Uitgerekend 1 t/m 15 aug part II

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Thea23, 27 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Envy91

    Envy91 Niet meer actief

    Dat is fijn wakker worden! :) Jouw kleine zwemt de hele dag heen en weer hoor. Waarschijnlijk zit ze nu alweer ergens anders, haha.
     
  2. Viviennee

    Viviennee VIP lid

    31 mrt 2016
    5.581
    3.734
    113
    Amsterdam
    Jullie geluk zit mij echt niet in de weg hoor :) Heb haar gisteren ook voor het eerst vaker gevoeld toen ik op mijn buik lag richting linkerzij.

    Draaien en bewegen doen ze nog wel veel nu ze daar de ruimte nog voor hebben
     
    LoPi, Elphaba1981 en MLady vinden dit leuk.
  3. Viviennee

    Viviennee VIP lid

    31 mrt 2016
    5.581
    3.734
    113
    Amsterdam
    Spannend, waar kijken jullie ook alweer ergens?

    Hier nog steeds
    upload_2018-3-16_9-39-50.png
     
    Soto vindt dit leuk.
  4. Soto

    Soto Bekend lid

    22 sep 2013
    823
    528
    93
    Vrouw
    Praktijkondersteuner
    Nederland
    Wat spannend zeg!!:):):) Ik duim voor je;)

    Wij zijn in afwachting of we de hypotheek gaan krijgen. Het koopcontract van ons huis is getekend, het koopcontract van ons "nieuwe" huis is getekend en alle papier liggen nu bij de bank (sinds vorige week vrijdag). Ik vind het superrrrrspannend! Mocht het niet doorgaan, dan gaat de koop van ons huis niet door en dan blijven we gewoon wonen waar we nu zitten. Maar ik hoop dat `t gewoon allemaal door kan gaan. Heb zo`n zin om de babykamer klaar te maken:D
     
    Elphaba1981 en MLady vinden dit leuk.
  5. Korenbloem86

    Korenbloem86 Fanatiek lid

    1 mrt 2013
    1.677
    1.026
    113
    @MLady, dat is leuk wakker worden!
    Wij krijgen 3 april de sleutel van ons nieuwe huis. Wij hebben juni ons huis verkocht en zijn augustus naar een huurhuis verhuisd. Hadden toen ook bedacht om de zoektocht naar een ander huis op een laag pitje te zetten. Is niet gelukt ;). 's Ochtends hebben we het huurcontract ondertekend, begin van de middag hadden we een bod gedaan op een huis:D. Daarom wel om een langere overdrachtstermijn gevraagd zodat we minder lang de kosten van het huur- en koophuis hebben. (Hebben een huurcontract voor een jaar).

    Operatie (nieuwe knie) van mijn moeder is uitgesteld vanwege de griep. Stiekem vind ik het wel fijn, want ze zou 3 april oppassen en ze zou uiterlijk 9 april worden geopereerd. Ik was al hard op zoek naar andere oppas, maar niemand kon. Maar probleem is nu dus opgelost.

    Maar heb wel erg veel zin om alle kamers te gaan doen. Vind deze termijn ook wel erg prettig, niet meer zo moe en misselijk, weer meer energie en nog geen hele dikke buik die in de weg zit.

    Vandaag al 20 weken! Gaat toch wel heel snel voor mijn gevoel, terwijl ik de weken dat ik zo misselijk was wel erg lang vond duren. Jongste bedacht vanochtend dat ze nog even mamamelk wilde drinken, ze had vorige week maar 2 keer een paar slokken gedronken, vrijdag voor het laatst. Nu zei ze na 2 slokken "Op", helemaal verbaasd:rolleyes:, tja had ze toch wat meer moeten drinken de laatste 2 weken.

    Oudste dochter heeft vandaag blijkbaar zin in een feestje (manlief was vorige week jarig). Ze kwam vragen of we pannenkoeken gaan eten, maakte het gebaar voor feest erbij. Toevallig op de radio ook nog een verjaardagsliedje en ik had nog een klein stukje taart, dus haar feestje is compleet:D.
    Hier vanavond dus pannenkoeken op het menu (voor ons lekker spekpannenkoeken:))
     
    Soto, MLady en Anouk vinden dit leuk.
  6. Anouk

    Anouk Fanatiek lid

    17 nov 2010
    1.379
    836
    113
    Vrouw
    Management Assistente
    Gelderland
    Hoe gaat het met je? De 22e moet je toch? Hopelijk zijn de dagen snel voorbij en heb je straks goed en geruststellend nieuws.
     
  7. Anouk

    Anouk Fanatiek lid

    17 nov 2010
    1.379
    836
    113
    Vrouw
    Management Assistente
    Gelderland
    Oh dat is leuk wakker worden!!! Heerlijk zeg, genieten!
     
