Uitgerekend 1 t/m 15 oktober 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaSaartje, 24 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Izzie7676

    Izzie7676 VIP lid

    18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Rechts is de o

    Jouw test van gisteren was net zo donker toch? Die action testen worden volgens mij niet donkerder dan dat. Die van vandaag is idd lichter maar ik zou niet direct zeggen dat het dus weer mis is.
     
  2. YellowEyes

    YellowEyes Fanatiek lid

    28 nov 2017
    1.863
    2.324
    113
    Vrouw
    Hallo dames,
    Wanneer beginnen jullie met het vertellen dat je zwanger bent aan familie en vrienden? Ik merk dat ik het zelf heel lastig vind om voor me te houden, en aan de ene kent denk ik ook: mocht het misgaan, heb ik toch steun van familie en vrienden. Ik vind het een beetje lastig inschatten haha. Wat doen jullie?
     
  3. xDoo

    xDoo Fanatiek lid

    18 jul 2012
    1.830
    1.075
    113
    Vrouw
    Ik heb om die reden aan mijn vriendinnen en moeder en broer verteld en rij interieur vanwege paardrijden dat niet te veel risico loop.
    En als mis zou gaan dan zou ik graag van me af willen praten en dan is al fijn dat ze op hoogte zijn.
    Mijn vviend heeft uit enthousiast me aan iedereen in zn omgeving verteld haha voor mij is geen probleem al zou mis gaan maar is zo onhandig met iedereen weer melden dat mis gegaan is al zou dat in loop van tijd wel weer oplossen. Ik ben sws heel open persoon dus vind alleen fijn als mensen weten wat om gaat in me en ook mij kunnen steunen mocht nodig zijn
     
    Annabella86 en YellowEyes vinden dit leuk.
  4. Springboon

    Springboon VIP lid

    9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    mijn schoonouders weten het..
    een vriendin van mij weet het en 2 kameraden van mijn vriend weten het.. rest nog niet
     
    YellowEyes vindt dit leuk.
  5. Tinkerbell1987

    Tinkerbell1987 Fanatiek lid

    22 nov 2010
    1.195
    548
    113
    Vrouw
    @Springboon wat spannend!!! Ik had me door laten sturen je kan het maar beter gelijk weten haha
    Welke testen heb jij gebruikt trouwens?
     
    Springboon vindt dit leuk.
  6. chicca

    chicca Fanatiek lid

    14 mrt 2012
    1.019
    466
    83
    Vrouw
    Bij mij weten alleen een aantal van mijn collega's het omdat ik zo aan het stressen en in paniek en misselijk was dat ik het wel moest vertellen. Nou werken wij in een klein team en is het helemaal prima. Als het mis zou gaan horen ze het ook. De collega's die er niet waren die dag zullen het na een goede echo wel horen denk ik.
    Verder heb ik nog niet echt de behoefte om het aan mensen te vertellen omdat ik eerlijk gezegd nogal bang ben voor de reacties. Dus wil het nog even lekker voor onszelf houden. Mijn jongens weten het ook nog niet. Nu ben ik pas 5 weken natuurlijk en zou het voor hun wel heel lang duren.

    @Saaaraaa Maak jezelf niet gek door die testen. Het komt zoals het komt.

    Ik heb trouwens bericht gehad van het ziekenhuis, ik mag 23 feb bij de internist verschijnen en even later belde de ha hoe het ging. Ze vond het nogal laat en vreemd dat ik nog niks gehoord had dus moest er achteraan bellen. Dus maar weer naar het ziekenhuis gebeld. nu kan ik de 21ste terecht voor de echo en daarna bij de gyn, en met de internist gingen ze nog even overleggen. Maar het was erg druk dus ze hebben me al het eerste plekje gegeven. zeggen ze. ;)
    Maar goed dus voor nu een echo met 7.2 weken. Prima voor mij. Ik vond 6 weken toch wel vroeg. Niet dat je met 7 weken veel meer ziet maar het gaat om het idee.

    Vanmorgen ook weer zoń actie. Sta ik ineens na te denken. Ik heb volgens mij me medicijnen niet ingenomen, ik mijn man bellen. Kon ik naar huis om te prikken en weer terug. Lekker slim weer. Het moet weer even in mijn systeem komen. Lekker slim weer.
     
    xDoo, YellowEyes en Springboon vinden dit leuk.
  7. Springboon

    Springboon VIP lid

    9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    ik heb de 2x predictor gebruikt (bij de op=op heb je de early+express voor 4,95 in 1 doosje, 2 doosjes gehaald), 2 van de action (doosje) en de CB vorige week
     
  8. Jolicoeur

    Jolicoeur Fanatiek lid

    5 nov 2017
    2.844
    2.524
    113
    Vrouw
    Wij hebben het nog tegen niemand gezegd. We willen wachten tot de 1e echo om het daarna tegen familie en vrienden te vertellen.
     
    Springboon en YellowEyes vinden dit leuk.
  9. Catlady90

    Catlady90 Actief lid

    26 nov 2017
    365
    535
    93
    Vrouw
    Hier weet alleen mijn beste vriendin het, kon mijn mond na 1 dag al niet houden. Ouders en de rest van familie en vrienden horen het pas na de eerste echo, als deze goed is.
    Heb wel al iets besteld om mijn ouders en schoonouders te geven wanneer ze het horen. Verheug me er echt op!
     
    YellowEyes, Springboon en xDoo vinden dit leuk.
  10. Saaaraaa

    Saaaraaa Niet meer actief

    @SaartjeHussein En, hoe reageerde je man?

    Wat betreft mijn test: Bedankt voor het meekijken en de tips. Heb zojuist 2 kruidvattesten gedaan. Vanaf 14.00 niet meer gedronken. De eerste test weer een lichte streep, toen ook een deel water bij de urine gedaan en ja hoor, weer hartstikke positief. Een goed teken dan toch? Dan zit er toch ‘teveel’ hcg in de urine en kan de test het niet meer aan?

    (De test met een v is de verdunde test).
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Klvertje4, Catlady90, Annabella86 en 5 anderen vinden dit leuk.
  11. Izzie7676

    Izzie7676 VIP lid

    18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Ja als je test met verdunde urine veel donkerder is dan is dat inderdaad het zogenaamde hook effect. Wat zul jij opgelucht zijn!
     
    Saaaraaa vindt dit leuk.
  12. Annabella86

    Annabella86 Fanatiek lid

    9 feb 2016
    1.106
    961
    113
    Vrouw
    Thuismama
    Noord- Brabant
    Straks ook 2 haha
     
    Springboon en Saaaraaa vinden dit leuk.
  13. Klvertje4

    Klvertje4 Actief lid

    21 aug 2017
    306
    348
    63
    Vrouw
    @Saaaraaa volgens mij is dat wel goed hoor!

    Veel meiden lopen te stressen. Ik ken het gevoel wel een beetje, maar ik kan het redelijk onderdrukken. Het eigenlijk wat ik denk is dat ik goed voor mezelf moet zorgen en dat ik niet meer kan doen. Dan heb ik er in ieder geval alles aan gedaan als het toch mis mocht gaan. Merk wel dat ik nu bij de 2e er wel meer bij stil sta. En dan heb ik gelukkig geen mk ervaring.

    Voor de rest wacht ik rustig af. Wil nog even genieten van het feit dat ik nu nog even in uniform kan werken. Alleen mijn man en ik weten het. Ik vind het ook wel leuk om dit geheim even samen te delen!
     
    Annabella86 vindt dit leuk.
  14. MamaSaartje

    MamaSaartje Fanatiek lid

    13 mrt 2017
    1.050
    1.277
    113
    Woah wat hebben jullie veel geschreven. Ga het zo even nalezen.

    Hier manlief thuisgekomen en hij was superblij! Bleek dat hij toen hij bij zijn moeder was ook al tegen haar had gezegd dat hij zo graag nog een babietje erbij zou willen. Blij dat hij er weer is, toch zo gezellig weer ook al ben ik prima alleen!

    Verder voel ik me een beetje misselijk vandaag. Meer een onbestemd gevoel dan echt misselijk eigenlijk.
     
    YellowEyes, Lelietje85, Veran en 6 anderen vinden dit leuk.
  15. MamaSaartje

    MamaSaartje Fanatiek lid

    13 mrt 2017
    1.050
    1.277
    113
    Nou even teruggelezen, niet alles is blijven hangen en het was een vermoeiende dag dus korte reactie op wat ik nog weet:

    @Mijn man: Bedankt iedereen die bezig was met hoe mijn man het vond! Ik vond het echt heel leuk om het hem te vertellen en dat hij zo enthousiast is. Nu maar hopen dat alles goed blijft gaan, rond deze termijn begon het vorige keer mis te gaan..

    @onzekerheid: het voorbeeld van Saaaraaa is precies waarom ik dus gestopt ben met testen! Je wordt er nu super onzeker van ook al is gewoon (hopelijk) alles goed. Wat dat betreft ben ik ook wel heel blij hoor Saaaraaa dat je dit op deze manier hebt gedaan (slim trouwens!)

    @vroege echo: tja, hier doen ze ook liever geen echo voor 7 weken. Natuurlijk is er een kans dat je het hartje wel ziet ervoor, maar kans is ook groot dat dat niet zo is. En dan zit je daar, weet je nog niets en ben je nog meer onzeker. Daarom wilde ik zelf ook geen echo voor de 7 weken.


    Verder weet ik het niet meer, sorry!
     
    Annabella86 en xDoo vinden dit leuk.
  16. Annabella86

    Annabella86 Fanatiek lid

    9 feb 2016
    1.106
    961
    113
    Vrouw
    Thuismama
    Noord- Brabant
    Echt fijn dat je mannetje weer thuis is @SaartjeHussein en dat hij zo fijn reageerde! Nu lekker samen genieten <3
     
    MamaSaartje vindt dit leuk.
  17. Veran

    Veran Bekend lid

    1 mrt 2014
    630
    489
    63
    @SaartjeHussein wat fijn dat je man weer thuis is en natuurlijk ook dat hij er zo blij mee is!!
     
  18. Annabella86

    Annabella86 Fanatiek lid

    9 feb 2016
    1.106
    961
    113
    Vrouw
    Thuismama
    Noord- Brabant
    Slaap lekker lieve meiden ! Fijn dat ik hier vandaag mn hart mocht luchten. Had vandaag ook echt een baaldag. Tot morgen!
     
    MWW en xDoo vinden dit leuk.
  19. Veran

    Veran Bekend lid

    1 mrt 2014
    630
    489
    63
    Ik had het alleen aan mijn directe (schoon)familie gezegd echter kon mijn vader het niet voor zich houden.. Wij hebben daarom dus besloten om het tegen iedereen te zeggen..
     
    xDoo, Annabella86 en YellowEyes vinden dit leuk.
  20. Veran

    Veran Bekend lid

    1 mrt 2014
    630
    489
    63
    Ik heb volgende week een controle afspraak staan bij de gyn. Dit omdat ik afgelopen maanden veel last heb gehad van flinke bloedingen e.d. Sinds ik weet dat ik zwanger ben heb ik een paar lichte bloedingen gehad.

    Zouden jullie de controle door laten gaan of afzeggen? Ik twijfel omdat ik ,nu zover ik kan nagaan, zwanger ben en niet “onnodig” langs wil gang. Daarnaast bestaat er een kans dat als ik dan een echo krijg er nog helemaal niks te zien is (bij mijn vorige zwangerschappen zag je pas wat bij 7,5 week) wat weer erg onzeker kan maken.. Aan de andere kant heb ik nog steeds last van lichte bloedingen, dus het “probleem” is er nog steeds..
     

Deel Deze Pagina