Uitgerekend 16 t.e.m. 31 juli 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Ciska85, 6 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Soeur

    Soeur Bekend lid

    20 jun 2017
    546
    314
    63
    Wanneer hebben jullie allemaal 20 weken echo? We zijn gewoon alweer bijna op de helft. Gaat toch wel bizar snel.

    Al tijdje van paar meiden niks geboord.
    @Ciska85 @MimaMerel @Evie87 hoe gaat het met jullie?
     
  2. Beertje2007

    Beertje2007 Bekend lid

    10 nov 2017
    726
    337
    63
    Vrouw
    Ja klopt ook, gaat ook zoveel sneller. Soms trek ik mn jas aan en denk ik: ohw ja ik ben zwanger (lees ff mn buik inhouden anders gaat de rits niet dicht) :)
     
  3. Soeur

    Soeur Bekend lid

    20 jun 2017
    546
    314
    63
    Haha, nou prima toch dat je het alleen daaraan merkt en verder nog geen klachten hebt! Lekker van genieten voordat het gewaggel weer begint;)
     
    Beertje2007 vindt dit leuk.
  4. papillons

    papillons Fanatiek lid

    6 aug 2014
    1.022
    159
    63
    Ik had mijn 20-weken echo vorige week maandag.


    Deze zwangerschap vind ik tot nu toe wel erg pittig. Heel erg veel last van mijn onderbuik en bekkenbodem. Helaas weinig aan te doen. Maar het waggelen is al begonnen
     
  5. Beertje2007

    Beertje2007 Bekend lid

    10 nov 2017
    726
    337
    63
    Vrouw
    Van mn onderbuik heb ik ook best last, sokken en schoenen aantrekken is daardoor nu al een dingetje....
     
  6. Sunny37

    Sunny37 Actief lid

    11 dec 2017
    219
    146
    43
    Vrouw
    Hoi meiden,

    Ik ben 27 juli uitgerekend. In begin hier wel gelezen en geschreven, maar actief zijn paste niet op dat moment. Nu ben ik bijna 20 weken en zou graag weer meekletsen:).
    Het gaat zo snel! Maandag heb ik de 20 weken echo, zo benieuwd! Hihi
    Hopelijk voel ik me dan beter, net sinds maandag de griep.
    En volgende week vrijdag een familieborrel, dan gaan we vertellen wat het wordt:).
    Fijne dag liefs:thumup:
     
  7. kimmetje88

    kimmetje88 Actief lid

    10 mrt 2017
    200
    102
    43
    Vrouw
    optometrist
    @papillons @Beertje2007 hier ook al veel last van de onderbuik (bekken).
    morgen een afsprak bij de fysio.
    ook hier worden de sokken en schoenen al een dingetje

    @Sunny37 wat leuk we zijn op dezelfde dag uitgerekend, welkom.
    helaas hebben wij pas 15 maart de 20 weken echo. alvast succes voor aanstaande maandag.
     
    Sunny37 vindt dit leuk.
  8. Beertje2007

    Beertje2007 Bekend lid

    10 nov 2017
    726
    337
    63
    Vrouw
    @Sunny37 succes met de echo maandag.
    @kimmetje88 VK zei daarstraks dat t mn banden zijn, daar kun je niet zoveel aan doen. Je bekken spelen meer een rol als je last van je schaambot hebt toch? Ipv je onderbuik....
     
    Sunny37 vindt dit leuk.
  9. Soeur

    Soeur Bekend lid

    20 jun 2017
    546
    314
    63
    @Sunny37 gezellig dat je weer mee komt kletsen!
    Is het jullie eerste kindje? En weet je zelf ook pas maandag met de echo wat het wordt? Al voorgevoel? Sorry, ik weet het allemaal niet meer....

    Beterschap!
     
  10. kimmetje88

    kimmetje88 Actief lid

    10 mrt 2017
    200
    102
    43
    Vrouw
    optometrist
    Dat is bij mij helaas het geval...
     
  11. Sunny37

    Sunny37 Actief lid

    11 dec 2017
    219
    146
    43
    Vrouw
    @Klmmetje wat leuk:) ik ben benieuwd of ze ook te vroeg of later komen
    @Soeur het is eerste, en maandag horen we wat het hoort. Ik dacht eerst zelf aan een meisje, dat gevoel had ik. En veel mensen een jongetje, maar krijg ook steeds meer het gevoel dat het een jongetje is. Met allebei zijn we blij, maar ben zo nieuwsgierig hihi. Heb jij al een voorgevoel?
     
    Neeltje1985 vindt dit leuk.
  12. Neeltje1985

    Neeltje1985 Fanatiek lid

    23 apr 2015
    2.746
    1.716
    113
    Vrouw
    Meide hier gisteren de 20-weken echo. Alles was goed met de 2 kleintjes. En ze zijn goed aan het groeien :) zo blij! En nog steeds 1 jongen en 1 meisje :)

    Gelukkig is de pijn in mn bovenbuik afgenomen en kan ik weer zitten.

    Sorry heb even de berichten allemaal niet gevolgd.... zal zo snel mogelijk terug lezen.
     
    LadyBird90, HarleyQuinn, Soeur en 3 anderen vinden dit leuk.
  13. Kris81

    Kris81 Fanatiek lid

    14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Superfijn!
     
