt al vast voor je antwoord
     
  6. Theertje

    Theertje Bekend lid

    26 jan 2012
    734
    0
    0
    huismama
    Hier mogen ze zo ook trakteren. Ben van plan om bij de hema van die mini tompouce dingen te bestellen met naam en foto erop . In ieder geval voor de leraren voor de kids weet ik het nog niet . Je kan ook soesjes in de chocola of icing dopen en dan in de muisjes.
     
  7. Koon

    Koon Niet meer actief

    Bij snoepwinkels ((bijv. jamin) heb je vaak ook leuke blauwe of roze snoepjes/chocolaatjes waar je iets moois mee kan maken.

    Ik heb zelf op het werk cupcakes met blauwe muisjes en zilveren bolletjes getrakteerd.
     
  8. irm1980

    irm1980 Actief lid

    24 jan 2012
    174
    0
    0
    marshmellow en muizen bij jamin en de beertjes(overigens zijn ze ook online te koop bij een bepaalde website) bij ons in het dorp.
    zakjes bij de action.
    met een beetje creativiteit bereik je veel haha en hoeft het niet zo duur te zijn.
     
  9. namoli

    namoli Bekend lid

    27 jan 2012
    697
    0
    0
    Hey, was juist ook op zoek naar leuke traktaties ook voor bezoek en school. Heb intussen een hele leuke en goedkope site gevonden waar je gemakkelijk alles zelf kunt maken. nl. Het leukste warenhuis | Dailystyle - Warenhuis is echt de moeite. Ik heb voor 90 bedankjes gerief besteld en zit aan bijna aan 50euro met verzendkosten. Dus heeel goedkoop een echte aanrader. groetjes
     
  10. Crazy angel

    Crazy angel Bekend lid

    13 jan 2008
    794
    0
    0
    Wat een goede, leuke ideeën allemaal..

    Namoli, handige site, k ga inderdaad misschien iets niet eetbaars gebruiken, lijkt me ook wel origineel, zoals van die zeep badeendjes in een bundeltje van andere leuke dingetjes ofzo.

    En ander dacht ik aan kant en klare cupcakes te kopen, zelf glazuren en zelf de (blauwe) decoratie erop doen

    Nog even een andere vraag, aan wie gaven jullie kid(s) de traktatie allemaal?
    Alle juffen en meesters etc? Of alleen voor de klas?
     
  11. theangels

    theangels Bekend lid

    20 jul 2008
    751
    0
    0
    lerares
    Alkmaar
    Ik laat mijn zoontjes alleen trakteren in hun eigen klas (voor juf en kids).

    Ik denk dat ik van te voren cakepops bak (heb zo'n apparaat) en als de baby geboren is hoeven ze alleen nog maar gedipt te worden in de goede kleur chocola.
     
  12. namoli

    namoli Bekend lid

    27 jan 2012
    697
    0
    0
    Alleen aan de klas en de juf of meester
     
  13. Netje84

    Netje84 Actief lid

    2 apr 2012
    296
    0
    0
    Ik had in een blad gelezen dat je ook van die kant en klare koekjes met muisjes kunt bestellen, op Geboortekoekjes
    Even leuk inpakken en voila!
     
  14. Luppy

    Luppy VIP lid

    1 dec 2007
    7.042
    2.178
    113
    He, die geboortekoekjes zijn leuk en goedkoop, zeg! Wij moeten zoveel trakteren, zoon in de klas 30 stuks, andere zoon op kdv en psz ca 25 stuks, man in zijn twee klassen ca 50 stuks. Ik ben niet creatief en niet goed in dingen zelf maken, dus ik ga voor de geboortekoekjes volumeverpakking, haha. Bedankt voor de tip!
     
  15. Crazy angel

    Crazy angel Bekend lid

    13 jan 2008
    794
    0
    0
    Die geboortekoekjes ga ik in ieder geval ook bestellen denk ik! Handig, simpel en leuk!
     
  16. Crazy angel

    Crazy angel Bekend lid

    13 jan 2008
    794
    0
    0
    Ik kom telkens uit op Geboorte koekjes meisjes als ik klik op "verder naar stap 2". Terwijl het echt een jongen is... Hebben jullie dat ook?
     
  17. mamazeyad

    mamazeyad Niet meer actief

    bij mij blijft het gewoon een jongen;)
     
  18. Crazy angel

    Crazy angel Bekend lid

    13 jan 2008
    794
    0
    0
    ook bij volume verpakking?
     
  19. Angelina2

    Angelina2 Actief lid

    14 jul 2012
    265
    0
    0
    Drenthe
  20. fokje

    fokje Fanatiek lid

    14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    ik had bij de bakker 60 chocolade flesjes besteld met rose muisjes erop kosten? nog geen 20 euro hupsakee klaar!
     

Deel Deze Pagina