Uitgerekend 1 t/m 15 oktober 2018! (deel 2)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaSaartje, 14 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annabella86

    Annabella86 Fanatiek lid

    9 feb 2016
    1.106
    961
    113
    Vrouw
    Thuismama
    Noord- Brabant
    Hoop het! Weet niet waar die angst ineens van weg komt. Ben zo als dinsdag alles goed is en het achter de rug is. Het idee dat er iets niet goed zou zijn maakt me verdrietig. Grrr hormonen ook.
     
  2. scary8

    scary8 Bekend lid

    18 okt 2017
    507
    404
    63
    Vrouw
    Ja die hormonen killen ons echt !!! Ik duim dat het zeker goed zit
     
    Annabella86 vindt dit leuk.
  3. Mariposa1986

    Mariposa1986 Bekend lid

    22 apr 2015
    545
    481
    63
    Vrouw
    Tilburg
    Ik ga voor je duimen dat het allemaal goed is maar probeer er op te vertrouwen dat jullie kleine mannetje gewoon in orde is.
     
    Annabella86 vindt dit leuk.
  4. Veran

    Veran Bekend lid

    1 mrt 2014
    630
    489
    63
    Vervelend dat je dat gevoel hebt opeens. Ik ga duimen dat alles goed is!
     
    Annabella86 vindt dit leuk.
  5. Annabella86

    Annabella86 Fanatiek lid

    9 feb 2016
    1.106
    961
    113
    Vrouw
    Thuismama
    Noord- Brabant
    Thanks meiden, kon het nergens kwijt. Ik denk gewoon dat ik last heb van zenuwen. Blijft toch een dingetje die 20wk echo. En dan dat getrappel en gehik in mn buik, maakt het gevoel zwaarder.
     
    scary8 vindt dit leuk.
  6. Catlady90

    Catlady90 Actief lid

    26 nov 2017
    365
    535
    93
    Vrouw
    Zo. Ik moet er ook maar aan geloven. Vanaf vandaag hou ik mijn officiële aantal weken aan zoals die zijn vastgesteld bij de 12 weken echo. Dus voor de 2e week op rij: 20 weken dansje! :D
     
    Justmiej16, scary8, MWW en 4 anderen vinden dit leuk.
  7. Cjms

    Cjms Bekend lid

    11 dec 2016
    891
    1.286
    93
    Hooi iedereen!

    Ik heb al heel lang niets geplaatst. Dit ook omdat ik actief ben in de Facebook groep en eigenlijk nu oprecht aan het genieten ben. :)

    Inmiddels ben ik ruim 20 weken en ik heb afgelopen woensdag die ellendige, spannende echo gehad. Ondanks dat het altijd leuk is om je spruit te zien, vond ik het erg spannend. We hebben ook geen NIPT gedaan, dus dan is het al helemaal voor je gevoel afwachten wat je tegenkomt. Gelukkig is hij helemaal door de apk gekomen! Heeft af en toe even geduurd... tijdens de echo is hij in slaap gevallen en moest daarna hurken, springen en door de ruimte heen huppelen om hem wakker te krijgen, haha...
    Daarna schudde mijn man nog aan mijn buik en toen draaide de kleine zich om en besloot zijn middelvinger op te steken (die hebben we ook mooi vastgelegd haha).

    Verder heb ik gelukkig weinig tot geen klachten. De kleine is af en toe behoorlijk aan het kriebelen en reageert op muziek (gelukkig heeft hij een voorkeur voor goede muziek). Af en toe is het een keer heftig en zwaar op het werk. Maar gelukkig gaan ze daar goed mee om. Ze maken er geen probleem van als ik even een half uurtje in de kolfruimte ga zitten als het even zwaar wordt of ik last heb van harde buiken.



