Uitgerekend 1 t/m 15 oktober 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaSaartje, 24 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaSaartje

    MamaSaartje Fanatiek lid

    13 mrt 2017
    1.050
    1.277
    113
    Hallo allemaal!

    Tijd voor een oktober groepje alweer! Ik heb gisteren positief getest en met de eerste berekeningen dacht ik eind september uitgerekend te zijn, maar ik denk dat ik mijn ei wat later heb gehad (daarom ook nog steeds lichte testen) en ik ga nu even uit van 1 oktober.

    Hopelijk mogen veel mama's (in spe) zich hier aansluiten! <3 We gaan het vast heel gezellig maken de komende maanden!

    Bijgevoegd mijn testen van vanochtend.. vind ze nog relatief licht voor mijn termijn, maar ik ga van het positieve uit :)
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. MamaSaartje

    MamaSaartje Fanatiek lid

    13 mrt 2017
    1.050
    1.277
    113
    ZWANGERSCHAPSLIJSTJE

    ZWANGER
    Saartje
    - 34 jaar - 3e kindje - uitgerekend 1 oktober

    AFSPRAKEN
     
  3. MamaSaartje

    MamaSaartje Fanatiek lid

    13 mrt 2017
    1.050
    1.277
    113
    Ik weet het, ik ben erg enthousiast om nu al een lijstje aan te maken :rolleyes:
     
  4. Roosa89

    Roosa89 Actief lid

    22 sep 2017
    255
    336
    63
    Vrouw
    Ik denk dat ik ook hierbij hoor al weet ik het niet 100% zeker. Heb namelijk al een hele vroege innesteling gehad op dpo 5/6. Normaal gezien als ik de calculator invul zou ik 3 oktober uitgerekend zijn maar ik weet niet of dat bij een vroege innesteling veranderd.

    Dit is mijn test
     

    Bijgevoegde bestanden:

  5. Roosa89

    Roosa89 Actief lid

    22 sep 2017
    255
    336
    63
    Vrouw
    Oja en de rest van de info, ik ben 28 jaar en dit wordt ons 1e kindje :D
     
  6. Saaaraaa

    Saaaraaa Niet meer actief

    Leuk, gefeliciteerd! Ik mag me hier ook bij voegen. Morgen is mijn nod; uitgerekende datum ligt waarschijnlijk rond 4 oktober.

    Nu duimen en hopen dat alles goed mag blijven gaan!
     

    Bijgevoegde bestanden:

  7. Saaaraaa

    Saaaraaa Niet meer actief

    ZWANGERSCHAPSLIJSTJE

    ZWANGER
    Saartje
    - 34 jaar - 3e kindje - uitgerekend 1 oktober
    Roosa89 - 28 jaar - 1e kindje - uitgerekend 3 oktober
    Saaaraaa - 24 jaar - 2e kindje - uitgerekend 4 oktober

    AFSPRAKEN
     
  8. Roosa89

    Roosa89 Actief lid

    22 sep 2017
    255
    336
    63
    Vrouw
    Jullie ook beide gefeliciteerd!! :D
     
  9. MamaSaartje

    MamaSaartje Fanatiek lid

    13 mrt 2017
    1.050
    1.277
    113
    Yay allebei gefeliciteerd!! Leuk dat er zich wat dames bijvoegen al :) En netjes lijstje alweer aangepast en geplaatst! Hebben jullie al iets van kwaaltjes? Ik heb eigenlijk nergens last van (behalve wat brandend maagzuur in de nacht, maar dat heb ik af en toe, dus kan niet goed peilen of het aan de zws ligt of niet) en net moest ik 2 km ergens naartoe fietsen (en dus ook 2 km terug nou.... ik was kapot! Dat had ik bij mijn vorige zwangerschappen ook. Een algemeen gevoel van IK BEN MOE eigenlijk :rolleyes:

    Mooie testen dames! Net Action testen gehaald en netjes binnen afleestijd.. Het is nog niet zo knalroze als ik wil maar dat komt hopelijk morgenochtend nog!

    Roosa, van mij mag je hier sowieso bijblijven hoor! Ook als blijft dat je uitgerekende datum iets eerder is :thumup:
     

    Bijgevoegde bestanden:

  10. Roosa89

    Roosa89 Actief lid

    22 sep 2017
    255
    336
    63
    Vrouw
    Dan blijf ik lekker hier mee kletsen!

    Die vermoeidheid herken ik wel, ik ben echt kapot terwijl ik weinig bijzonders doe :roflmao:
    Ook een trekkerig gevoel richting mn schaambeen maar was volgens de verloskundige heel normaal.

    Het enige waar ik last van heb is koopwoede, ik wil allemaal leuke dingen kopen haha
     
  11. Saaaraaa

    Saaaraaa Niet meer actief

    Hahaha, koopwoede. Heb ik altijd last van.

    Verder last van lage rugpijn, drukkend gevoel in de buik en het heel koud hebben.
    Het voelt ook nog zo onwerkelijk & de angst dat het misgaat is bij mij best wel groot (gelukkig nog niet eerder meegemaakt, lijkt me verschrikkelijk).

    Hebben jullie de verloskundige al gebeld voor een aanmelding?
     
  12. Roosa89

    Roosa89 Actief lid

    22 sep 2017
    255
    336
    63
    Vrouw
    Jaa ik heb al gebeld, heb in februari mijn eerste echo met 6 weken en 5 dagen. Inwendige echo wordt het dus hoop het hartje te zien. Horen duurt nog wel een poosje heb ik me laten vertellen.
    Het is voor mij allemaal nieuw dus veel lezen en dingen opzoeken.
    Heb me ook aangemeld bij moeders voor moeders. In onze familie zijn veel mensen in de mmm geweest om zwanger te raken dus wil graag mijn steentje bijdragen
     
  13. Annabella86

    Annabella86 Fanatiek lid

    9 feb 2016
    1.106
    961
    113
    Vrouw
    Thuismama
    Noord- Brabant
    Oh nog een oktober clubje, had er 2 dagen terug ook al 1 aangemaakt, maar meld me dan graag hier aan, ga even kopieren vanuit dat topic.
     
  14. Annabella86

    Annabella86 Fanatiek lid

    9 feb 2016
    1.106
    961
    113
    Vrouw
    Thuismama
    Noord- Brabant
    Ik zal me hier dan maar even voorstellen!
    Ik ben bijna 32, (a.s. zondag) en bij ons, was het eindelijk raak na 2,5 jaar en IUI1. Superspannend. Onze dochter is van september 2013. (Die kwam na een HSG)
    Wij zijn bijna 5 jaar getrouwd, en mijn man word dit jaar 36 (Rond de tijd dat ik uitgerekend ben pas, haha!) Nu dus rond 4 oktober uitgerekend.
    Ben alleen nog erg onzeker, of alles goed gaat, die eerste weken zijn zo spannend!

    Morgen komt MvM, en heb 19 februari pas de eerste echo! Als die goed is wel meteen de 22ste intake bij de Verloskundige! Superspannend allemaal!
     
  15. Roosa89

    Roosa89 Actief lid

    22 sep 2017
    255
    336
    63
    Vrouw
    Gezellig Annabella!

    Leuk dat we al met zn 4tjes zijn! :D
     
  16. MamaSaartje

    MamaSaartje Fanatiek lid

    13 mrt 2017
    1.050
    1.277
    113
    Annabella welkom hier! Ik zag geen topic, sorry! Waar heb je dat gemaakt? Ik heb er echt wel naar gezocht..

    Ik heb nog niet gebeld. Ik heb 5 maanden geleden een vrij heftige miskraam gehad met 8 weken, en ik zie geen heil in nu al afspraken maken etc. Wacht liever nog even af! Ik denk dat ik in ieder geval wacht tot ik 5 of 6 weken ben. Wil ook liever geen te vroege echo, want dan ben ik bang dat ze niets ziet en daar heb ik ook weinig aan.

    Oh dus koopwoede is ook een kwaal! Nu snap ik waarom ik vandaag thuiskwam met allerlei soorten wol om te haken en superveel half nodige dingetjes voor in huis :rolleyes:
     
  17. Roosa89

    Roosa89 Actief lid

    22 sep 2017
    255
    336
    63
    Vrouw
    Jaa koopwoede is echt een van de symptomen! Krijg je al heel vroeg in de zwangerschap last van :roflmao:
    Snap dat je wat later de echo wil.
    Ik heb een maagverkleining gehad in het verleden waardoor ik automatisch medisch ben en elke 4 weken een echo krijg. Vind het wel fijn die extra controle.

    Over 2.5 de eerste, zou er dan een hartje te zien zijn met 6+5?
     
  18. MamaSaartje

    MamaSaartje Fanatiek lid

    13 mrt 2017
    1.050
    1.277
    113
    Er zijn wat berichten geplaatst terwijl ik aan het tikken was. Annabella dat is zeker spannend! Hopelijk gaat alles goed!

    Ik zal ook wat over mijzelf vertellen, ik heb een dochter van 9 en een zoon van 10. Het was altijd wel goed zo, maar een jaar geleden begon het bij mijn man opeens te kriebelen en toen was ik heel snel aangestoken haha! Na 4 maanden werd ik zwanger, maar helaas kreeg ik na 7 weken ongeveer flink bloedverlies. Op donderdag echo gehad, kloppend hartje gezien, alles leek goed. Toen op zondag kwam alles eruit, dus echt met vruchtzakje, beginnende armpjes, beentjes, hoofdje.. Heel heftig. Ik heb het in de tuin begraven en dat heeft me wat rust gegeven, Ik heb het er echt heel moeilijk mee gehad en daarom ben ik nu wel wat meer gereserveerd deze zwangerschap. Echter wel heel blij hoor tot nu toe! Kans dat het gewoon goed gaat is natuurlijk het grootst :thumup:

    Met MvM doe ik niet mee.. Mijn leven is super chaotisch en druk, dat kan ik er niet bij hebben helaas! Maar super goed dat jullie dames wel mee doen!
     
  19. Annabella86

    Annabella86 Fanatiek lid

    9 feb 2016
    1.106
    961
    113
    Vrouw
    Thuismama
    Noord- Brabant
    ZWANGERSCHAPSLIJSTJE

    ZWANGER
    Saartje
    - 34 jaar - 3e kindje - uitgerekend 1 oktober
    Roosa89 - 28 jaar - 1e kindje - uitgerekend 3 oktober
    Saaaraaa - 24 jaar - 2e kindje - uitgerekend 4 oktober
    Annabella86 - 32 jaar - 2e kindje - uitgerekend 4 oktober

    AFSPRAKEN
    Annabella86
    - 19 februari eerste echo zkh, 22ste intake verloskundige.​
     
  20. Annabella86

    Annabella86 Fanatiek lid

    9 feb 2016
    1.106
    961
    113
    Vrouw
    Thuismama
    Noord- Brabant
    Ik doe mee, omdat ik zelf gezien heb hoe belangrijk het is. :) Dus voor mij is het van onschatbare waarde, om mee te doen. :)
     
    MamaSaartje vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina