Twijfels, van werk veranderen

Discussie in 'De lounge' gestart door Rainbow88, 10 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ukkie1

    Ukkie1 Fanatiek lid

    30 jun 2015
    4.690
    2.137
    113
    Ik ben 3 weken geleden op mn nieuwe werk begonnen... Ik testte de week daarvoor positief. Bewust keus gemaakt te solliciteren. Nu was ik supersnel zwanger maar had zomaar langer kunnen duren, dat ik dus bezig was voor een 2e heb ik me niet door laten tegenhouden.
    Ook ik heb een vast contract gekregen en tja als je jonge vrouwen aanneemt weet je dat die kans er is.
    Neemt niet weg dat ik m een beetje schijt om het te gaan vertellen haha. Maarja zoals ik zeg, hoort erbij!!
     
  2. Rainbow88

    Rainbow88 Fanatiek lid

    13 jan 2014
    3.647
    305
    83
    Van deze reacties lees ik graag. Proficiat!!
    Had je er iets van laten vallen aan je nieuwe werkgever dat je een 2de wou?
     
  3. Ukkie1

    Ukkie1 Fanatiek lid

    30 jun 2015
    4.690
    2.137
    113
    Nee, niet over gehad ook. Ze vroegen wel kort naar mijn gezin en hoe het met opvang zat qua dagen enzo die ik wilde werken. Ik ben wel benieuwd naar hun reactie.
    Doe wat je graag wilt meid, het is "maar" werk, daar kan je je priveleven niet voor aanpassen. Als dit voor jou een fijne baan is, lekker doen.
    Ik werkte op de verpleegafdeling, nu op de polikliniek. Dus stuk beter vol te houden denk ik. Maar bij mn zoontje lag ik met 28 wk aan de weeën remmers dus nu stop ik gewoon met werken zodra ik merk sat teveel word. Het is maar een paar maanden, daarna kom ik weer hard werken. Maar wie weet gaat t dit keer veel beter.
     
  4. Rainbow88

    Rainbow88 Fanatiek lid

    13 jan 2014
    3.647
    305
    83
    zie reactie hieronder, die klopt ;)
     
  5. Rainbow88

    Rainbow88 Fanatiek lid

    13 jan 2014
    3.647
    305
    83
     
  6. Ukkie1

    Ukkie1 Fanatiek lid

    30 jun 2015
    4.690
    2.137
    113
    Wat een gedoe qua tijden etc hahaha. Ik werkte in t ZH en dan had je dag, avond of nacht. Volledig onregelmatig. Nu werk ik ma di woe van 8:30 uur tot 17:00 uur. Ideaal. En niet tillen bukken etc. 18weken al stoppen, wat een droom!! 6 nnd isook al wel lekker. Op de afdeling werkte je ip gewoon tot 34 weken :O nu werk ik ook tot 34 of 36 weken als het gaat maargoed dit is baliwerk dus lijkt me goed te doen.
    Spannend meid, gewoon voor gaan!! Alles vind zn weg en als t niet meer gaat ga je xe ziektewet in
     
  7. Rainbow88

    Rainbow88 Fanatiek lid

    13 jan 2014
    3.647
    305
    83
    Update : Het sollicitatiegesprek ging goed. Enkel zoeken ze niemand voor het aantal uren dat ik wou, en ook niet in de regio die ik wou.. Ze boden me minder uren aan of een andere regio maar dat wou ik niet..

    Ik heb niks vermeld van een 2de, MAAR dat komt omdat ik de ochtend van het gesprek positief testte :D Dus het lijkt me het beste dat ik momenteel op mijn huidig werk blijf :)
     
    Fortunae, MiaMaria, Deliana en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. Ukkie1

    Ukkie1 Fanatiek lid

    30 jun 2015
    4.690
    2.137
    113
    Ooooh wat een spanningen vandaag. Gefeliciteerd! En jammer maar dan indd misch beter! Genieten!!!
     
  9. MiaMaria

    MiaMaria Niet meer actief

    Proficiat met je zwangerschap! :)
     

Deel Deze Pagina