    ... Zo. Dat was zo'n beetje alles volgens mij. :)
     
    yakuzi, Catlady90, Justmiej16 en 4 anderen vinden dit leuk.
  8. Springboon

    Springboon VIP lid

    9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    hier vandaag de 20-weken dansje!!
    wat leek het ver weg.. maar gewoon al op de helft!

    Gisteravond met vl uit eten geweest.. lekkere pizza gegeten.. kreeg niet alles op dus de rest meegenomen naar hios .

    Vandaag sen ledikantdeken halen, en even kijken.. denk dat ik in de babykamer verder ga..
    eigenlijk is het verstandig als ik nog een week wacht want dan weet ik of ik kan inpakken voor een verhuizing (i hope!).. Maar kriebelt om de commode alvast zover in te richten met wat spulletjes
     
    Justmiej16, Veran, scary8 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  9. Nan87

    Nan87 Actief lid

    21 nov 2015
    444
    502
    93
    21 weken dansje is hier alweer aan de orde haha.

    Vandaag en morgen volgens mij mooi weer yes! Lekker in de tuin en de peuter in een bak water. We zijn peuter aan het zindelijkheidstrainen zodat ze hopelijk zindelijk is als de baby komt :)
     
    yakuzi, xDoo, Springboon en 4 anderen vinden dit leuk.
  10. Justmiej16

    Justmiej16 Actief lid

    14 dec 2015
    234
    323
    63
    Vrouw
    Komt goed! Hier ook geen nipt gedaan en guo gehad. Niks geks te zien ;)
     
    Annabella86 en scary8 vinden dit leuk.
  11. Justmiej16

    Justmiej16 Actief lid

    14 dec 2015
    234
    323
    63
    Vrouw
    Oh jee, nu al een boefje ;)
     
    Annabella86 en scary8 vinden dit leuk.
  12. Annabella86

    Annabella86 Fanatiek lid

    9 feb 2016
    1.106
    961
    113
    Vrouw
    Thuismama
    Noord- Brabant
    Komt vast ook goed idd maar ineens bekroop me een angst. Ben gewoon bluj als het dinsdag is. We mogen gelukkig al om half 9. En als alles goed is, hoop ik dat we mooie beelden hebben van onze kleine
     
    xDoo en Justmiej16 vinden dit leuk.
  13. Silverwings

    Silverwings Fanatiek lid

    18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Ik heb het ook hoor @Annabella86.. Ik ben dan ook nog zo'n doemdenker.... Alle 20 echo's hier zijn goed, dan zal ik vast wel aan de beurt zijn :oops:
     
    Annabella86 vindt dit leuk.
  14. Annabella86

    Annabella86 Fanatiek lid

    9 feb 2016
    1.106
    961
    113
    Vrouw
    Thuismama
    Noord- Brabant
    Herkenbaar idd dat gevoel. Eng he :oops:
     
  15. Tessss

    Tessss Fanatiek lid

    9 jul 2015
    1.240
    445
    83
    Vraagje: zijn er meer van jullie die ook zo extreem veel afscheiding hebben? Echt ook van die witgelige klonters, slijmerig spul? Sorry, beetje vieze vraag. Maar herken het niet van mijn vorige zwangerschap dus vandaar.
     
    Springboon en Annabella86 vinden dit leuk.
  16. Annabella86

    Annabella86 Fanatiek lid

    9 feb 2016
    1.106
    961
    113
    Vrouw
    Thuismama
    Noord- Brabant
    Yep hier ook ! Ik verschoon 2x per dag mn ondergoed nu.
     
    Springboon vindt dit leuk.
  17. MamaSaartje

    MamaSaartje Fanatiek lid

    13 mrt 2017
    1.050
    1.277
    113
    Hey lieve meiden,

    Een paar dagen geen puf gehad om mee te schrijven. Wel alles mee gelezen.

    Ben inmiddels aardig aan het idee gewend dat we twee knullen krijgen :) Veel mensen in mijn omgeving dachten ook jongen en meisje dus het was voor iedereen schakelen. Maar nu ik erover nadenk is het vooral erg leuk voor deze twee kids. Samen opgroeien, inderdaad vrienden voor het leven hopelijk. En misschien nog steeds wel een-eiig, in welk geval ze ook nog eens NOG unieker zouden zijn :D (identieke jongenstweelingen komen minder voor dan identieke meisjes tweelingen). Maar dat denk ik niet hoor, ik denk dat ze gewoon twee-eiig zijn en dat de placentas of heel dicht tegen elkaar aan liggen of vergroeid zijn. Ik zal het woensdag met de GUO nog een keer vragen.

    Heb nog steeds niets gekocht, had de eerste twee dagen geen puf en gisteren was alles dicht natuurlijk haha. Weten jullie of vandaag (2e Pinksterdag) wel alles open is? En vanaf hoe laat? Wil echt heel graag eens gaan neuzen bij C&A, Hema, Zeeman... :rolleyes: Denk dat alles nog echter gaan voelen als ik eenmaal de cute jongenskleding in mijn handen heb..

    En dan wil ik deze dagen ook echt gaan beginnen met de babyuitzet afstrepen. Heb me gisteren al een beetje verdiept in autostoeltjes, ik denk dat ik die toch tweedehands ga aanschaffen (natuurlijk wel goed informeren of er nooit een ongeluk mee geweest is). Er is genoeg moois te vinden op MP.

    Namen zijn we volgens mij al uit :eek: op het moment dat we wisten dat het twee jongens zouden worden zijn we met zijn allen aan het brainstormen geweest en ik denk dat we het weten. Ik lijk zelfs al een beetje gewend aan de namen.
     
    scary8, Justmiej16, Annabella86 en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. Nan87

    Nan87 Actief lid

    21 nov 2015
    444
    502
    93
    Wij zijn er ook wel uit wat de naam betreft en ik ben ook al echt gewent heel bizar :)

    Wij gaan zo voor het eerst met onze dochter naar Sprookjeswonderland :D (ze is 20mnd) ben heel benieuwd of ze het leuk of vooral eng vindt:p
     
    Justmiej16, chicca en Annabella86 vinden dit leuk.
  19. MamaSaartje

    MamaSaartje Fanatiek lid

    13 mrt 2017
    1.050
    1.277
    113
    @Silverwings @chicca, nog gefeliciflapsteerd!

    @Mariposa1986 herkenbaar helaas, ik word ook nog steeds bijna elke dag wakker met hoofdpijn. Ik ga binnenkort eens kijken voor een nieuw en beter kussen. Die van mij zijn volgens mij veel te zacht.

    @Veran wat een pech heb jij toch met je kids. Die van mij zijn (afkloppen!!) nooit zo ziek dat ze over de 40 graden koorts hebben. Dikke knuf. Voelt ie zich al wat beter?

    @ConflictDiamond yay nog een goede 20 weken echo!

    @emotioneel zijn, ja, verschrikkelijk. Echt om alles. Dus ook als iemand bijvoorbeeld een sportwedstrijd wint ofzo. Ugh!

    @Annabella86 @Silverwings ik snap helemaal dat je het spannend vindt hoor! Vond ik ook vlak voor de 20 weken echo. Maar probeer er niet teveel in te verzinken. Grootste kans is nog altijd dat alles gewoon goed is! Gelukkig mag je morgen en al vroeg.

    @afscheiding ja ook hier. Ik heb altijd een klein maandverbandje in tegen eventueel lekken tijdens niezen, lachen, hoesten, te laat bij de WC aankomen :| dus dat vangt het op maar het is niet echt smakelijk nee! :confused:
     
    Annabella86 en Veran vinden dit leuk.
  20. MamaSaartje

    MamaSaartje Fanatiek lid

    13 mrt 2017
    1.050
    1.277
    113
    En 21 weken dansje! :o:

    Wat gaat de tijd snel...

    Veel plezier @Nan87!
     

Deel Deze Pagina