    MLady vindt dit leuk.
  8. Anouk

    Anouk Fanatiek lid

    17 nov 2010
    1.379
    836
    113
    Vrouw
    Management Assistente
    Gelderland
    Oeh heerlijk!!
    Ik hoorde dat het vandaag Nationale Pannenkoeken dag is!
     
    MLady vindt dit leuk.
  9. MLady

    MLady Fanatiek lid

    12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    #1629 MLady, 16 mrt 2018
    Laatst bewerkt: 16 mrt 2018
    Ja hè? Het viel me nu op omdat ze tijdens de echo van woensdag steevast op dezelfde plek lag: hoofd helemaal onderin en ruggetje links. Echoscopiste kon het hoofdje niet goed bekijken (hersenhelften, hazenlip,...) dus na 45 minuten werd ik weer naar de wachtkamer gestuurd terwijl ze het volgende stel ging helpen (ga wel wat wandelen en bewegen, dat helpt vast) maar na 45 mins lag ze nog precies hetzelfde. Toen moest ik maar even gaan plassen, misschien hielp dat. Dus ik me weer snel aankleden en even snel heen en weer, toen was ze precies genoeg omhoog geschoven om haar hoofd te kunnen controleren. Maar ze lag toen echt de hele tijd in dezelfde houding :D

    Vandaar dat ik het leuk vind om te zien dat ze nu dus echt wel anders is gaan liggen :D
     
    Soto en Anouk vinden dit leuk.
  10. MLady

    MLady Fanatiek lid

    12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Fijn dat je toch nog lekker kunt genieten!

    Hoe voel je je verder, gaat het? Hoe is je lief er eigenlijk onder?
     
  11. MLady

    MLady Fanatiek lid

    12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Zoetermeer

    Wanneer is jullie aanvraag ingediend? Duurt een week of 6 toch?
     
  12. MLady

    MLady Fanatiek lid

    12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Oeh, toch wel spannend hoor! O ja jij had toch nog wat studieschuld?

    Bank heeft iets van 6 weken nodig toch? Dus rond half april weet je meer?
     
  13. Viviennee

    Viviennee VIP lid

    31 mrt 2016
    5.581
    3.734
    113
    Amsterdam
    Haha grappig, Lola is elke echo all over the place. Ben benieuwd of die van jou buiten de baarmoeder ook zo rustig is en mijne adhd'er :')
     
    Soto vindt dit leuk.
  14. Korenbloem86

    Korenbloem86 Fanatiek lid

    1 mrt 2013
    1.677
    1.026
    113
    Haha, wist ik niet.
    Had wel van sint-pannekoek gehoord.
     
  15. Elphaba1981

    Elphaba1981 Fanatiek lid

    31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    @MLady wat lekker wakker worden zo:D

    Hier heb in soms idee dat ik der zacht voel maar dan in de avond
     
    MLady vindt dit leuk.
  16. Viviennee

    Viviennee VIP lid

    31 mrt 2016
    5.581
    3.734
    113
    Amsterdam
    Mijn vriend denkt liever niet aan dat soort dingen.

    In de erge gevallen kan ze nog jaren onderzoeken en operaties nodig hebben wat de nieren betreft of een syndroom hebben (ga van beide niet uit hoor), dus wat hij zegt is "nou liever een operatie dan een syndroom"
    Zo makkelijk kan ik het zelf nog niet bekijken :p
     
  17. Anouk

    Anouk Fanatiek lid

    17 nov 2010
    1.379
    836
    113
    Vrouw
    Management Assistente
    Gelderland
    Nee dat kan ik me heel goed voorstellen.
    Je krijgt wel even een naar bericht voor de kiezen want je gaat er toch naartoe met het idee dat alles goed zit..
    ik blijf duimen voor jullie
     
  18. MLady

    MLady Fanatiek lid

    12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Whahaha! Haha! Ik zit echt hardop te lachen nu, moet nog oppassen dat ze er niks van zeggen :roflmao::roflmao::roflmao:
     
  19. MLady

    MLady Fanatiek lid

    12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Nee snap ik... Voorlopig idd nog maar even van de minst ernstige variant uitgaan want die kans is volgens mij nog altijd het grootst idd!

    Mijn duimen maken ook overuren meis... x

    Mijn vent is overigens ook een kopinhetzandsteker... mannen...
     
  20. Thea23

    Thea23 Fanatiek lid

    7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    Bah bah bah hoeveel snot kan een mens produceren op een dag man !
    Snuit mezelf helemaal leeg en elke keer als ik snuit moet ik op de plee zitten anders pis ik mezelf onder ( nja druppeltjes ) maar toch blehhh
     

Deel Deze Pagina