  14. Evie87

    Evie87 Actief lid

    14 okt 2017
    180
    153
    43
    Vrouw
    Sorry erg druk gehad! Verhuisd, nieuwe baan. Helaas nog steeds misselijk en erg moe, last van mijn bekken/billen als ik teveel heb gedaan. Volgende week ga ik een gesprek aanvragen met de arbo-arts want ik houd het werken niet goed vol. Voel me er erg rot over want ik werk er nog maar net. Het is werk wat ik al jaren doe en altijd prima aankon, ik had gedacht dat het wel zou lukken als ik minder uren dan voorheen zou werken, en dat ik na 12-16 weken me wel wat beter zou voelen, met meer energie, maar dat is tot nu toe niet zo :(

    Met de kleine is alles goed, het is een meisje en ze is erg beweeglijk :) Binnenkort de 20 weken echo. Mijn buik komt sinds vorige week ineens tevoorschijn, vind ik ook erg leuk.

    Ik ga even bijlezen hoe het met jullie gaat :)
     
    Soeur en Neeltje1985 vinden dit leuk.
  15. Soeur

    Soeur Bekend lid

    20 jun 2017
    546
    314
    63
    @Evie87 wat leuk weer iets van je te horen. Je hoeft geen sorry te zeggen hoor, was gewoon benieuwd of alles wel goed met jou en de kleine gaat.
    Dat klinkt inderdaad heel druk. Jij woonde toch in het buitenland? Ben je weer naar NL verhuisd? Misschien heb ik het helemaal verkeerd, sorry dan.
    Vervelend dag je je nog steeds niet leker voelt. Ik ben ook nog van tijd tot tijd wel misselijk en blijf moe. Heel lastig is dat. Goed dat je het aan gaat geven, maar snap dat het lastig is als je er pas zo kort werkt.

    Gefeliciteerd met jullie meisje en succes met de echo. Ga voor je duimen!
     
  16. Evie87

    Evie87 Actief lid

    14 okt 2017
    180
    153
    43
    Vrouw
    @Soeur Klopt! Inmiddels weer in Nederland (kouuuud), vandaar ook de verhuizing en de nieuwe baan. Goed onthouden :)
    Wat rot dat jij ook nog steeds last hebt van moe zijn/misselijkheid. Ik heb even terug gelezen, ik zie dat meer dames ook last hebben van kwaaltjes als de bekken, banden en moeheid... Rot voor iedereen. Ergens vind ik het wel 'fijn' om te lezen, toch wat herkenning. In mijn omgeving lijkt het of iedereen zo'n beetje fluitend door de zwangerschap heen gaat. Heb nu ook een directe collega die even ver is als ik (een week verschil), en zij zit vol energie, nooit misselijk geweest, is lekker aan het sporten enz. Ik weet wel dat het bij iedereen anders is, toch vind ik het lastig. Soms zit ik er echt even doorheen omdat ik dan gewoon zo verschrikkelijk moe ben. Raak zo snel overprikkeld ook. Mis mijn vriend ook enorm, die kon nog niet mee terug naar NL ivm afronden contract van z'n werk. Hij komt gelukkig wel al bijna terug. Wel fijn om hier even te kunnen spuien :)
     
  17. Neeltje1985

    Neeltje1985 Fanatiek lid

    23 apr 2015
    2.746
    1.716
    113
    Vrouw
    Vervelend dat je je zo slecht voelt. Misselijkheid is zo naar..... en dat moe zijn hoort erbij hewoon aan toegeven hoor. Bij mn zoontje had ik vanaf 18 weken een top zwangerschap en nooit moe geweest maar nu is het wel anders. Gelukkig sinds vorige week helemaal niet meer misselijk hier. Wel last van bekken met lopen en echt heel erg moe en vaak migraine hier.
    Gelukkig dat je vriend bijna komt.
    Hoe vind je t om terug te zijn in NL?
     
  18. HarleyQuinn

    HarleyQuinn Bekend lid

    24 aug 2017
    979
    605
    93
    Vrouw
    hoi dames!
    ik denk eraan om in de ziektewet te gaan, werken gaat echt met moeite!
    enorm veel last aan mijn bekken en alles begint heel moeilijk te gaan. nog steeds enorm moe en energiepeil onder het vriespunt.
    vant weekend een weekendje disneyland gedaan en ik was toch blij dat ik 's avonds kon gaan liggen! ondanks dat ik niet heb gedaan was ik kapot! alles deed zoveel pijn :(
    ons meisje begint wat voelbaarder te worden maar moet toch steeds nog goed voelen wil ik zeker zijn :( het is echt maar heel lichtjes...

    @Evie87: welkom terug in het koude Nederland, hopelijk snel je ventje terug bij jou...
    enne, hier ook alles behalve een "goede" zwangerschap hoor! nog steeds beetje misselijk en zoals beschreven hierboven... alles doet pijn :(

    fijne avond!
     
    Evie87 vindt dit leuk.
  19. Beertje2007

    Beertje2007 Bekend lid

    10 nov 2017
    726
    337
    63
    Vrouw
    20 weken echo was goed! Het is nog steeds een jongen en hij is wat aan de grote kant.
    Voor de dames met wie het lichamelijk wat slechter gaat: sterkte!
     
    Kris81, LadyBird90, Neeltje1985 en 3 anderen vinden dit leuk.
  20. Sunny37

    Sunny37 Actief lid

    11 dec 2017
    219
    146
    43
    Vrouw
    Ook 20 weken echo gehad, allemaal goed. Hij zwaaide nog:):roflmao:zo schattig!
    @Beertje2007 wat fijn!
     
    Neeltje1985, Kris81, LadyBird90 en 3 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina