Uitgerekend 1 t/m 15 oktober 2018! (deel 2)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaSaartje, 14 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Springboon

    Springboon VIP lid

    9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    oh wow!! gewoon de kraampakket via de website of via de verzekering van hun?

    heb het zelf aan moeten schaffen, en daar kan natuurlijk niet (ondanks via zorgverzekering besteld) iets vanaf
     
    Annabella86 vindt dit leuk.
  2. Annabella86

    Annabella86 Fanatiek lid

    9 feb 2016
    1.106
    961
    113
    Vrouw
    Thuismama
    Noord- Brabant
    Ik lees ook nog mee hoor, heb weinig ye melden, alles gaat zn gangetje haha.

    Wat een liefdevolle tekst @MamaSaartje over je 2 kleine kanjers!! Trots op jullie!

    Mooi kraampakket zag ik voorbij komen ook!

    Hier in principe zo goed als klaar. Mmoet alleen alled nog wassen
     
    Springboon vindt dit leuk.
  3. Justmiej16

    Justmiej16 Actief lid

    14 dec 2015
    234
    323
    63
    Vrouw
    Oh jeetje, kan me voorstellen dat dat zorgde voor nog meer ongerustheid :( Gelukkig was alles in orde!

    Pfff, en als ik dan hoor dat we volgende week een flinke hittegolf krijgen..... Nee, Voor mij mag het best ietsje minder ;)

    @mar77 wauw, wat een leuke cadeaus! Daar kun je nog eens wat mee :)
     
    Annabella86 vindt dit leuk.
  4. mar77

    mar77 Bekend lid

    10 okt 2010
    534
    129
    43
    Ik heb toen ik erachter was dat ik zwanger was mij;verzekering bij Hema met terugwerkende kracht om mogen zetten naar een pakket waarin ook de zwangerschap goed gedekt was. En daar heb ik nu dit pakket van gekregen. Ik denk dat ik het alsnog mocht verhogen omdat ze mijn situatie zo uitzonderlijk vonden.
     
  5. Tessss

    Tessss Fanatiek lid

    9 jul 2015
    1.240
    445
    83
    Wat een goed kraampakket! Ik kreeg in mijn kraampakket ook een klein cadeautje naast alle praktische zaken. Heb nu een hoes ter bescherming van de maxicosi gekregen. Bij de eerste een kraambezoek boek en een besteksetje. Alletwee de pakketten van VGZ. Zit er bij andere verzekeraars (naas Hema dan) ook een cadeautje in?
     
    Annabella86 en Justmiej16 vinden dit leuk.
  6. Browny89

    Browny89 Bekend lid

    22 jan 2018
    687
    676
    93
    Vrouw
    Leuk kraampakket! Ik had hem gratis via de Friesland zorgverzekering. Er zat een cadeautje in. Een boekje met leuke gerechten vanaf 4 maanden en een bordje met bestek setje duurzaam gemaakt.
     
    Annabella86 en Justmiej16 vinden dit leuk.
  7. xDoo

    xDoo Fanatiek lid

    18 jul 2012
    1.830
    1.075
    113
    Vrouw
    Hier kraampakket van CZ
    Ik had een handdoek en een knisperknuffeldoek bij gekregen.

    Hier mag warmte ook wel op houden.. vooral op fiets alles moeten doen is toch wel erg zwaar nu..
     
    Veran, Annabella86 en Justmiej16 vinden dit leuk.
  8. Mariposa1986

    Mariposa1986 Bekend lid

    22 apr 2015
    545
    481
    63
    Vrouw
    Tilburg
    Hier zelf kraampakket aangeschaft dus geen cadeautje. Dus heb mezelf maar een tula free to grow cadeau gedaan :rolleyes:

    Hier inmiddels ook echt wel gehad met de warmte. Komt niets uit mijn handen met die warmte. Sowieso al heel erg veel last van mijn polsen en handen (en voeten) door het vocht vasthouden dus het lijkt ‘s morgens net of ik reuma heb in mijn handen heb. Zo’n pijn doen ze.

    Vrijdag ben ik 29 weken. Daarna gelukkig nog maar 5 weken al geloof ik niet dat ik het trek om te gaan werken als het echt rond de 38 graden gaat worden. Dat betekend temperaturen van rond rond de 42 graden op mijn werk. En dat zonder airco... geloof niet eens dat ik dat verantwoord vind nu :oops:

    Iedereen verder al uit de namen? Ik ga van de week maar vast is de enveloppen schrijven. En ben ook bezig met dekentje aan het haken voor ons meisje ❤️
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Annabella86, mar77, xDoo en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. chicca

    chicca Fanatiek lid

    14 mrt 2012
    1.019
    466
    83
    Vrouw
    Hier bij zorg en zekerheid een hydrofielw doek. Knijpers om doek vast te zetten. En verzorgingsproducten voor de kleine.
    Maar dat Hema pakket ziet er wel gaaf uit zeg.
    Verder geen bijzonderheden.
    Gisteren voor het eerst last van de warmte. Ik wist even niet waar ik t zoeken moest. Gelukkig nu iets minder.
     
    Annabella86 en Justmiej16 vinden dit leuk.
  10. Justmiej16

    Justmiej16 Actief lid

    14 dec 2015
    234
    323
    63
    Vrouw
    Mooi cadeau ;)

    Wat rot van de pijn, en dan houdt die warmte ook nog aan....bleh.... Als het echt zo warm is en zo warm wordt op je werk, lijkt me dat niet echt verantwoord.... Kun je er iets van aangeven op werk?

    Hier 28 weken dansje! Morgen controle + echo bij de vk en donderdag 4D echo :)
     
    Annabella86 en Springboon vinden dit leuk.
  11. Springboon

    Springboon VIP lid

    9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    wat een nacht.. zo slecht geslapen door de warmte..
    en ben nu zo moe dat ik wel wil slapen maad bang ben vanavond geen oog dicht te kunnen doen..
    moet eigenlijk nog naar de winkel.. op de fiets en 2x 30min. fietsen.. maar geen zin en puf voor
     
    Annabella86 en Mariposa1986 vinden dit leuk.
  12. mar77

    mar77 Bekend lid

    10 okt 2010
    534
    129
    43
    @Mariposa1986 dT is toch ook wel een heel leuk kado dat je jezelf hebt gegeven.
    Ik kan ook niet wachten tot ik weer kan gaan dragen.
    Ik heb een doek en de emeibaby.
     
    Annabella86 vindt dit leuk.
  13. Springboon

    Springboon VIP lid

    9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    hier wil vl graag gaan dragen, zoals ze dat ook in Afrika doen..
    maar heb er zelf geen ervaring in..
     
    Annabella86 vindt dit leuk.
  14. Browny89

    Browny89 Bekend lid

    22 jan 2018
    687
    676
    93
    Vrouw
    Dat zou ik nooit meer kunnen nu 2 x 30 minuten fietsen. Na een blokje met de hond wandelen ben ik uitgeput..
     
    xDoo en Annabella86 vinden dit leuk.
  15. Lelietje85

    Lelietje85 Bekend lid

    25 aug 2015
    693
    425
    63
    NULL
    NULL
    Ik krijg van zilveren kruis op de standaard dingen:
    • Kamer-/babybadthermometer
    • Bijtring
    • Digitale koortsthermometer
    • Knuffel
    De baby is volgens mij weer gedraaid. Na een dagje rustig aan doen gaat hij weer helemaal los!

    Ik probeer nog zo veel mogelijk te blijven bewegen, ben bang dat zodra ik stop ik helemaal niet meer vooruit kom. 1 a 2x per week doe ik Mom in Balance, dat is nog best pittig soms! Spierpijn van de squats :) maar 2x 30 min fietsen lijkt me ook erg pittig!!
     
    Veran, Justmiej16, xDoo en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  16. Mariposa1986

    Mariposa1986 Bekend lid

    22 apr 2015
    545
    481
    63
    Vrouw
    Tilburg
    Ff showen... I’m in love! ❤️
     

    Bijgevoegde bestanden:

    xDoo, Tessss, mar77 en 3 anderen vinden dit leuk.
  17. ConflictDiamond

    ConflictDiamond Bekend lid

    31 aug 2016
    516
    671
    93
    Leuk kraampakket van de Hema! Ik zelf zit bij Menzis en er zat inderdaad een cadeautje in - een fantastische... menzis romper! :p
    Zo blij mee ;)

    Ik zie ook wel enorm op tegen de hitte van de komende week zeg.. Afgelopen nacht alleen kunnen slapen door de ventilator echt pal op het bed te richten.. niet heel fijn want dat is weer herrie, maar zonder was echt te warm. Dat wordt natuurlijk alleen nog maar erger volgende week.. zucht. Denk dat ik maar in de achtertuin ga kamperen ofzo.
     
    Annabella86 vindt dit leuk.
  18. Springboon

    Springboon VIP lid

    9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    hier al weken een ventilator aan voeteneind staan maar lijkt steeds minder te helpen..
    daarbij schietnhet niet op dat ik er meerdere keren uit moet s'nachts ens dat vl onrustig is ivm stoppen met roken (en een borreltje in de weekenden).. En helaas merk ik dat ik saar nu echt heel slecht tegen kan..
     
    Annabella86 vindt dit leuk.
  19. Lelietje85

    Lelietje85 Bekend lid

    25 aug 2015
    693
    425
    63
    NULL
    NULL
    Poeh ja het was afzien He vannacht? Komende nacht wordt wel beter denk ik. Mijn woonkamer is vandaag tenminste 2 graden koeler dan gisteren...
     
    xDoo en Annabella86 vinden dit leuk.
  20. Tinkerbell1987

    Tinkerbell1987 Fanatiek lid

    22 nov 2010
    1.195
    548
    113
    Vrouw
    Hoi dames ik praat ook hier mee heb ook de app bewust niet vind dit forum meer als genoeg;)

    Zag nieuwe meiden voorbij komen welkom!

    Kraampakket van menzis zat alleen een stom rompertje in met blauwe letters heb je veel aan als je een meid krijgt haha.
    Bij agis vroeger was die mooier!
    Naam zijn we ook uit gelukkig:D

    Vandaag groeiecho gehad en was tot nu toe gewoon gemiddeld dus ben benieuwd bij de volgende echo's.
    Vrijdag de 3/4D echo!!! Zo'n zin in want vandaag niet echt veel gezien ze was nogal snel:(
    Wel weer even gezien dat ze echt een meisje is:p

    En we gaan vrijdagavond toch nog onverwachts op vakantie, we stappen de auto in met een tent voor de eerste keer :confused: dus hopelijk bevalt het.
    Ga liever gewoon naar een hotel namelijk maar goed man wil graag:cool:
    Vrienden van ons hebben een camper en zijn al in Frankrijk en daar rijden we heen dus word vast gezellig, hoop alleen dat ik fatsoenlijk kan slapen op het luchtbed:rolleyes:.

    Dus ben nu heel druk bem al 2 dagen aan het heen en weer rijden overal heen, winkels kapper gemeente voor id volgende dag ophalen weer want was verlopen...
    Echo gehad pfff ben vandaag om half 11 het huis uitgegaan en was half 7 terug :confused:
    Maar dan heb ik het maar gehad in 2 dagen, kan ik nu 2 dagen goed binnen aan de gang en alles inpakken en dan vrijdag echo en wegwezen :roflmao:
     
    Justmiej16, xDoo en Veran vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina